14

Hayata takildim

Hayati tanimlayabilir misiniz bana?
Hayat garip denilir hep, öyle de zaten...
Biraz negatif gecen bir günün ardindan benim yazabilecegim yazi ancak böyle baslayabilir.
Hayatindan memnun olmayan biri miyim acaba diye sordum kendime? Yahut hayatimi gercekten anlamiyla yasiyor muyum...vs. Anlami...
Hayat sanki bizim etrafimizda dönüyormus gibi, mutluysak hersey baska, mutsuzsak baska.
Hep merak etmisimdir kendi hayatim disindaki bir insanin hayatini gözlemleme gibi birsey nasil olurdu diye, yani bunu yapmayi isterdim, biz insanlar cok mu merakliyiz acaba yoksa karsilastirmayi seviyor muyuz...
Hayat büyüdükce baska anlamlar kazaniyor sanki...Kücükken böyle degildi halbuki hayat!
Hayat bize neler getirdi, bizden neler götürdü?...
Kafami biraz kilitlesem iyi olacak suan. Bogazlarim aciyor, kizimdan sonra sira bana geliyor sanirim. Allah'im lütfen daha yakinimda ol...
Not:Bunu sonradan ekliyorum, üzerimdeki kara bulutlar cekildi bugün birazcik...Attim sorulari herseyi, yürüyüs yaptim, yemek yaptim, cizgi film izliyorum simdi :P

14 comments

Emin ol insanların hayatları hep birbirine benziyor sadece etiketleri değişik.

23/11/09

hayat herşeydir bence.. hayatta soğuk olmasa sıcağı.. kötü olmasa iyiyi..ve benzeri şeyleri bilemezdik.. denge buradadır.. zıtlıklar olacak ve biz bunlarla karşılaşacağız ki mutluluğu ve huzuru da bilelim.. ve farklı olsun diğerlerinden.. ben az once bır postumu yazarken dusundum bunu..dun de cok dusundum yataga yattıgımda.. sahıp olduklarımı gozden gecırdım.. koskocaman bır servetım varmıs megerse.. ailem eşim işim vs vs .. ha ma sımdı bunu dusunurken bıle heran olumsuzlukları bulabılırım hatta sahıp olduklarımdan daha fazla sayabılırım.. ama bence nankor olmayalım hayata karsı.. evet suan ıstedıgımız yerde..istedıgımız ınsanlarla veya ıstedıgımız hayata sahıp olmayabılırız.. ama farkında olmamız gereken cok seye de sahıbız.. bıze getıren goturen hayat degıl bızız bence.. yasama amacımız,hyata gelıs gayemız ve hedeflerımız ne dıye dusunmek lazım!! bence sır burada :) ve Allah zaten hep yanımızda :)
Allah tez şifa versin :)

ceydacım karşılaktırmayı sevmek değilde bizim gibi olanlar varsa sıkıntımız daha azalıyor sanki heh diyoruz işte sadece bende durum böyle değilmiş ben anormal değilmişim deyip rahatlıyoruz:))

zaman zaman hepimizin kendimizi ve hayatı sorguladıgını düşünüyorum.eksiler artılar hep var ama teraziyi bir şekilde dengede tutmaya çalışıyoruz.

Ahh Ceydaa ahhh.
Bildigim tek sey; hayattan nefret ediyorum okadar soyluyum sana.

hayat bi iyi,bi kötü..keşke hep ii olsa..

Zeynebin sesi hep iyide olmasi sanirim zamanla bunaltir insani :D

Ayse'cim seninde hayatin sinavlarla dolu cnm herkesin kendine ayri oldugu gibi, ben birgün senin bunlarin karsiligini alacagina inaniyorum kesinlikle ;)

Reyhancim tam anlatmak istedigimi yazmissin, kendimize benzer birilerini görmek rahatlatiyor gercekten. Bu arada dengede tutmaya calisiyoruz falan demissinya,, nickinde dengesiz terazi olunca gülesim geldi :D

Sümeyye ne güzel yazmissin, kesinlikle katiliyorum. Mesela suan ilk diyebilecegim güzel bir kizim var dünyalara bedel ;) Bu sorgulama kötü duygular geliyor iste yinede bunlara ragmen, bu ruhla ilgili birsey sanirim. Allah tabiki hep bizimle, bizi duyuyor görüyor...O cümleyi yanlis kurmusum aslinda Allah'im bana daha yakin ol,yardimci ol demekti amacim :S Tesekkürler, amin.

Herseyden azicik evet benzer yönler oluyor birinde biraz fazla digerinde biraz eksik, herkesin ayri sorunlari ayri mutluluklari oluyor. Bu seyler ilgimi cekiyor, insanlari dinlemeyi hayatlarini duymayi bu nedenle seviyorum.

23/11/09

Kendine iyi bak canım.
Seni üzen şeylerden uzak dur.
Sevgiler...

24/11/09

biraz kafanı dağıt canım her zaman sorgulamak insana iyi gelmiyor tabi tamamen de sorgulamadan olmaz

seni üzen inciten her neyse bir an önce bitsin yerine güzellikler neşe umut gelsin inşallah

canım karabulutların çekilmesine çok sevindim. bu arada soruların çok anlamlı ve benim de aklımdan geçen sorular. zira cevabını ben bulamadım bunca zaman:) bulursan paylaş lütfen. sevgiyle öpüyorum seni...

24/11/09

selam.modemrym ben.hayat bazen tatli bazen aci ama herseye ragmen yasamaya deger.benim bir sorum olacak yeni blog sahibiyim blogda ürün satmak istiyorum ama bir yere kayitlanmak gerekiyormu.tr de pasaj com a kayitlaniliyormus.sen avusturyadasin ben almanyada ama bi bilgin varsa yazarsan sevinirim.

Aynı gün içinde bile hayatın uç noktalarında gezinebiliyoruz. bulutların dağılmasına sevindim. Güzel günler olsun hep

25/11/09

canım arkadaşım sana şu kadarını söyliyim,nekadar kendi başına kalıp bu soruları çoğaltırsan o kadar içinden çıkılmaz bir hal alıp en güsel anlarımızı çalıyor bizden.yani bazen teslimiyet duygusuyla tefekkür edip O'na havale etmek daha az yük yüklüyor omuzlarımıza sanki,
seni çok iyi anladığımı düşünüyorum çünkü aynı badirelerden bende geçiyorum senin gibi çoğu zaman,en son yazdığım yazımı okumuşsan,eşimle olan bir sıkıntıyı içimde büyütüp dolaylı bi şekilde ifade etmeye çalıştım mesela:)
hayat çoktan seçmeli,hayıflanıp dururken biriken onca şeye,kayıp gidiyor ellerimizin arasından,dolu dolu güsel ve hesabı kolay bir hayat diliyorum canım hepimize..
(ay ne çok çenem düşmüş yazdıkça yazmışım,umarım sıkılmazsın okurken,sevgiler canım kelebeğim:)

25/11/09

selam...
kelebek gibi.viyanadasin yani gurbet...yani özlem... yani hep bi tarafin eksik.bu gurbet denilen seyi yasayn biliyor inan.cevremizde ne kadar kalabalik yiginlar olsada teksin.hayatin engellerine takildiginda daha iyi hissediyor insan "allah ne guzel dost ve ne guzel yardimci" ayetinin guzelligini.emin ol hersey geciyor kimbilir bu gune kadar neler gecirdin(yani hepimiz geciriyoruz)bu bayram sana öyle güzellikler getirsinki bu üzüntün hic yasanmamis gibi unutulsun.sevgiyle kal...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top