29

Amigurumi CeDRiC'in CHeN'i :)

Bu nedir diye sordum ve cogunuz kirmizi baslikli kiz dedi :)

Evet bir kiz ama Cedric'in asik oldugu kiz, yani CHeN :P ( benzemiyorsada caktirmayin, CHeN dediysem Chendir canim :) ).

Öncelikle Cedric Chen falan kim diyenler icin onlar hakkinda bilgi eklemek istiyorum;
Cédric, 2000 yılında Fransa'da yapılmış bir çizgi filmdir.

Çizgi filme göre Cedric, 8 yaşında sarışın bir çocuktur.
Okulunda Çinli sınıf arkadaşı Chen'e aşıktır.
Sıra arkadaşı olan Christian ile çok iyi bir dostluk kurmuştur.
Sınıflarında babası bir diplomat olan Nicolas ise onun bir numaralı düşmanıdır.
Babası Doğu kilimleri satıcılığı yapan Cedric, evinde ailesiyle birlikte pek iyi geçinememektedir.
Annesi olan Maryrose çok kuralcıdır.
Babası Robert genellikle çok yorgun ve bitkin olur.
Cedric'in büyükbabası olan Paul ise yaklaşık seksen yaşındadır fakat torunu Cedric'i en iyi anlayan odur.

Bu çizgi film okulda sorunlar yaşayan küçük bir çocuğun kurduğu basit hayalleri anlatan bir komedi çizgi filmidir. Bircok kanalda yayımlanmıştır. Atv, Stv, Kanal 7, Kanaltürk, Kanal A, Tv8, D Çocuk ve Cine 5. Stv'nin kendine özgü dublajı vardır.
Su siralar hangi kanalda bilmiyorum dogrusu!



Gecenlerde youtube'de cizgi film bakayim derken Cedric'i izledim oradan esti bu Chen'i yapmak.



Bizim asiklarda zaten küsmüsler ee bende bir aracilik edipte baristirayim dedim:D
Hee birde Cedric hep derki " 8 yasindaysaniz ve asiksaniz hayat cok daha zordur "
Ah Cedric sen büyüde asik olmanin her yasta zor oldugunu göreceksin evladim :D
NoT: Cedric hayranlarina birde Oyun, buyrun.

29 comments

kırmızı başlıklı kızzzzz :D aklıma ilk o geldi :)

24/8/08

kırmızı başlıklı kız mı :)

24/8/08

tez zamanda yziver canim ya merakda birakma bizi:)

24/8/08

Ceydacım çok şeker bir kıza benziyor, ayağındaki bale ayakkabısı mı, mm acaba benim bilmediğim bir karakter mi ki, merakla bekliyorum, aaaa bu arada :)) sabahleyin senin kalplerden ördümmmm :) son kısımlarda biraz dğişiklik yaptım ama, hani 6. sıranın tarifini vermişsin ya, bitene kadar öyle yaptım ben, yakında koyarım :))çok cici oldularr , sevgiler...

Ceyda'cığım temayı yeniden yüklemek zorunda kaldım çünkü üzerinde oynanmış sanırım ya da side bara fazla yüklenme olmuş. Tahminimce bu temanın yan menüsünde fazla eklenti (özellikle java script) kullanmamak gerekiyor onları kaldırınca düzeldi tabi temayı baştan yükleyince bazı eklentilerin silindi. Ben yedeklediklerimi ekledim. Sana tavsiyem yan menüye daha fazla bir şey ekleme canım ok. Ya da yeni bir temaya geçiş yapsan da olur aslında. Karar senin canım. Görüşürüz

Bencede kırmızı başlıklı kız :)
Yaşasın artık okuyoruuuuum :))

24/8/08

Çok tatlı örme bir bebeğe benzettim ben:)

yanılmıyorum dimi:)

sevgiyle kal

24/8/08

oyy oyy oyy ne güzel olmuş buralar, tema yıkılıyor, sanırsam çileklinin işi bu, güle güle kullan ceydacım.

