19

Teneke Box °◡°

Bir kadin sirf kutusu güzel diye birsey alir mi?
Ben normalde yapmamaya calisirim amaaa bu defa dayanamadim, puantiye askim agir basti :S
Birde firmanin mailinde belirttigi kargo ücreti yok, yaninda da 4 hediye seceneginden biri sizin olacak...vs.leri okuyunca, bu defa fren tutmadi :P Bunlara sadece bir Glossy Box parasi verdim ve hepsi orjinal boy ürünler aldim, ee bu da bir nevi kutu sayilir, teneke kutu ve puanlii :) Keske Glossy Box kutusuda her ay baska renkte-sekilde olsa, cünkü ben onlari düzenleyici olarak degerlendirecegim icin...
(Box üreten firmalar bu fikri sizlere sunuyorum, degerlendirin bence :P)

Neyse konuyu degistirmeden geri dönelim teneke kutumuza :)  

Icindekileri kisaca söyleyeyim:

* Ispanya narlarindan yapilmis, 3dk.lik maske: Denedim, gayet rahatlik verdi yüzüme, hemde beklerken yakici bir etkisi yok, yakici etki yapan maskeleri sevmiyorumda...
* Cilekli dudak balsami, mis gibi cilek kokuyor sürünce :) Ohh ilkbaharlik tam ;)
* Yine narli dus jeli, bunu henüz denemedim ama kokusu hosuma gitti ;)
* Kizim icin bir oje, rengin ismi Rose sorbet, denedik minik parmaklarina cok sevimli oldu, özellikle sisesinin kücük olmasini sevdim :)
* Pomme de Reinette, kizim icin mis kokulu bir banyo jeli.

Birde bedava hediye secmistim ama coook satildigi icin kalmadigini, baska secmemi, hemen göndereceklerini yazmislar...Bunlarin hepsi Yves Rocher'den ;) Senelerdir müsterisi oldugum bir magazadir.

Resme bakinca farkettiniz mi, esim farketmemi sagladi benimde "Bunlarin hepsi niye pembe" diyor bana :P

Bir baska konu ise, ilkbaharin gelmesiyle düzene koymak istedigim banyodaki aynali dolap..
Düzenlemeden önceki halini ekliyorum. 


 Esim özellikle ona ait kisimlari isaretlememi istedi :S Bende ancak gülebildim bu duruma, ne yapayim benimkiler cok yer kapliyorsa :P Hem üstelik ben krem olsun makyaj ürünü olsun cok kullanan biride degilim...Hem onun bazi kullandiklari cantasinda portatif halde, i$e de götürdügü icin...


Birde atilanlardan bir resim ekliyorum. Aslinda bazisi tamamen dolu...Özellikle en sagdaki o eczaneden özel aldigim sac ürününe verdigim paraya aciyorum :S Buradan da ders aliyorum tabiki; artik muhakkak "kesin kullanirim" dediklerimi almaya özen göstericem!

Mutlu haftalar ✿◠‿  ◠
 

19 comments

Çok hoş :)
Eşin bence bizlere hayatında sana ne kadar yer açtığını göstermek istiyor..:)
Yani kısaca seni sevdiğini göstermek istedi belki de ya da sitem etmiştir bakın benimkiler bukadarcık der gibi :)
Çok güzel bir kutu ve herşey çok güzel Allah güzelliklerini artırsın canım..

pembe pembe çok güzeller kokularına bayılıyorum ben bu ürünlerin
güle güle kullan canım

26/3/12

bahar temizliği aşkınaaaa!!! :)))

baharın geldiği bütün bloglardan belli oluyor artık, herkes ya bişeyler atıyor ya bişeyler satıyor :))) bana da lazım böyle bi temizlik gerçi dolaplarımı düzenledim ama camların durumu vahim :))

Adsız
26/3/12

Düzenlenmiş halini de görseydik ya su dolabın :)

ah ah bu hatunlarrr

26/3/12

çok iyi yapmışsın o teneke kutu her şeye değer !

26/3/12

kutusu için alışveriş yapanlardanım maalesef:((

canım aldıkların cok guzel seylermıs ınan bende p pembe puantıyelı teneke kutuya tav olabılırdım kı sende cok haklıymıssın olmakla güle güle kullanasın hepsınıde..=)

bi kere bende çantası güzeldiye bi mağazadan alış-veriş yapmıştım :(

26/3/12

itiraf ediyorum:ben sırf kutu icin alisveris yapanlardanim :)

Cidden al beni al beni diyor ama bu box da :)))
Tam senlik Ceyda, yani seni anlayabiliyorum ehehe :)
Masallah banyo dolabiniz full dolu. Onlari birde temizlerken indir sil toz al ayyy ne zooor geldi bana suan :))) ( dusundugum seye bak, ama aklima ilk bub geldi napiyim :) )

27/3/12

bu kutu Glossy boxla kapisir söyliimm:))ben bayildim:)

27/3/12

Canım bayıldım, ben de olsam ben de alırdım. İyi günlerde kullan inşallah.
Bu arada dolabın içi gerçekten karışık, benim dolabımın eski hali gibi. Bir el atmak lazım.
Geçen ay arkadaşlarım bana gelecekleri vakit, oturdum tek tek tüm rafları düzenledim.
Ev toplamaktan daha zor, bu dolap içleri.
İyi ki de yokmuş yani makyaj ürünün, orası fırça dolu :))
Ben de yemin ettim, bir ürünüm bitene kadar almayacağım diye, bir sürü hediye geldi şu aralar, gene doldu taştı.
Mümkünse bu ikealarda bezden bölmeli raf düzenleyicilerden al, işini görür tahminim.
Benim o dolaptan 3 tane var, eşiminkileri işaretlemem yine de pek vaktimi almazdı :))))))
Allah iyiliğinizi versin e mi?
Sevgiler <3

güle güle kullan yeni ürünlerini:) eee ama sadece bakim yönünden degil... erkekle kadinin birde kiyafet gardorobunu karsilastirmak lazim :)

wow bende alcaktim ama sirf jelin rengi icin bu aralar yves rocher delisi oldum durmadan orda dus jeli siparis edip duruyorum biri beni durdurmali :) güle güle kullanin insaAllah...:)

28/3/12

Hepsi harika. Ben de bayilyiorum kremler body mistler vucut losyonlari...Gule gule kullan

E o zaman güzel günlerde kullan ,sevgilerr sana

Adsız
29/3/12

gercektende hosmus teneke kutun :D haberim olsa bende siparis ederdim simdi kalmamis bitmis demek ki sadece sen degilsin begenip siparis veren :D iyi günlerde gülerek kullan

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top