4

Steve Jobs 1955 - 2011


Dünyanin en zengini ol, neye yarar?
Iste bir örnek daha göcüp gitti...
Koskoca Apple servetini önüne serse yine yetmiyor. Bir yerden bir sebep veriyor Allah vademiz dolunca.
Steve Jobs'un ki ise kanserdi.
Kendisinin Stanford Mezuniyet Konusmasi'ni dinlediniz mi, Face'e ekledim bir izleyin ve kendinizede bircok dersler biceceksiniz eminim!..

Hani bir sözden cok etkilenmisya "Hergününü son gününmüs gibi yasa, birgün hakli cikarsin..." 
Bu laf hangimizi etkilemiyorki...
Öyle yasasak nasil olur, bir hayal edelim:
Hic kalp kirar miyiz, nasilsa son günümüz diye...
Sevdiklerimize daha bir simsiki baglanmazmiyiz...
Allah'a kulluk görevimizi daha bir samimi yapmaz miyiz...
Vaktimizi faydali gördügümüz seylerle gecirmez miyiz...
Ve daha neler neler...
Hayatimizi bu bakis acisiyla yasasak cok seyin degisecegi kesin!
Düsünün son gününüz diyorum? Nasil degismesin ki!

Steve Jobs'a Allah'tan rahmet diliyorum.
Rabbim bizlere hayirli bir ölüm nasip etsin.

4 comments

Allah rahmet eylesin, ne diyelim :/

Zenginlik ölümün anahtari olsaydi, sadece bu dünyada zenginler yasardi... öLMEYECEK GIBI YASIYORUZ MALESEF...

ne de güzel yazmışsınız.. ah keşke diyorum, her günü son günmüş gibi geçirmeye.. ve amin.. sevgiler:)

para pul herşey sadece bu dünya için her iki dünya içinde hazırlık yapmak gerek

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top