13

Online Kitap Alışverişim

Kitap alisverisi hep sorun olmustur benim icin...
Evime yakin kitabevi yok ve olanlarda hani uzak falan demeyip gittim diyelim, aradigi her kitabi bulamiyor insan, öyle cook genis bir icerige sahip degiller. 
(Bu sira Aziziye Kitabevi gözüme carpti iste, ziyaret etmeyi planliyorum bir ara...)

Durum böyle olunca Türkiye'ye gittigim zamanlar mümkün oldugunca almak istediklerimi temin etmeye calisir oldum ama bu defada ucakla götürünce kilo sorunu oluyor...

Bir ara internette Kitap Yurdu Avrupa'nin acildigini gördüm. "Iste kitap almaya yönelik cözüm ayagima geldi" düsüncesiyle ilk kitap siparisimi yaptim. Elime ulasmasi oradaki belirttikleri tarihten birkac gün daha uzun sürdü tek eksisi de buydu sanirim. 10 € kargo ücreti gayet normaldi, cünkü kitaplar agir oluyor.
Kitaplarin yani sira icinde bezden bir Kitap Yurdu cantasi vardi, arada markete giderken aliyorum yanima :P
Birde birkac kitap ayiraci ilave etmislerdi. En güzelide ödemenin PayPal ilede yapilabilmesi oldu benim icin ;)

Alisverisimde bulunan kitaplarin isimlerini yaziyorum:
  • Siyah Süt (Elif Safak)
  • Peygamberimizle Bir Gün (Dr Durak Pusmaz)
  • 99 Ayet 99 Hadis 99 Risale (Süheyla Corakli)
  • Kücük Mucizeler Dükkani (Debbie Macomber)
  • Bebek Bakimi ve Sagligi (Sevda Salihoglu) Dogum yapacak bir arkadasaa hediye gidecek ;)
  • Tali Egitim Seti, 3-6 Yas icin (10 Kitap+Vcd)
  • Bilmezsen Korkarsin Tabi, Terapi Hikayeleri 1 (Pedagog Adem Günes)
  • Cocuklara Ilk Dini Bilgiler - 1, 3-6 Yas (Mürside Uysal)

Avrupa'da olanlara buradan alisverisi tavsiye edebilirim ;) Bu yaziyi reklam falan olsun diye degil benim gibi olanlara yardimci olmasi acisindan yaziyorum. Egerki siteye üye olacaksaniz size mailden üyelik daveti gönderebilirim, bu sebeple bana 20 puan eklemis olursunuz bu da isteginize kalmis ;) 
Isteyen mailini birakabilir bu yaziya ;) 
Bu puanla bir dahaki kitap alisverisimde katki saglamis olursunuz belkide...


Kitap demisken yakinda Viyana'da Kitap Fuari var ondan bahsetmeden olmaz tabiki!
Viyana İslam Federasyonu tarafından 24 Aralık 2011 -01 Ocak 2012 tarihleri arasında düzenlenecek. Program icerik ve ayrintilarini bu sayfada görebilirsiniz. Adres ise, Guglgasse 8, Gasometer (U3).


Not: Yazacak bir sürü yazidan bu konuyu tesadüfen secmedim, Facebook Sayfasi'nda sordum ve bu konu galip geldi, sirada ne yazacagimida yine Facebook'takiler biliyor :P   
Sizde gelin buyrun, kapimiz acik

13 comments

ilk yorum benden sanirim..
kitaplarin hayirli olsun guzelim, iyi okumalar ;)

Hmm Elif Şafak Süt beni pek açmamıştı ama inşaallah sen seversin :) kitapsız ölür insan :) iyiki bulmussun

siyah süt,bayagi bi siyah,kara...
okudum,gercektende elif safagin yazdigi gibi,suya yazilir gibi yazmis,okuyup unutmak icin.
sana beyaz süt gibi gelir insallah

21/12/11

ismarladiklarin icinde tek elif safagi okudum,henüz anne olmayisima ragmen hala etkisindeyim cok güzeldi.. bence her anne ve anne olmayi düsünen kadin okumali...(birebir annelikle alakali degil gercide)
online alisveris isine gelince,Allah razi olsun canim,cok güzel bir ise vesile oldun...mail adresimi birakiyorum bana üyelik istegi yolalrsin,anlamadigim yerdede yardimci olursan sevinirim..öperim,sevgilerrrr:))


z_e_lis1980@hotmail.de

21/12/11

yurt dışında yaşamanın sor yanlarından biri sanırım bence büyük bi eksikmiş ama çözüm olduysa ne güzel ..hayırlı olsun keyifli okumalar sana..

benden de iyi okumalar,sevgiler

21/12/11

merhaba;
kitap görünce dayanamayıp hemen alıyorum..bende yakın zamanda D&R'dan alışveriş yapıyorum.çok memnunum teslimalarından hep sıkıntıdır teslimat konusu...iyi okumalar..okudukça kitap yorumlarını paylaşırsan sevinirim...

bende 2 tane kitap siparis etmek istiyordum ama kargo ucreti kitap fiatini geçecekti diye vazgeçmistim :) sana iyi okumalar canim. tercihlerinde çok guzelmis bu arada ne guzel :) Hangi ulkede yasiyorsun?

Papatya evet ilk yorum sahibi oldun :) Sagol.

Isterenklihayat ben yariladim kitabi ve simdilik degisik oldugundan belki fena bulmadim ;)

modamakyajveben, simdilik henüz siyah geldi ama devamini okuyunca nasil olacak bakalim...Tesekkürler.

Zelis benide logusa ile ilgili kisim özellikle etkiledi...Sagol kayit olmadan benden mail istedigin icin ve yorumun icin :)

Pompisce, evet o sorunu böylelikle cözmüs oldum sükürki, tesekkürler.

otuzundansonra senin nickin artik benim icinde gecerli :P Sagol.

Duygus kitap yorumlarimi paylasmaya calisicam insallah :)

Fransali Gelin, kitaplari toplu almak ve bir kez kargo ödemek daha iyi sanirim. Sende bir liste hazirla ve fazla almaya calis bence. Ben Avusturya'da yasiyorum.

21/12/11

Kitaaaap! Bayilirim kitap alisverisine:) sindire sindire okumak nasip olsun ins.

27/12/11

siyah süt ü ben çok beğenmiştim

adem güneş de çocuk eğitimin de çok başarılı bir isim

hayırlı olsun kitapların :)

çok yararlı bir post olmuş doğrusu :)
bende sipariş etmeyi düşünüyordum , ama güven meselesi işte :)

kitap yurdunda fiyatlar çok uygun bana göre almanyada yaşadığım için her kitabıda bulamıyorum hani birini bulsam diğeri yok :) bu yüzden kitap yurdu yurt dışında olanlara güzel bir alternatif :)

bu arada blogun çok hoşuma gitti :)

feyza, cok tesekkürler.

nnn, sagolasin ;)

duygusworld, bende internetten alisveris nerdeyse hic yapmayan biriydim, bir denedim, iki denedim derken baktimki iyi oluyormus. Kiyafet gibi ürünler olmasada kitap mesela cok uygun online almak icin.
Hem fiyatlar daha uygun oluyor internet üzerinde ;) Blogum hakkinda görüsün icin tesekkürler.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top