13

Hirsizlar bizde birsey kalmadi zaten

Yeni eve tasindik, 2 kez daha önce hirsizlik olayi yasamis olan ben, bir sabah kapimin aralikli oldugunu farkettim, bir süre sonra esim geldi eve. Nasil hüngür hüngür agliyorum, nasil üzülmüsüm, gidenlere degil canimin yanmasi, hirsizlik olayinin yine basima gelip psikolojimi bozmasina...Yani aldiklari yetmiyor gibi o evdeki insanin evde ki güvenliginden herzaman süphe etmesini saglamis oluyorlar...

Uyandim ki rüyaymis ama nasil daralmisim, yani o üzüntüyü cok gercekci yasadim :/
Esim isten gelmisti ve yanimdaydi, ona daha bir yaklastim, icimde hala korku vardi rüyadan kalan... Sabah namazi vakti gelmisti saate baktigimda ama ona bile kalkmaya cesaret edemedim tek basima, önce esimi kaldirdim sonra arkasindan ben...

Namazdan sonra uyuyunca (zar zor) rüyam devam etti :S
Bir adam pat diye evin icine girebiliyormus, yani kapi örtük bile olsa...
Adamin amaci ama birsey calmak falan degil, adam bizi kontrol ediyormus, yasantimizi :S

Bu adam bir melek miydi acaba diyorum, yoksa seytan mi :S
Öyle korkunc degildi ama ben korkuyordum bu durumdan...

Sonunda oralardan uzaklasmak istedim sanirim...

Basimda bir ton agirlikla kalktim hic uyumamisim gibi!

Esim kapimizdaki kilidin gercekten saglam oldugunu gösterdi tekrardan, en son hirsizlik olayindan sonra degistirmistik. Esime dedim ki yine de "birkac kilitli bir kapi olsaydi keske" :S
"Kendi evimiz olunca öyle bir kapi alacagim" dedi bana.

Bugünde ayin 13 ü ve cuma günü. 13 ü cumaya gelince biraz kötü denilir hani...

Sonrasi iyi gecti günümün cok sükür, o agirlik cikti üzerimden.
Esim cumaya gitti geldi, birlikte birseyler hazirlayip yedik.

Veee postaya baktik bir ev daha bulmus belediye bize :S Yahu daha 3 gün oldu yine diger evi istemiyoruz diyeli, belediye bize ev bulmak icin cirpiniyor anlasilan biz acele etmedikce :S

Hemde 2 hakkimiz vardi güya ama bu 3. ve son sanirim, sonra yeniden kayit olup taaa listenin sonuna gecip sira beklenilecek ve sira gelince ev bulacaklar o sekilde...

Simdiki cikan ev bu evimize yakin :) Simdiki evde alismistim metro duragina yakin olmaya, o evde öyle. Cevresi falan bayagi icime sindi, cünkü biz bu evdeyken o taraflara gideriz genelde Türk marketine falan, yani bildigimiz cevreler.
Sadece aklima takilan evin ici. Ayni bu evin büyüklügü gibi 55 metrekare yani ama 3 odali :S 3 odayi nasil sigdirmislar o metrekareye diyorum :S Simdiki evdeki odalar bile öyle büyük degiller fazla. Insallah ici iyidir yaa. Kirayla satin alinan evlere ise vakit birakmis oluruz hem, para biriktiririz bir süre. Yani bir ev bakmaya daha gidecegiz bakalim...Biz tasinalimda sizde kurtulun bu ev muhabbetinden :D


Allah'im sen bizi kötülüklerden, belalardan koru! (Tatli rüyalar diliyorum hepinize)

13 comments

AMİN AMİN KELEBEKCİĞİM DE ÖDÜMÜ KOPARDIN BAŞLIĞI GÖRÜNCE GERÇEK ZANNETTİM.SEVİNİRSİN İNŞALLAH.

amiiin..
yazının başında vah vah diye okurken rüya olduğunu duyunca rahatladım:) Allah bi daha yaşatmasın.. giden eşyadan çok o psikoloji insanı yıpratıyor. yakın zamanda çok garip bir hırsızlık yaşadık bütün aileyi çok etkiledi. evimizde misafir ettiğimiz biri.. hırsızlık da değil aslında resmen hastalık.. neyse size de tatlı rüyalar;)

CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BU OLAYI BİZZAT YAŞAMIŞ BİRİ OLARAK ÇOK ÜZÜLDÜM VE SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM...ALLAHINDAN BULSUN BÖYLELERİ BEN BİRDE EVDEDİM BU OLAY YAŞANDIĞINDA ŞU YAZIMDA ANLATTIM...http://gamzeli-anne.blogspot.com/2009/02/hirsiz-var-cok-korktum-cok.html
SEVGİYLE KAL ...ALLAH SİZLERİ KORUSUN CANIM...

Allah hayıra çıkarsın

14/11/09

Canım ya kabus görmüşsün sen!
İnşallah içine sinen bir ev olur da bir rahat edersin.
Sevgiler...

ruyanı hayra yoralım cnm..hayrolsun inşallah:) bence o melekti..sizi koruyucu öyle düşün kötü şeyler getirme aklına..
bir 13 diyon ya hurafe oldugunu biliyorsundur..inanma öyle şeylere..allaha sıgın ..başka da bişey gelmez elimizden..ha bide yatmadan önce bol felak nas,ayetel kürrsi oku!
sevgilerimle

Bilinçaltı rüyası diye ben buna derim :/ Freud'un kemikleri şad olsun :))

"Ayın 13'ü ve cuma günü uğursuzdur" lafı; haçlı seferleri sırasında hristiyanlar tarafından çıkartılan bir hurefedir canım. Peygamber efendimizin doğum yılı 5+7+2=13 ve İslam'la ilgili önemli başarıların bir çok tarih toplamı 13'tür bu nedenle böyle demişlerdir :)) Tamamen çekememezlikten yani :)) İnanma bu tür şeylere.

rüyalar hakikaten insanı çok etkiliyor.bende korkunç rüya gördüğümde tıpkı senin yaptıgın gibi eşime yanaşıp sıkı sıkı sarılırm:))

allahım bizden uzak etsin böyle kötü olayları.benimde şu sıra hep aklımda hırsızlık olayı var.istanbulda hergün duyuyoruz çok korkuyorum evde değerli birşeyim oldugundan değil ama dediğin gibi korksuu yetiyor birde herkes sırf hırsızlık için girmiyorki birşey bulamayınca gıcıklığına ev sahibini öldürenler bile var ayyy kötü düşünmeyeylim kötü olmasın :(((((((((((

ev konusuna gelince inş içine sinen bir ev olur cnm:))

14/11/09

Hayir olur insallah rüyan, ne güzel iste evinde hayirli olsunn 2 hak var diyolar, bunlar yaparlar sigdirirlar cnm insallah begenirsin, birde benim icin acele eden birileri olsa keske :D

Bende cok korktum basligi gorunce yine mi dediiiim : ) Allah korusun, birdaha oyle bisey yasama i nsallah. Insallah cikan evi begenirsiniz canim, hayirlisi olsun.

ne stresli ruyaymış, ama ruyaların tersi cıkar derler, yeni taşınacağın evinde çok rahat ve huzurlu olacağına yoralım, kolay gelsin sevgiyle kal

16/11/09

insana kırkusu yetiyor allah korusun

Allah kazadan,beladan birde nazardan korusun sizi ve cümlemizi.
İnşallah bu ev kullanışlı olur ve içine siner.Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.
Hep güzel rüyalar ve ardından güzel günler olsun

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top