41

Bedava Reklam --> Yeni Blogcuya Destek

Blog Dünyasi her gecen gün yeni üyeleriyle büyüyor...
Son zamanlar blog gezinirken bayagi yeni bloga rastladim.

Ee bayagidir blogluyorum diye eski hallerimi unutmuyorum tabiki! Ilk yazi heyecanimi, biri takibe alinca hemen kimmis diye acele baktigimi, bir dakika araliklarla yorum birakan var mi diye kontrol ettigimi, yorum görünce beni okuyan biri var sevincini yasadigimi...vs. Bunlar öyle motive edici unsurlarki!

Ben sahsen okuyucularim olmasa, yorum gelmese bukadar uzun süreli devam edemezdim yazmaya diye düsünüyorum. Yorum basli basina insana hiz veriyor, devamini getirme aski veriyor. 
Sessiz takipcilerde oluyor bazen, belki vakitleri yok yazmaya yahut öyle gizemli kalmayi seviyorlar, hep merak etmisimdir böyle sessizleri...Ben bir bloga rastladiysam ve okuduysam cogunlukla bir yorum birakirim bir ayak izim olsun düsüncesiyle ve de blogcu icin yorumun öneminden dolayi.

Eee neyse konu bu degil aslinda, blog dünyasi genis olunca konuda genisledi tabiii :)
Bugün aklima durup dururken bir fikir geldi...
Blogumda bir reklam kutusu hazirladim sag tarafta gördügünüz gibi. 
Burada yeni ya da okuyucusu az olan blogcu arkadaslari desteklemek amacim.
Öyle binlerce okuyucusu olan bir blog degilim ama bir damlada olsa destek olur diye düsünüyorum :)
Bu fikrimi begenen, dileyen herkes bundan bahsedebilir blogunda ;)

Tabiki bazi dikkat edilmesi gerekenleri var bu isin. Mesela reklami edilecek blog andik dandik konular icermeyecek! Bir link bazen bir haftada durabilir yahut birkac günde, bu basvurulara bagli olarak ilerleyecek ;) (Niye benim linkim az durdu digerinin cok diye yaygara istemiyorum demek bu :P)
Blogumun reklami olsun diyenler mail adresimden bana ulasabilirler (KelebekGibi@hotmail.com)
Umarim benim degerli okuyucularim bu kampanyama destek gösterirler ve o bloglarida ziyaret edip bir sans verirler.

Kisacasi KelebekGibi'den yeni bloglara full destek :) 
Hemen yanda bir blog var, hayirli bir günde hayirli olmasi dilegiyle basladik bile ...
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

41 comments

23/12/11

Cok guzel bir fikir :) aklina saglik :)

23/12/11

sevgili kelebekgibi ben çok sevdim bu fikrini,yeni blogları gezmeyi çok severim.artık burdan hazırca bulabilirim:)

23/12/11

yazdıklarına katılıyorum ama bende bazn okuyup sessizce gidiyorum, mesala senin her postuna mutlaka bakmışımdır ama her zaman yorum bırakamıyorum. blogculara destek vermeyede katılıyorum. sevgilerrr

23/12/11

çok güzel düşünmüşsün iyiliksever kelebek :))

merhabalar ne zamandır nette kar temesı arıyorum seninkisi harika olmuş.bayıldım
hangi sitede bulabilirim kodunu yardımcı olurmusun

Adsız
23/12/11

Bende adaylardan biriyim Lakin nasıl yapabilicemi anlamadım reklamlarına mudahil olmak isderim nacizane..

23/12/11

merhaba ceydacıgım uzun sureden sonra yenıden blogumdayım ve gelır gelmez senın guzel yorumunla kendımı cok ıyı hıssettım canım cok saol bu arada bu reklam fıkrı supermıs buna uzun sure ara verıp gerı donen bloglarda dahılmı:))
neyse canım kendıne ve kızına cok ıyı bak

23/12/11

Merakını gidereyim bak o sessiz izleyicilerden biri de benim:)
artık biliyorsun.
Hergün onlarca blog okuyorsanız yorum yapacak pek vakit kalmıyor maalesef..İstiyorum elbette ama bazen çok kısa vakitler girip okuyunca durum budur..
Hayırlı Cuma.lar..

e hadi hayırlısı olsun bakalım, güzel düşünmüşsünüz.

