10

Douglas Box of Beauty ღ

Hani size bir ara Glossy Box'u nekadar istedigimi yazmistim. Henüz Avusturya'ya dagitimi yoktu o siralar. Bir süre sonra bir baktimki artik bizlerde alabiliyoruz, hemencecik siteye abone olmaya giristim. Tam ödeme kismina gelince birde baktimki sadece kredi karti secenegi mevcut :S Ee ben kredi karti kullanmayan biriyim ama...En azindan PayPal ile ödemeyi bari ekleselerdi...
Öylece kalmis oldu yine benim Glossy Box heyecanim.

Douglas Box of Beauty var demistim birde. Sayfalarindan mail aliyorum bazi güncel haberleriyle ilgili birgün bir baktim 200 tane box gönderecekler. Tam siparis verecektim o an az isim cikti, birkac saat sonrasi baktigimda coktaaan satilmisti 200 tane kutu :S 
Bir ay sonrasi ( yani bu ay), yine böyle bilgisayar basindayken mail geldi, actim o an baktimki 400 tane box varmis bu defada, saat 18 itibari ile siparis verebilirsiniz yaziyordu mailde, saate baktim ki 18:05 falan :D 
Daha durur muyum ben dersimi almisim önceden :D Hemen siparisi verdim. Üstelik siparis icin üye olmaya bile gerek yoktu. Ödemeye gelince fatura gönderiyorlar (istege bagli) kutuyla birlikte, bu faturayi 15 günde yatirma zamani oluyor, sevdim ben bunu :)
Birkac gün sonrasi kutumu ben evde olmayinca kapiciya biraktiklarina dair kagit birakmislar postama, hemen aliverdim tabii birakir miyim orada :)
Ama benim aklim yinede Glossy Box'da... Ulasilamayan seyler herzaman daha cekici belkide :P

Simdi Douglas Box of Beauty icerigine gecelim:

1- MiCHALSKY Woman Duschgel, 200ml: Bugün denenmistir, kendisine asik olunabilecek türden bir dus kremi bu. Benim 3-4 €'luk dus kremlerime fark acti kendisi...Ciltte o parfüm kokusu kaliyor bayagi sonrasi bile. Hemde bir damla kullandim ki nasil güzel köpür köpür oldu. Fiyati yaklasik 20 € civari.

2- NYX long Pencil Eye (Dark Brown): Bu kadar uzun bir göz kalemim hic olmamisti, cidden long dedigi gibi var :P Ayrica rengini cok sevdim, tam böyle kahverengi, olmasi gerektigi gibi bir kahverengi. Henüz elime bir iki cizik attim, yakinda denerim.

3- ELIE SAAB (4ml) Eau de Parfum: Cicek kokulu, sicak, hos ve alisilmisin disinda bir koku. Canta icin uygun ;)

4- ORIGINS Ginger Souffle Body Creme: Diger markalardan kullanmadigim gibi bu markadan da daha önce birsey kullanmamistim. Bu vücut kremi bayagi etkili birseye benziyor yalniz baska cesidi olsaydi falan...
Icinde zeytinyagi mevcut, ayrica seftali ve üzüm cekirdekleride. Özellikle yorgun cilde iyi geliyormus. Zencefilli olusu ve bol limonlu kokusu ise pek alisilmis oldugum koku degil. Belkide bu kokusu sebebiyle pek sevemedim...

Kutudakiler harici 2 deneme ürün geldi. Biri, Acqua Colonia (Juniper Berry&Marjoram) isminde sakinlestirici etkisi olan bir kolonya. Digeri ise Clinique even better  Makeup SPF 15 (neutral).

Kutudaki 4 ürünün fiyatini hesapladim 35-38 € civari ediyor. 
Ben ise toplam 10 € ödedim, kargo ücreti falan yok, abonelik yok.

