2

Kutu kutu üstüne


Epeydir yazi ekleyemedim gitti...Douglas kutularini merak etmis olanlar icin gec de olsa kisa bir yazi ile baslangic yapmis olmak istiyorum :) Bu kutulari cekmeceli oldugu icin cok sevdigimi ve iceriklerini kendi isime yaramasa da hediye ettigimi söylemistim sanirim daha önce...

Birinci kutu:
Icerigi gayet dolu doluydu gördügünüz gibi :) 
Lady Gaga Fame Body Lotion 200ml (satilacak), Orlane Soin Anti-Fatique 7,5ml (yengeme hediye ettim), Moschino Pink Bouquet 5ml (buna bayildim ^^), Isadora Perfect Mousture Lipstick Nr.148  2,5g (hediye edilecek, harika bir kirmizi rengi var), George Gina&Luck Signature Body Lotion 75ml (hediye edildi), Annayake An'na Duftminiatur 5ml (bu da sirin parfümler koleksiyonuna dahil edildi ^^), Adidas Action 3 Control Deo Spray 35ml (bunu niye eklemisler bilmiyorum, gereksiz ve pek özel birsey degil, bir iki kez kullanip cöpe attim...) Iki tane de Douglas'in bedava deneme ürünü vardi, biri parfüm (Shalimar), digeri Shower Gel (Douglas Söhne ). Bu kutu kargo da dahil 10 euro, fiyatini hic degistirmemeleri güzel, tutuluyor diye hemen basmiyorlar zami (baska kutulardaki gibi...).


Ikinci kutu:
Icerigi: Soap&Glory Hand Food 50ml (bu el kremini cok sevdim ve hemen kullanmaya basladim, gayet güzel), Perlier Körperpeeling 50ml (bu ürünü de kendime sakladim cünkü görüntüsü bile ilgimi cekmeye yetti :P), Shiseido Perfect Mascara Full 2ml (minicik bir canta rimeli, hediye edildi ya da edilecek emin degilim...), I love Bath&Shower Gel Mango&Papaya 36ml (hediye edildi), Acqua Colonia Activating Body Oil Lemon&Ginger 200ml (bu ürünü ilk önce hediye edecektim ama fazla meraktan bir kez denedim ve olumlu sonuc aldigim icin kullanmaya devam ediyorum...). Bunlarin yanisira iki bedava deneme parfüm vardi, biri Bulgari Jasmin Noir, digeri Issey Miyake Pleats Please.

 
Daha öncekileri görmek isteyenler icin: Douglas 1, Douglas 2, Douglas 3, Douglas 4

Hepinize sevgiler

2 comments

Çok güzel görünüyorlar. Ben shiseido nun fondötenini kullanıyorum. Çok pahalı ama çok güzel :)

merhaba:)
kutuLar ayrı güzeL içerikLeri apayrı güzeL :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top