10

MoR HoPPi

Kizim Trt Int'deki Elma Kurdu programini severek izliyor demistim daha önce.
Oradaki özellikle su aygirina bende cok bayiliyorum, ses tonu ve konusmalarina :)
Esim kizimla oynarken bazen onun ses tonunu yapmaya calisiyor :D




Neyse iste oradan gelen sempatiyle bir su aygiri örmek gerekti :)
Ördüm ve sonuc bu cikti iste!

Tam istedigim gibi düsüremedim, ayakta duramiyor cünkü ayaklarini cok ince yapmisim ve öne dikmisim biraz, burnu büyükya ondan yükü öne dogru ve cabuk düsüyor :)

Esim gözlerini sevmedi pek, su aygiri iri gözlü olmali dedi, hakli aslinda benimki Japon su aygiri olmus :D


Bende bu hazir gözlerden yapistirdim ama kizima dayanirmi koparmis bile kreste gözlerini :D


Bu arada ip ve tig ile bekleyenler, bu yapilmis hazirdi yani size söz vereli birsey örmedim daha :)


10 comments

14/8/08

ceydacım çok şirin olmuş, çocuklar çizgi karakter olunca daha bir çok sevip oynuyorlar, bende ilk zmanalarda yine trt de çıkan "gece bahçesi"ndeki "iggle pigle" karakterini örmüştüm, hala o en sevdiği oyuncağı. güle güle oynasın miniğin :)

SLM CEYDACIM VALLA ÇOK BAŞARILISIN SÜPER ŞEYLER YAPIYORSUN KIZIN ÇOK ŞANSLI...
SAMSUNLU DEĞİLİM TOKAT ERBAA LIYIM AMA AMASYADA YAŞIYORUM. SEVGİLER...

15/8/08

hoppi de çok tatlı olmuş :)

15/8/08

hoppi de çok tatlı olmuş :)

15/8/08

walla güsel olmuş demeye doyamıyorum senin bu örgü şirincikleri gördükçe karşımda inan:)benimde koşuşturur gibi yaşadığım hayatımda bi parça kendime vakit bulduğum bi vakitte denemeyi aklımın bi köşesine iliştirdiğim çalışmalardan bu örgüler senden öğrendiğim kadarıyla denemek istiyorum,zaten el beceri işlerine hevesliyimdir bende,belli etmesemde:)dediğim gibi bende becerebilirsem bigün mutlaka paylaşmak isterim ve seninde fikrini almak isterim,ama güsel olmasa çaktırmadan ortadan kaldıradabilirim:)ayy ne çok anlattım durdum bu sabah keyifliyim sanırım,sevgiler kelebeğim,,

O zaman dilanur en cok bunu sevecek :))

17/8/08

çok güzel olmşş aplaa buuuu ellerine sağlık :) bennn kaplumbağa örmek istiorummmm ^-^

ben çok sevdim , ellerine sağlık.
tabi ayakta duramaz o daha bebek:)
gözlerinin küçüklüğü de normal yani:)
bebek su aygırı bu:)
süper valla, ellerine sağlık. Renklerine de bayıldım. bir kez daha helal sana beeee...

21/8/08

ben - onun - gözlerine - ggggurbannn - olurum - söyle esine :)

Adsız
30/5/09

bu gözleri nereden buluyorsun canım bende taktım kafaya bu aralar
çok güzel olmuş :)
yaseminkale

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top