6

DaRaLTMaYiN BeNiiii....

Hani i$ Merkezine yazildim demistim, kurs istiycem önce almancami gelistirmek sonra bir meslek üzerine diye...
Gecenlerde randevum vardi orada ve gittim, isteklerimi belirttim.

Kizimin bakim konusu sorundu. Kayinvalidem bakamiyor, yani hergün düzenli olarak bakamaz zaten! Ona Krippe(3 yas öncesi cocuklar icin olan yerin ismi) bulduk önce ve oraya alismasi gerekli bana belirli bir kurs verilmeden önce!
Kadin Almanca kursu var ama 2 hafta sonra basliyor dedi, yani cocugun alismamis olur o zamana dedi. Sonra ise olur mu daha kurs sorarsin geldiginde dedi!
Bir sonraki randevuyu 1 bucuk ay sonraya atti.
Bu süre icinde ise haftada en az 1 is basvurusu yapmak zorundayim!

Kadin yazmis, cizmis kagidi verdi bana ve baktimki benim isteklerim dogrultusunda hic degil!
Yani benim is bulma sansimi yüksek tutmus oluyor böylelikle!
Halbuki ben i$ten hic söz bile etmedim orada, ben gencim ögrenmek ilerlemek istiyorum önce dedim!
Bence bilerek bu sekil yaptilar, nasilsa is bulurum onlar kurs verene dek diye.
Hem bana ikinci almanca kursu su zamanda basliyor diyebilirdi!
Sanki bir tek kurs var koca Viyana'da.
Ben bir sürü hazirlanip gittim oraya üstelik! Geceleri meslek kurslari, almanca kurslari aradim kagida not aldim bir sürü! Hemde onlarin sponsoru olan firmalardan! Yani baska firmalarin kursunu kabul etmezler diye! Kadina gösterdim ama hic ilgilenmedi...

eee issizlik parasi veriyorlarya, ne kadar cok bosta beklersem zararlarina, cabucak i$e postalamak amaclari!

Ama ben i$ten kacmiyorumki zaten!
Sadece daha iyi sartlarda calismak istiyorum! Ilk isime öylesine girdim ben ( Chips üretim yerine ). Hep bu tarz islerde sürünememki! Moralim bozuk, kafam karisik!...

Ama bu yolda pes etmek yok bana!

Diyelim bu i$ merkezi bana bir is gönderiyor mecbur basvurmam icin, bende saf gibi gidicem ayni! Almancam hic yokmus gibi davranicam, adam öyle birini i$e almak istemez heralde!

Yabancilar icin danismanlik bürosundan bir randevu aldim egitim üzerine diye, bakalim orada bana ne fikir verecekler...Insallah iyi bir yönlendirme yaparlar!

Bu arada hani haftada en az bir i$e ba$vuracagimya, gecen gece güzel bir i$ ilanina rastladim, Fizik Tedavi Merkezine Türkce bilen, bilgisayardan anlayan, oraya gelenleri yönlendiren, sekreterlik gibi birseydi yani.

Demekki cok Türk var gidenki böyle ihtiyac duydular:)
Hemen yazdim basvuru mektubumu birde özgecmisimi gönderdim maille, birkac saat sonra maalesef baskasina verdik diye cevap geldi!

Bu tarz bir is isterdim dogrusu, Türklere yardimci olmak isterim, ayrica almanca konusmam cogalacagindan daha cok gelistirme imkanim olurdu.
Kismet degilmis olsun!

Bu tarz güzel isler cikarsa basvurucam bakalim...

Bana dua edin bu konuda lütfen!

Sevgiler

6 comments

Adsız
12/7/08

dualarımız seninle...lütfen umutsuzluğa kapılma.herşeyin yoluna girmesi ve gönlünce olması yakındır...
dualar müşterek sen de bizleri unutma...
sevgilerimizle...

12/7/08

Almanca bilmiyormuş gibi davranma işi kulağa zekice gelyor :))

Sen işini bilirsin Allah yardımcın olsun umarım gönlüne göre gelişir olaylar Ceyda'cığım ;)

Allah yardımcın olsun canım benim. Sonuna kadar savaşmak gereir o insanlarla! Sakın ve sabırlı ol ..
İnşallah diledigin işi bulursun ve rahat edersin.
Bakalım biz ne yapacagız Hollandaya gidince. Bana kalırsa ev hanımı olmayı tercih ederim. Ama macbur calışacagız. İnşallah gönlüme göre iş bulurum. hayırlısı canım ..

Yeni şablonun çok hoş .)

14/7/08

kolay gelsin canım bu yolda sana,allah yardımcın olsun inş..

ne olursa olsun huzurlu olacağın şey olsun...
sevgiyle kal...

ne olursa olsun huzurlu olacağın şey olsun...
sevgiyle kal...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top