23/12/11

çok güzel düşünmüşsün.çok sevdim:)o güzel köşene talibim:)öpüyorum

İlk desteğim senden gelmişti ve devamı da geliyor gerçekten. Bunun için ben hemen diğer konularımı es geçip bunu paylaşmaya karar verdim. Blog dünyasında da yeniyiz madem... aklına sağlık ;)
sevgiler.
aa mail atmaya gerek var mı bilmiyorum ama bi de mail atayım bari :)

Layla, tesekkürler :) Blogumun amaclarindan biridir, insanlara faydali ve yardimci olmak ;)

3prenses, bende senin bu fikri sevmeni sevdim :) Arada bir ugramana sadece yeni blogcu degil bende sevinmis olacagim ;)

Dürr-i Yekta, benimde acele ugrayip göz atip ciktiklarim olmuyor degil, ama gönlüm hepsine yazabilmekten yana ki vaktimin hepsinide böyle gecirirsem bloguma yazmaya vakit kalmiyor :P Bilgisayari mümkün oldugunca kizim uyurken esim isteyken kullanmaya özen gösterdigim icin...Tesekkürler ziyaretlerin icin, sevgiler sanada :)

Habibe, senin ismine pek asina degilim, hosgeldin :) Iyilik olur umarim birilerine :)

pembe blogum, senin cevabini bizzat seni ziyaret edip yazmayi istiyorum, sevgiler.

Sahsima Münhasir, birsey yapmaya gerek yok aslinda bir mail atip blogun ismini yazmaniz yeterli, maili istiyorum cünkü nezaman blogumda yayinlarsam bir maille bundan haberdar edileceksiniz ;)

zehracim, hosgeldin :) Seni yeniden görmek öyle güzelki :) Evet uzun ara verip yeniden gelenlerde dahil olsun ;) Sevgiler

zeynep, seni cok iyi anliyorum benimde öyle zamanlarim oluyor mutlaka ;) Takip edilen bloglarin sayiyi 5-10 tane olsa yazilirda hepsine...Ama ara ara vaktim az geniskenleri mutlaka yorum birakirim. Bir gizli izleyicinin gün isigina cikmis olmasina cok sevindim :) Simdi hosgeldin diyeyim o halde :)

ay-ser, sagolasin umarim hayirli olur :) Sevgiler

fatma, senin blogunu severek paylasacagimdir ;) Bende mailin olmasi lazim zaten.

Tesekkürler vakit ayirip düsüncelerinizi paylastiginiz icin, hayirli cumalar.

Adsız
23/12/11

cok süper fikir ;) bahsettigin gibi her yeni yoruma, yeni bir okuyucuya cok seviniyor insan ;)

nihayat 9 okuyucum var ;))

blogumun 'reklamini' yaparsan sevinirim.

almanyadan kucak dolusu selamlar

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

23/12/11

Benim yorumum gelmemiş sanırım :s

pembe blogum, sayfan cok yavasti belkide benim baglantimdan bende cevabi o nedenle buraya yaziyorum, hem bloguna baska kar tanesi eklemek isteyenlerde faydalanmis olur;)

http://www.copypastelove.org/2011/12/schnee-fallen-lassen.html

Bu siteye girince cercevenin icindeki tüm kodu, blogun kontrol panelindeki tasarim ve gadget ekleden html/java olani secip icine yapistiriyoruz tüm kodu ve hepsi bu kadar ;)

23/12/11

Artık benim de kar taneciklerim vaaarrr! :) Yine sevgili Kelebek Gibi'nin sayesinde. Sana yorum yazacağım diye bloğa yazı yazamıyorum. Tek kelime anlamasam da verdiğin siteden gerçekten faydalı gözüküyor hehehe :) keşke anlayabilsem. 1 yıllık Almancamdan eser kalmamış :)

23/12/11

aman Allahım! e ben daha bebek bile değildim,daha pek bir güzelleştirememiştim blogumu. Ama bu beni çoook mutlu etti ki anlatamam,yüzümde kocaman bir tebessüm oluştu :)
çok teşekkür ederim kelebeğim, ne kadar yüce bir gönlün var senin (:

çok güzel bir fikir....