Adsız
24/8/08

herkes benim gibi düşünmüş kırmızı başlıklı kız yada dilaranurun amigurumsi yaa bu ismide kim bulmuşssa yokmuydu daha kolay telafuzu:))

biolog77

24/8/08

yaaaww ceyda abla senin blog bi kaç gündür açılmıyordu bizdee şimdi açıldıı ilk bakışta ben bunu bi eteğe benzeettim demekki bu amigurumiden bii kız oyuncağı ama kırmızı başlıklı kızmı o bilinmezz? :)

24/8/08

tema güzell, ee kimin elleri değmiişş :) bu bir bebek :P

evet bence de büyük ihtimalle bir kız.BAşka bir şey çıkaramadım :)

26/8/08

hahahahh ben kırmızı başlıklı kız dememiştimmm yüz mimimkleri aynı olmuş bravoooo :)

yaa bende cedric sevenlerdendimm ama ne zmndır göremiyorodum tvlerdee :)

26/8/08

aaa bilmez miyim cedrici, ve cheni, severek izleriz ailece, ceyda çok hoş olmuş, ayakkabılarına, elbisesine, eteğindeki fırfırlara bayıldım, çok uğraşmışsın, çok da güzel olmuş, ellerine sağlık canım , yüzündeki o umursamaz gülümsemeyi bile tutturmuşsun, gerçekten ortaya böyle hoş şeyler çıkınca çok güzel oluyor, ortak işler yaptığın insanlarla bişeyler paylaşmak ne güzel ceyda, sevgiler..

27/8/08

Cedricccccc ayy bayilirim ben bunlara :)

chene bayıldım ellerine sağlık canım :)

vayy benzetmişsin de hee :)) blograzzi mesajlarını yeni gördüm canım reklam açılmadı bende

27/8/08

Ben de Cedric'i tv de yakaladığımda oturur izlerim. Çok güzel olmuş. En çok yandan gülüşünü beğendim. Benzemiş valla.

cidden harika olmuş kırk yıl düşünsem cedric teki çinli kız olacağı aklıma gelmezdi hayal gücün çok kuvvetli :D ve kızın çok şanslı :)

27/8/08

gerçektende sen bu örgü bebeklerde usta olmuşun kelebeğim:D bu çizgi filmi bende seyrederdim beğenerek,sahidende benzemiş,çalışmalarının devamını diliyorum canım,,

ay şeker bu bu çok ama çok harika bişey. bayıldım çok güzel yaaaaa
çok şirin, cici bişey bu:)
elelrine, kollarına, yüreğine sağlık arkadaşım. benim için de oynayın olur mu:)
sevgiyle...

cedric bu aralar yumurcak tv de kızımın favori çizgi filmleri arasında

Chen'de süper olmuş ellerine sağlık canım

Adsız
27/8/08

Bu amu.... aklıma gelmedi şimdi adı çok zahmetli bir hobi.ben kesinlikle yapamma diye düşünüyorum.hem elimdne böyle örgü işleri gelmez hemde o kadar sabrım yok:))

emeğine sağlık ceydacım...

biolog

bu yazıyı okurken kardeşim geldi yanıma
tepkisi şöyleydi

aaaaa
cedric :DDDD

sona cedric izlemeye başladık :D

Evet ya hayat her yaşta zor, belki ancak iyi bir gelirle emekli olmayı başarabiliyorsan kolay olabilir o zaman da içimiz geçer herhalde. Neyse Chen çok hoş olmuş ellerine sağlık

İnanmıyorum sana cedric'e ben de bayılırım, hele bir chene yüzük alma bölümü vardı, ona tektaş olmak için kumbarasını götürüp satıcıya veriyordu hani, çok tatlılar yaaa,
Bebek de harika birşey, ben de ilk bebeği görseydim kırmızı başlıklı kız derdim herhalde

Bu cizgi filmin varlıgından haberdarım ama hiç izlemedim. Benim çocuk hiç tv izlemiyorki. Cizgifilmler hiç ilgisini ckmiyor :)

29/8/08

Cedricccc :) En sevdiğim çizgi dizilerden biri :) Chen de çok şeker olmuş :D Benzemiş benzemiş :)

Adsız
27/5/09

merhaba kalbinizi yaptım sayısı sayınıza çok tşkler:)
www.yaseminkale.blogcu.com

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top