Sizin kullandiginiz bir ürün var mi bunlardan?
Bu ay Douglas Box alan var miydi? Neler cikti baskalarinda onuda merak ediyorum :)


Not: Blogumda kar yagiyor farkettiniz sanirim, cok hosuma gidiyor, rahatlik veriyor gözlerime :P

10 comments

ben glossyboxa üyeyim, glossybox cok daha güzel seyler gönderiyor bir cok kisi begenmiyor douglas boxu sahsen bende begenmiyorum

21/12/11

ya burdakiler karog,üyelik derken şişiriyolar..üyeyim ama hiç almadım :)

22/12/11

o kar taneciklerine bayıldım. bu arada ben evimde makyaj eşyalarımdan herhangi biri bitmeden bir daha yenisini almayacağıma yemin ettim. :) evde en çok onlar yığın halinde ve ne nerde bulamıyorum bile makyaj çantalarının içinde. mesela şu an yüzüm için kullandığım face scrubım bitmek üzere ama yedeği var :))) o nedenle bitmeden almayacağım.
ama seninki hayırlı olsun ;) iyi günlerde, zevkle kullanman dileğiyle.

22/12/11

o kar taneciklerine bayıldım. bu arada ben evimde makyaj eşyalarımdan herhangi biri bitmeden bir daha yenisini almayacağıma yemin ettim. :) evde en çok onlar yığın halinde ve ne nerde bulamıyorum bile makyaj çantalarının içinde. mesela şu an yüzüm için kullandığım face scrubım bitmek üzere ama yedeği var :))) o nedenle bitmeden almayacağım.
ama seninki hayırlı olsun ;) iyi günlerde, zevkle kullanman dileğiyle.

Adsız
22/12/11

Ben de henüüz hiç almadım. İnşaallah yazın düşünüyorm

22/12/11

Süpermiş ' hemen bende bakmalıyım. bu arada duvarındaki kar tanecikleri de harika gözüküyor :)

25/12/11

öncelikle güle güle kullan cicilerini...
bu glossy box olayini baska bloglarda ve en son sendede gördükten sonra bendede aydinlandi bu fikir,epeyde cazip geldi ve solugu douglas ta aldim,ama tabiiki ayin ve yilin son zamanlari oldugu icin tükenmis:)
kismet olursa yeni yilin ilk günleri gidicem,üyelik yaptirmaya:)sonucu paylasirim:)

ayrica o kar taneleri harika olmus,bende istiyoruuuuummmmm:P
nasil yaptiiinn???:))

Nesliname, biz bunu buldugumuzada sükrediyoruz bir nevi digerine ulasamayinca, insallah baska ödeme secenekleri yaparlarda bende sahip olurum Glossy Box'a :)

Gul/Inn, evet bir tanesi uygun bir fiyatla baslamisti Tr'de sonrasi yükseltmisti sanirim, bayagida pahali bence Türkiye sartlarina göre 35 tl falan...Ben mesela bu Box 20 € olsa almam.

Bebeko birseylerin yedegini alma huyum hic yoktur o nedenle cok kosmetik birikmez bende :) Sende bitirince alirsin artik :)

isterenklihayat, cok sey kaybetmezsin ama biz bayanlar severiz hani bir kutu gelsin icinden birseyler ciksin, kendimize sürpriz bir nevi :P

Nesrin tesekkürler, kar tanecikleri icin bir üstteki yazima yorum olarak yazdim nasil yapildigini, isteyen yapabilir ;)

Zelis umarim kisa zaman icinde sende sahip olursun hevesini alirsin :P Bu arada kar tanecikleri icin bir üstteki yazinin yorumlarina bakabilirsin nasil yapildigina dair ;)

Hepinize sevgiler :)

26/12/11

Gift set cok guzel. Kremlere asla hayir diyemem. Ev krem dolu hala aliyorum:)
Sayfandaki karlari gordum ama gozumde birseyler ucusuyor sandim biliyor musun? Burada gece 24:30. Tansiyonum dustu herhalde dedim:))
saka biryana cok sirin olmus.

Didem tesekkürler. Biz bayanlarin hayir diyemeyecegi seylerden biri tabii kremler :) Hehe tansiyonun düsmesin aman :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top