10

Haydi temizlige

Eski blogumdan artan faydali bir yazimi güncelleyip huzurlariniza sunuyorum, belki isinize yarar :)
1- Stres dolu yahut cok yogun gecirilen zamanlarda en iyi ilac nane!
Ilginc ama öyleymis!
Nane kokusundan dolayi beyne sinyaller yollar ve canlandirirmis!
Zihinsel olarak yorgun zamanlarimizda naneli seker yahut sakiz gibi birsey cigneyebiliriz, faydasi olacaktir, ben henüz denemedim ama ilk firsatta deneyip canlandim mi diye bakicamJ

2- Brokoli, lif bakimindan zengin oldugundan, girtlak kanseri olusumunu engeller ve sesi güclendirirmis.
Ben brokoli pek pisirmiyordum, kizim olali daha yeni yeni yiyoruz ve cok begeniyorum tadini.

3- Hayal kurmak cok iyiymis.
Gözlerimizi kapayip en sevimli ve istedigimiz güzellikleri düsünmek, canlandirmak..vs. bunlar hem beynimizi dinlendirir, hemde ruhsal sagligimiza iyi gelirmis.

4- Bu dördüncüsünü okuyunca hemen uygulamaya gecmemek icin zor duracaksiniz!
Bir islak bez yahut kolonyali bir bez aliverin bence elinize simdiden .
Neden mi?
Bir Ingiliz Dergisinin haberine göre klayve, maus, telefon...vs ne kadar masum gözükselerde, klozet üstündekilerle bu saydiklarimin üstündekiler ayni oranda bakteri tasiyormus.
Yani ha kozeti elliyoruz ha klavyeyi, mausu!
Ishal ve benzeri türlü hastalilara neden olabiliyormus bu bakteriler!

Yapilan anketlerdede az kisinin bu temizlige önem verdigi, cogunun hic temizlemedigi ortaya cikmis.
Icinizde varmi düzenli klavye temizleyen?
Bende gecenlerde bir temizleyeyim dedim tek tek cikarip ama iki-üc tus imha oldu, tusun altindaki lastikleri elektrik süpürgesiyle cekmisim sanirim :S
Birde gezinirken klavye süpürgesi gördüm,klavyeyi cok kullananlar ve özellikle temiz tutamayanlar icin süper!

(Öyle üstü kapali silip temizledim sanmayin ama, tuslari tek tek cikarin arasindan neler cikacak bakalim, netten birinin klavyesine bakin: sürpriz öggggg )

Hadi size kolay gelsin!

10 comments

aayyy o ne öyle. Bizimki de öyle mi acaba kelebeğim :)

Nane fikri fena değil aslında. İşyerine naneli şeker alabilirim. Malum sakız olmaz şimdi.

Sevgiler.

18/11/09

paylaşım için teşekkürler canım...ben klavyemi mousemi telefonumu hastalık derecesinde silerim:):):)gerçekten çok önemli...ama

18/11/09

Aman Allahııım o nasıl bir pislik, yemek yiyordum yapılır mı bu bana şimdi :)

o süpürge tam benlik kesinlikle kesinlikle benlik o

Adsız
19/11/09

klavyemden nefret ettim nedir öyle :((

ıııyyk :( Ben üstten siliyorum ama derinlemesine hiç yapmadım. Kişisel kullandığım için önem vermiyorum. ama çalışırken işyerindekinin bütün tuşlarını amonyakla silmişliğim var.

Adsız
20/11/09

o gün bakmistim resme her gözümü kapattigimda geliyodu aklima cok sükür simdi unuttum bir daha bakmam :D abla nerden buldun cok igrenc sanmiyorum bizimki öyle degildir :D ama temizlik herseyde önemli oldugu belli tsklr

21/11/09

Ceydacığım süpürge çok güzel gerçekten, özellikle bilgisayara bağlanarak kullanılması çok işlevsel...
Bir de sana Seinepi sormak istiyorum ondan bir haberin var mı. Domuz gribi oldum yazmış başka bir ses yok, korktum açıkçası :(

süper faydalı bilgiler, naneyi unutmam bundan sonra. Klavyeyi ben de ihmal ediyorum ya :(

Cok sagolun degerli yorumlariniz icin ;)

Sevda resmi nereden buldum bilmiyorum karsima cikti iste :S

Victora Zeynep öylesine onu yazdi diye düsünüyorum Facebook ta birseyler ekledigini gördüm, yani telaslanacak birsey yoktur sanirim :S

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top