0

KiZiMiN iLK VeSiKaLiK FoToSu:)

Kizim babasinin pasaportuna kayitliydi ve yalniz kendine ait Pass cikarttirmak istiyorduk.
2008'den itibaren yeni kanuna görede 2 yasina dek cocuklara bedavaymis.
Bizde 2 yasina girmeden halledelim dedik.
Yukaridaki vesikalik resim Pasaport icin lazim oldu yani.
Fotografciya gitmeden önce kizima söyledim ki, aniden sasirip aglamasin falan diye.
Cünkü ilk gördügü seylere cabuk tepki verir ve begenmez genelde, alistira alistira yaklasmayi sever.
Baktim fotografcida cok rahatti maasallah!
Adam her cekerken, gülüp durdu, tabi bu Pass fotosu normal düz durmasi gerek oldugundan, adam uyardi durdu "agzini kapat" diye falan almanca, sanki cocuk almanca anliyorda heheh.
Kizimda alismis ben evde onu cekerken hep gül derim ve sahte gülme yapar öyle yapip duruyordu güya akli sira, her fotograf öyle cekilir saniyor cocuk artik:)
" Agzini kapat kizim" dedim, bu defa dudaklarini iyice icine kapatiyor dudagi yokmus gibi :D

Adam cok cesitli cekti durdu ve biz 4 tane istedigimizden, Pass icin en uygun foto buymus.

Aslinda ayri Pasaportu olmasi mecbur degilde, babasinin üstüne kayitli olunca ben kizimla gidemiyorum yani Türkiye'ye gidecek olsak kizimla ikimiz!
Belki dedim esimsiz gitmem icab eder anidende cikarttirilmaz son anda, böylesi iyi olur dedik, hemde bedava zaten.

Yaa resimde arka plan beyaz olacagini düsünmedigimden beyaz ince hirkayla birakmistim kizimi, keske renkli giydirseymism dedim sonradan!
Ayrica Pass yerine yetiselim diye saclarinida öyle siradan yapmistim.

(Kizim ileride bana kizma sakin hee, niye süslemedim seni diye, sacini yaptirmiyorsunki bana, annen bu konuda neler cekiyor babana sorarsin artik:) "Püsür kafali" deyip duruyorum sana evde bazen:) ) Bu resme bakip bakip agladim düngece.
Daldimda daldim hayallere...
Bazen olumsuz düsünüp agladigim gibi...
Kizimin ileriki yasamina dair seyler geldi aklima, o mutsuz olursa ben cok üzülürüm..

Sanirim karamsar bir yapim var bir kenarlarda!

Birde resimde biraz kederli bakmis gibime geldide, az da büyük göstermis sanki orada, "kizim büyümüs yaa" dedim ve sevindim durdum:)

Birde kendime kizdim durdum resme baktikca....
Bazen kizimla bunu yapamiyorum, sunu yapamiyorum..vs.dedigim olmustur!
Yaa ne kadar mantiksiz konusmusum yahut böyle düsünebilmisim dedim kendime!

O hayatin artik en güzel parcasi,o olmasa zaten benim neyim varki baska ümidim kalmaz ki!

Onunla anne kiz gezecegiz, seyahat edecegiz, alisveris yapacagiz..vs. birlikte arkadas gibi olacagiz insallah!

Ona sevgimi hep vericem, en sakin ve siginabilecegi tek limani hep ben olucam insallah!
Not: Resmin üstündeki cicek, düngece esimden geldi parktan koparmis eve gelirken heheh

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top