23/12/11

Vayy süpermiş:) tam benlik kelebekcim teşekkürler.Yeni ve izleyicisi bir avuç garip bi bloggerim ben.

streetfashionandmore, tabiki senide listeye alirim yalniz bir mail atsan iyi olurdu ama belki blogunda vardir, tmm varmis. Cünkü linki ekledigimde mail yoluyla haber verebilirim duruma göre...Yine beklerim, sevgiler.

Bebeko, kar tanelerini ekledin demek, sevindim senin icin bir ara bloguna bakarim giripte ;)Dil kullanilmayinca unutuluyor maalesef...

Blog Sahibesi hanim siz mutlu olunca bende oluyorum katkim oldugu icin :) Bol okuyuculu günlere :)

eslemin annesi sizde listedesiniz zaten ;) Bu arada Eslem'i görmeye gelmistim, cok seker bir kiz maasallah :)

Zeytin Cekirdegi mümkünse bir mail alsam, cünkü isteklere geri dönüs yapabilmek icin...vs. Ben katilanlarin blogunu muhakkak ziyaret ediyorum zatende, yinede maille basvurmaniza sevinirim cünkü iletisim daha kolay olur ;)

Katilim ilk günde bayagi oldu, daha nekadar cok yeni blog var kimbilir...Sizlerde gerek katilanlar gerek isteyenler blogunuzda bunu duyurabilirsiniz ;)
Hepinize tesekkürler ;)

çok şirin bir blogun varmış bayıldım bayıldım doğrusu:)) bende yeni blogçulardanım:)) hemen mail atıyorum sana reklama ihtiyacım var benim de,çok iddialı değilim ama yeni insanlarla bu vesileyle tanışmak çok güzel birşeymiş:)) byby

Aklına sağlık tatlım güzel fikir cidden.Tatlım sen blogunun tasarımını yeni değiştirdin senden fikir istiyorum.Benim "sihirli kokosh"sayfası için bir logo istiyorum etiket bastırdığım zaman kartta etikette etkileyici bir resim olsun yaptıklarımın hepsini kaplayan bir resim ve yazı.Bana yardımcı olursan sevinirim kime yaptırabilirim

Incicicegi hosgeldin, görüslerinde bei sevindirdi :) Evet bende en cok buna seviniyorum, daha iki gün icerisinde bir sürü yeni blog tanidim ve iyiki diyorum, hepsi birbirinden güzel bloglarin..Sende listeye eklendin zaten ;)


Sihirli Kokosh, hosgeldin cici anne :) Cnm ben blogumu birkac ay oldu evet biraz düzenleyeli. Ben ama kendim yapiyorum deneye yanila, birazda uygun görsel bulunca...vs. Senin icin önerebilecegim ilk aklima gelen kisi sevgili Gece oldu, o bu tip tasarlamalar yapiyordu ama hala yapar mi bilemiyorum suan hamile kendisi. Bir sor derim. Yahutta illustration bilenler yapabilirler. Eger orjinal iyi birsey istiyorsan yani ;)
Sade basit birseyler istersen bende denerim ama acemice kalabilir...
Gecenin blogunun linkini yazayim: http://ge-ce.blogspot.com/

Umarim yardimci olabilmisimdir.

Buradan okuyan ve fikri olanda yazabilir ;)

Adsız
24/12/11

hani şu hareket bi yana dursun da .. ben seni tanıdığıma sevindim aslında:) bundan sonra burda bu kız:)

Adsız
24/12/11

çok iyi düşünmüşsün bravoooo.

Tatlım çok teşekkür ederim hemen adrese gidiyorum.Evet iyi birşey olsun benimle bütünleşsin istiyorum bir kere olsun içime sinsin hep kalsın istiyorum:)

26/12/11

Guzel fikirlerin var. Sayende yeni insanlar taniriz ne guzel!

