9

Pufur Pufur Mineraller

Bende artik kisa süreden beridir mineral makyaj ürünlerinden kullanir oldum.
Birkac zamandir nettende okuyordum ve merak ediyordum nasil bu ürünler diye.
Beni bilenler makyaji cok sevmedigimi bilirler, makyaj yapacaksamda dogal ürünler olmali kullandiklarim ve sade olmali makyaj. Özel zamanlarda abartilabilir :P

Bu mineral ürünler gercektende cok incecik, yani derinizin üstünde yokmus gibi, makyaj yaptiginizi hissetmiyorsunuz yüzünüzde, yumusacik ve parlatmiyor cildi, cok hos duruyor ve dogal. Cildiniz rahatliyor sanki sürdükten sonra, kadife gibi oluyor :)
Ayrica öyle göründügü gbi toz olup ucup gitmiyor kalicida, yani sabahtan aksama makyaj bozulmadan durur. Birde cildi bakterilerden koruyormus, yaaa.
Ayrica bununla makyaj yapmakta zevkli, digeri kremsi böyle yagli gibi geliyor insana bu ise toz pufur pufur ucusuyor mineraller :D
Ayy herkesin makyaj yapasi gelecek simdi :D

Özellikle makyaji sevenler cildinizin gözenekleride tikanmiyormus mineral ürünlerle, bence cildiniz icin önemseyin kullandiginiz ürünleri.
Fiyatlarida öyle pahali degil.
Mesela ben Maybelline ( Jade )' den aldim, 8 gr. pudra make up, 12 euro.
Tabiki markadan markaya degisir.
Memnun kaldim sizede öneriyorum :)


9 comments

10/10/08

benim bir tek sürmem vardir - baskada yoktur...yani makyaj...evet ya cok agir geliyor bana...birde bazen kirmizi ruj sürerim...yurooo ortaminida özledim ben :(

10/10/08

bu spreyden bende istiyorum acil üretilsin lütfen :))
evli bayanların genelinin nefret ettiği unsurlar temizlik unsurları zaten :) hepimiz aynıyız galiba :)

kelebeğim , ben pek makyaj yapmam, bir nemlendirici, bir ruj ve mutlaka parfüm. Ama kızlarıma önerini söyleyeceğim. Öptüm seni
not. aşağıdaki yazılarınıda okudun , güneş yüzüne hep parlasın

10/10/08

güzel önerin için teşekkürler

sevgiler

Ben de makyaj yapmayı sevmeyenlerdenim, özellikle doğal olmadıkları ve karşıdan bakınca parıl parıl parladıkları için ama bu tavsiye ettiklerinden denemek isterim doğrusu, önerilerin için teşekkürler

Adsız
10/10/08

Bu sevmediklerini ben de hiç sevmem. Hepside angarya ama napalım.Hijyene önem verelim yeter...

10/10/08

reklamlarıı mı izledik aplaa :P itiraf et maybelline şirketi reklam mı verdi bloguna :D sen tavsiye ediyorsan kesin güzeldir aplaa..eğer buralarda bulabilirsem bende deneyeyim bi :) yanaklarımda biraz kırmızı lekeler var beni sinir eden..ama fondötenn vee pudra türü şeyler çok yapay geldiği için kullanmayı sevmiyorum..bunu deneyim bakalım bi de nası olacak : )

10/10/08

ilk makyajımı bu ürünle mi yapsam nedir acaba :p merak ettim şimdi :D

14/10/08

ben de geçen nişan bohçasında bakım setlerini alırken makyaj malzemelerimi hep böyle doğal olanlardan almaya çalıştım max factor'unkilerde çok ince biraz fiyatı yüksek ama gerçekten çok doğal duruyor

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top