6

Rujunu Test Et Bence

Bir süre önce bir forumda okumustum ve o zamandan sonra yeni aldigim ruj icin aklima geldi gene, test etme fikri. (Bu arada ruju aslinda pek sevmem,dudak nemlendirici ve hemde hafif renk veren seyler daha güzel).
Belki sizlerinde isine yarar diye bu testi paylasmak istiyorum.

Rujlarin bazilarinda kursun maddesi varmis ve kansorejen bir madde olarak insana zararli tabiki!

Yapacagimiz testlede rujumuzda kursun var mi yokmu onu anlayacagiz!
$öyle yapiyoruz;

1-İlk önce parmaginiza rujunuzdan biraz sürün

2-Daha sonra rujun üzerine 24-14 ayar bir altin (yüzük,bilezik) sürün

3-Eger parmaginizda ki ruj siyahlasmaya baslamissa bilin ki kursun iceriyor ve tehdit altindasiniz!

Test edilip cogunlukla cikan markalardan bazilari ise sunlarmis:
Lancome, Estee Lauder, Shiseido, Chanel, Christian Dior, Y.S.L, Clinique...

Bunlarda dikkat ettiyseniz bir sürü para dökülen ürünler!!!
Insan pahali olunca iyi olur zannediyor ama herzaman öyle degil!

Ben mesela önceki rujumda (Loreal Glam Shine Cream) bu testi yapmistim ve kursunsuz cikmisti bu teste göre.
Simdiki rujumuda (Maybelline Wet Shine diamonds) suan canli yayinda deniycem bir yandan yazarken:)
Vee sonuc pozitif, yani kursun yok :)
Orta sekerli markalar yetiyor bana digerleri hep israf, para tuzagi iste.
( Marka takilanlar kizar simdi :))

Yazimda biraz reklamgibi oldu ama gözle görülür örnekler vermek istedim.
Sizde test edin bakalim sonuc ne?

6 comments

Adsız
21/10/08

ben kullanmıyorum ruj :) ilerde kullanırsam aklımda bulunsun bu ilginçmiş ;)

Ihh hiç kullanmam :)

Adsız
21/10/08

vay be... bi gün hepimiz kanserden gidicez galiba... Alaha emanet valla.. saol uyardığın için

21/10/08

Duyarliligini gosterip, bizleride uyardigin icin tesekkur ederim..ben hic kullanmam fakat kizim icin dudak kremi aldik, onlarda da insaallah boyle tehlikeler yoktur...

Adsız
22/10/08

Benim hiç makyaj malzemem yok biliyor musun :D makyaj yapmıyorum(anca düğünlerde felan ablamın var onlardan kullanıom) krem felanda kullanmıyorum sevmiyorum sadece elim çatlarsa düzelsin die krem bazen sürerim öle yağlı mağlı içim bi hoş oluyo kullanamıyorum.Ama bu dmek diil ki bakımsız tarzanım :D mis gibi roll-onumu kullanırım parfümümü sıkarım tırnaklarımda temizdir bazen oje sürer kıza benzerim azcık :) saçlarımı tararım güzelcene heh oldum bakımlı bi kıs :P

hemen deniycem şimdi merak ettim bakalım...ayrıca deneyip marka verdiğin için de teşekkürler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top