31

Blogculuk Hayatim 4 yasina girdi :)

Blogumda hic yildönümü kutlamadim.
Bir zamanlar hamileyken yine bir Ekim ayinin sonunda blogum dünyaya gözlerini acmisti :D

O zamanlar ben saskin ördek gibiydim, neyi nasil yapsam etsem, ne yazsam...

Hamilelik günlüklerimin disinda birsey yazmazdim hayatimdan, gerisi kopyala yapistirdi.

Zamanla bende kendi tarzimi yakaladim, ilgilendigim alanlardada yazmaya basladim, kopyala yapistiri unuttum, yani cok begendigim yahut duyurmak istedigim birseyse belki öyle.

Eskiyle yeni arasinda cok fark var blogumda, daha reale cevirdim kendimi, önceden daha gizli kisilik olarak dururdum.

Blogum 3 yasini doldurdu ve 4'e adim atti :D
Tabiki hep Blogger'da degildim, toplam blog hayatimdan bahsediyorum.
Zaten eski blogumdaki günlüklerimide tasiyamadim daha, sonra hepten yok edecegim orayi o nedenle.
Sizlerin güzel yorumlari olmasa bu kadar yazarmiydim bilmiyorum!
Ama ilk günki gibi her yorumda yine ayni heyecanla aciyorum, kim acaba ne yazmis diye :)

Ünlü olmak degil amacim, iyi arkadaslar edinmek, kendimi rahatlatmak, birseyler paylasmak, birseyler ögrenmek ayrica sizlerden...vs.

ilk baslar yorumlariniza cevap yaziyordum ve sonradan kizimla birlikte vakit azligindan cvp yazamaz oldum. Bloglari gezeyim, birde yazi yazayim derken zaman yetmiyor artik.
Bu demek degilki yazdiklariniza önem vermiyorum!!!
Eger soru yönelten olursa ilk firsatta geri dönüyorum kendisine, normal görüslerse zevkle okuyorum :)

Bekarlar evlensin, evlenenler cocuk sahibi olsun, okuyanlar meslegini eline alsin, orta yaslilar yaslansin :D ..vs. Ve yine bloglarda devam edelim hayatla birlikte :)

Not: Karikatürde cok hosuma gitti :)

31 comments

1/11/08

canımmmm 4. yasın kutlu mutlu olsun:))rabbım bırlıkte en guzel paylasımlarla nıce yenı yenı yıllar yasatsın ınsallah :))

1/11/08

ceydacımm, hayırlı olsun canım benim bu kadar eski olduğunu bilmiyordum, sen benden daha kıdemlisin demek ki, daha nice bloglu yıllara, iyi ki bloglarımız var, iyi ki tanıdık birbirimizi, sevgiler.

Nice yillara ablaaa, seni okumaktan çok zevk aliyorum, hep yaz hep yaz emiii :)

1/11/08

Bloğunun yaşı kutlu olsun çok uzun olmuş kıs bnmki ocakta 2 yaşına gircek sen baya eskiymişin be aa :) ayy demişin ya bekarlar evlensin die bu aralar ruh halim bi acayip kız ilk sevgilim oldu kız sevgülüm varrrr inanamıyorum(görücü usulü oldu)ilerde nolur bilmiom şu an sevgili olduk :D ay kız ben çok şeyim heyecanlı anlamıyomda ne olduğumuzu kıs şoktayım ya blogların delü bekarı sevgili buldu ve görücü usulü ya anlaşırsak ee evlilikte olucak elbet ayy ben çok utanıom Ceyda ablam yaa anlatırım msnde :) ya düşünebilion mu bloğumda nişan düğün felan ayyy ayy ne güzel yaa sizleri çok seviyorum ve benmki netten anlamıo blog işlerinden ama ona öretiom yavaş yavaş anlatıom burdaki ablalarımı ben onların delü cadısıyım diom :) şimdi seni söleyince bloğumda herkes şok olur diom ama gel görki utanıom bloğumda yazanıom hala Fulyannanın hayatı değişti hayatında biri var diemiom korkuyom utanıom sıkılıyom hala ilk ya ondan :)

2/11/08

ceyda nice senelere...Blog yazarı olmak çok güzel bir şey.Devamlı okunmak ve yorum almak insanı daha çok motive ediyor.

daha nice nice güzel senelere inşallah.Güzel dostluklara...yazmaya devam :))

2/11/08

yeni yaşın kutlu olsun dahaaa çoooook senelerde görüşmek dileğiylee :)

bu arda sayfamda senin için bi ödül varr

2/11/08

Binbir tereddütle girdiğim hersabah bu sabah ne yenilikler var diye sabırsızlandığım, gerçek hayatta olmadığı kadar arkadaşımın olduğu şu blog dünyasının içinde kendimi buldum ben de. Seni çok severek okuyorum, inşallah gün gelir internineler olarak da birbirlerimizi okuruz.