26/12/11

İsmini gezdiğim bikaç blogda hediye çekilişlerinde gördüm katılmak istemeyip de yorum yapan bu yüreği kelebek gibi olan arkadaş kimdir diye bakayım deidm ki bu yazınla karşılaştım. gerçekten yüce gönüllü birisi cıktı karsıma.

başarı ve kariyer hangi alanda olursa olsun elde edildiğinde kişiye oraya geldiği günleri unutturuyorsa olmamış olması daha iyidir. görüyorum ki sen başarıyı hakeden bir kelebeksin.

diğer postlarına bakamadım henuz. hemen yorum yazmak istedim yazını okuyunca ama biliyorum ki beni mest edecek bir siteye gldim. yüreğine sağlık canım.

ben de yeni bir blog sahibiyim ama henuz çok vakit ayıramıyorum bloğuma. düzene oturttuğumda inşallah paylasırım seninle ve izleyicilerinde..

tşkler tekrar..

27/12/11

http://www.yesilerik-yesilerik.blogspot.com/
bende cok ısterım burada yer almak cok yenı bır blogcu degılım gercı ama olsun:))

27/12/11

merhaba,

http://bebeko-elc.blogspot.com/2011/12/dun-bugun-yarin-yeni-blogcuya-destek.html

burada bahsettim bu kampanyandan. hayırlı olması dileklerimle...

hoşça bak zatına ;)

Ahsen, ne güzel kelimeler bunlar :) Tesekkürler.

Duygus, iyi düsünülüp iyi sonuclar alinarak devam eder insallah :)

Sihirli Kokosh, tabiki herseyin en özeli olsun istiyor insan, helede senin gibi el emegi ise yapilanlar ;)Umarim istedigin sonuca ulasirsin.

Didem, tek siz degil benim icinde yeni blogcular tanima firsati bu ;)

bluestyle, bu son zamanlar okudugum en güzel yorumlardandi :)Okudukca böyle yüzüm daha bir gülümsedi :)Tesekkürler.
Blogunuzun adresini bekliycem maile ;)Sevgiler.

yesilerik, linki listeye ekledim, blogunuzu bir ziyaret edecegim mutlaka reklamini yapmadan önce ;)

Bebeko eline saglik kampanya duyurun icin, sevgiler :)

Çok iyi düşünmüşsün. Tebrik ederim. Faydalı olabileceğine inanıyorum.

Geçen gün eşimle aynı fikri konuşmuştum :) benim de henüz çok yeni bir blogum var ve tam o tarif ettiğin davranışlardayım. buna rağmen, fena olmayan bir okuyucu kitlem var ve ne zaman benimkinden az, özellikle de 10'dan az takipçisi olan blogger bana linkini bıraksa gidip yorum yazıyorum ve güzel bir blogsa face sayfamda paylaşıyorum. Projen çok güzel, ben webtasarımcı olduğum için şöyle bir şey düşünmüştüm, blogunu tanıt diye bir site kurulur, burada herkes kişisel sitesini veya blogunu paylaşabilir, tanıtım yazıları onaydan geçince yayınlanır gibi. bakalım, zaman gösterecek :)

Kirmizi Pabuclar, tesekkürler ;)

Mine Ertugrul, öyle bir site cok iyi olur ;) Özellikle yeni bloglarin sesini duyurmada vakit kaybetmemelerini saglar. Hayata gecerse mutlaka haberim olsun, bende elimden gelen destegi veririm ;)
Bu arada fotograflarinizi begendigimi söylemistim degil mi :) Sevgiler

yenilerden sayıyorum bende kendimi (: Mis bir fikir. Sevgiler. *Fulya*

http://fly-flya.blogspot.com/

Süper bi fikir, cok ses getirecege benziyor :)

Merhabaaa sevgili Kelebek Gibi...
Blogunu tesadüfen gördüm ve ne yalan söyleyeyim gözüm gönlüm açıldı. Fikrinden dolayı da çok tebrik ederim seni, güzel bir çalışma olacağa benziyor... Tekrardan tebrikler... :)

2/2/12

Merhaba

Şu neyin sesini ne çok severim.Ne güzel düşünmüşsün.
Teşekkürler emeğin için

Evinin Kâhyası

http://evininkahyasi.blogspot.com/

Bu da bemim Facebook'taki sayfam:

https://www.facebook.com/EvininKahyasi

28/10/12

çok hoş bi fikir ben de yeniyim umarım devamı gelir yayınlarımızın ve yayınlarınızın :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top