11

Tükenecegiz


Nisan ayi, 1 Nisan sakasi yapiyor sanirim hala bana...
Bu ay girdi gireli bir böyle huzursuzluktur gidiyor bakalim.
Suanda Sezen Aksu cok sevmem ama onu dinliyorum " iste biz o gün tükenecegiz " diyor.
Tatilim hic iyi gecmedi, 2 hafta kaldi okula, baslasinda gideyim diyorum.
Sanirim ögrenmek beni rahatlatiyor, ne kadar kosturmacali yorucu olsada, günlük herseyden uzaklasip baska birseye kafa yormak iyi geliyor gercekten. Elektrik formüllerini ezberlemek istiyorum gönüllüyüm tamam cabuk gelin günler :/

Aslinda diyecegim cok seyler oluyor. Buraya oturunca bazilari ucup gitmis bile diyorum, bazilarina ise tam deginmek istemiyor insan.

Bir söz okudum Face'de gercekten cok hosuma gitti : "Çok ağlayan kadınlar, bir çok şeyden vazgeçen kadınlardır aslında. Her damla olgunlaştırır kadınları evet ama olgunlaştıkça o safça inandıkları aşk gerçeği onların gözünde küçülür. Küçüldükçe değerini yitirir ve işte o zaman kendilerine sarılıp, yeni bir kadın yaratırlar kendilerinden. Güçlü, yenilmez, mağrur..."
Bu güclülük gecici mi bir sürelik kendini kandirma mi bilinmez ama öyle oluyor gercektende...
Üc nokta, üc nokta, üc nokta. Sadece üc noktalar gelsin bazi ifadelerin yerine.

11 comments

söze bayıldım..cok dogru soylenmıs dogru ıfade edılmıs..

güle güle kullan esabınıda cnm.basında paralansın:)

cok güzel söylenmis ve de coook dogru söylenmis bir söz.
o sözü 3 noktasina kadar yasiyorum...

Adsız
10/4/10

güle güle kullan eşarbını.bazen insan böyle olabiliyor.umarım çabuk atlatırsın bu sıkıntılı dönemi.))))))

10/4/10

yeni eşarbının senin için bir milat olmasını,dertlerin senden uzak olmasını dilerim.

10/4/10

canım gözyaşlarımız belkide beklentilerimizin fazla olmasından kaynaklanıyor.. öpüyorum

10/4/10

o güclü yikilmaz kadin inan sadece dis görünüs itibariyle böyle görünüyor, oysa icinde basinin oksanmasini bekleyen boynu bükük bir cocuk kaliyor.ama bu benim kisisel fikrim.
sevgi emek ister belki bazen daha cok sabir ama unutmaki her gecenin bir sabahi var .öyle degilmi kelebek ?ne sabahlar gördük oysa saniyoruz ki gece bitmeyecek...

cidden harika sölemiş, söyleyen :)

11/4/10

sevgili kelebek gibi,bu genç yaşında bu kadar derli olman bizleri derinden etkiliyor,yorumlardan anlaşıldığı üzere.sana teselli olurmu bilmem ama senin üzüntünü yaşayan o kadar fazla insan varki,bir tanesini de ben tanıyorum.o da yurdışında yaşıyor,çok çaba gösterdi,elinden geleni yaptı,şimdi demekki herşeyin vakti saati var diyor.bardağın dolu tarafına bakıp,çocuklarının sevgisiyle teselli olmaya çalışıyor.rabbim dayanma gücü versin,sağlıcakla kal.

canım oyumu sana kullandım bile..69 blog içinde senıde görünce akrabamı görmüş gibi oldum:))

Sevda
13/4/10

insalah gelen zamanlar gecen günleri aratmasin allah gönlüne göre versin abla esarbinida gülerek kullan

13/4/10

canım güle güle kullan eşarbını :) seni, her zaman mutlu ve güçlü olduğun yazılarında, bazen de bu postunda olduğu gibi düşündürdüğün, bize tercüman olduğun yazılarında takip etmek ümidiyle, dolce vita Ceyda...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top