Kutluyorum canııım :) Biz daha 1. senemizi kutladık, maşallah seninki 3 doldurmuş :) nice nice senelere. Seni okumak çok zevkli, hep söyledim herzamanda söylerim böyle devam ettigin sürece. Ve artık daha sık yazmanda beni ayrıca daha çok mutlu etti. Blogunla tanıştıgım ilk günler öyle degildi cunku.
İnşallah kızlarımızı evlendirrikende buralarda oluruz :D Ben olurum tabi eger o zaman blogger kalırsa :D
Karikatür çok hoş!!! Hemen pcime kaydedecem iznin olursa :D
Ps: Mektubumdan hala haber yokmu?

2/11/08

cnm benim nive yıllara diyorum beraberce bloglarımızda...ben de sen kadar eskiyim ha bu arada:))...seni seviyoruz, yazılarını da büyük bir zevkle okuyoruz...sevgiler cnm...

2/11/08

hayırlı olsuun. Bende yaşlancam blogda inşallah. Gerçekten çok eğlnceli seni okumak =) nice mutlu birlikte yıllara inşallah

Nice yıllara canım ama ne kadar haklısın bizim yazma şevkimiz birbirimizden gelen yorumlar değil mi :) Bu arada izle şeysini ekle diycektim eklemişsin takibe aldım sevgiler

nice yıllara =)

2/11/08

Mutlu yıllar!
Karikatür de bir harika, bayıldım :)

2/11/08

nice yıllara efendim :) seviyoruz blogunuzu :)

merhabalar kızımla aranıza yeni katıldık güzel sözlerin için teşekkürler.Seninde 4.yılın hayırlı olsun sağlıkla hepberaber nice yıllara diyelim.Sen bayağ deneyimlisindir artık takıldığım yerlerde yardımcı olursun dimi :) eee ben ve kızım yeniyiz daha.bu arada bloğunu izlememin ve takip etmemin bi sebebide adı kızım gibi kelebek gibi çünkü kızımda kelebek gibi kıpır kıpır ..Neyse canım işte ben böyle çenesi düşük biriyim :) evet biraz övünmek gibi olacak ama bende gamzelerimi seviyorum ve öfkeli kızgın anlarımda veya gereksiz yere ağladığım anlarda kendime şunu söylerim allah bana bu gamzeleri güleyim diye verdi ben gülmeliyim derim çünkü bunu bana ilk eşim söylemişti bence haklı çünkü gamze daha çok gülünce çıkan bi çukur ....tekrar görüşüp uzun uzun yazışmak dileğiyle bu yorum biraz mektup gibi oldu ama idare et artık :) allah hepimizin evladını bizlere bağışlasın görüşürüz canım...by

3/11/08

nice yıllara,bloglar artık hayatımızn bir parçası vazgeçilmezi oldu,yasak geldiğinde elim ayağım kırılmış gibi hissettim.
sevgileirimle...

Nice yıllara. Sen hep yaz, hep okuyalım, hep oku inşallah E Mi? :))

daha nice 4 lere :))

mutluluklarla, sağlıkla, huzurla..

DAha nice yıllarda birlikte olmak dileğiyle

Mutlu yıllar :)
Nice bloglu yıllara...

3/11/08

hayırlı yaşlar...
blogunu da seni de çok sevdik:D

3/11/08

4.senen kutlu olsun daha nice birlikteliklere canım, sevgiler

4/11/08

sana diyebileceğim bu günün hatırasına"ilk seni tanıdım blog arkadaşı olarak,ve yerin bi başka bende,bu vesileylede"iyiki tanımışım seni ve hala iyiki tanımaktayım ceydacım" :D

DUALARINA AMİNNNN DİYORUM:)
BLOĞUNUN 4. YAŞINI DA CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM ŞEKER. SENELERCE YAZ E Mİ. SENİN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİ, HÜNERLERİNİ, KIZINI, KISACASI YAZDIĞIN HER ŞEYİ ZEVKLE OKUYORUM. NİCE SENELERE, HEPBİRLİKTE...

4/11/08

4...
Böyle yazınca gözümde büyüdü valla=)
4 sene önce blog diye bişeyin olduğundan bile habersizdim sanırım..Ne diyelim,Allah bize de nasip eder inşallah
(4 değil 14'ü de kutlarsınız belki)

maşallah efenim, kelimelerinizin asla tükenmemesi ve uzun seneler insanlara söyleyecek sözlerinizin devam etmesi dileklerimle... biz daha çok toyuz sizin yanınızda... çok fırın ekmek yemem lazım :)

nice senelere... hep birlikte :))

Nice nice bloglamalara canım. Yıllar geçtikçe ustalaşıyosun :)

13/11/08

blogunuzu gerçekten çok beğendim inşaallah ben de sizin kadar başarılı olurum ama daha 1 haftadır blog yazmaya çalışıyorum öğrenecek çok şeyim var sanırım arada bana da yorumlarınızı bırakırsanız her türlü eleştiriye ve öneriye açığım teşekkürler...

gerçekten tebrik ederim.2005'den beri yazıyormuşsunuz..keşke blog dünyası ile daha önce tanışsaydım..daha nice yazılara..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top