7

Bu nedir?


Acaba nedir nedir?


Dün uzun zamandir yapmayi istedigim birseyi elime aldim ve bitirdim.
Simdi size resim ekliyorum, sizce ne yapmisa benziyorum :P
Ipucu olarak gerekli malzemelerden bazilarini yazayim: Makas, yapistirici, cerceve...
Bakalim en yaklasik tahmin kimden gelecek :)

Aksama yahut yarina sonucun ne oldugunu paylasicam ;)

Güzel bir gün gecirmenizi diliyorum

Ekleme (19.10.2011) : Bugünkü sehit haberinden sonra yazacak keyfim yok... Ailelelerine Allah'tan sabir diliyorum.

7 comments

neki bu yaa bilemedim :S

18/10/11

kutu mu ki acaba? ya da tablo :)) 9tepe'den sevgiler...

Cerceve mi susledin ki acaba? bilemediiim yaa :) Cok merak ettim ama.

GÜZEL BİŞEY OLACAĞI BELLİ TAHMİNİME GELİNCE GAZETE KAĞITLARI BURUŞTURULUP YAPIŞTIRILIYOR ÇERÇEVE KENARINA VE SPREY BOYA İLE BOYANIYOR MU ACABA DİYİCEM BEN:) ÇÜNKÜ BEN BUNU YAPMAK İSTİYORUM DA:)HAYDİ KOLAY GELSİN SONUCU BEKLİYORUM:)

19/10/11

Baya baktim ama, cikaramadim. Cok merak ettim:))

çatladımm yaniii:)))
akşamm nassıl olurkii...
;)
sevgilerimle...

19/10/11

aradan bir gün geçti neredeyse, hala düsünüyorum ama i-ih çikaramadim....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top