38

:((((

Lanet olsun kumari ortaya cikarana...
Lanet olsun kredi veren bankalara...

Dünyam üstüme yikildi desem aniden...
Kötüyüm.
6

Unutmadim burayi yahu :P

Ben geldiiiiiiiim :)

Blogu unutur oldum diyecegim yine ama biliyorsunuz okulum zor ve bende basarmayi seven bir insan olarak elimden geleni yapiyorum ve basariyorumda cok sükür, gittigi yere kadar ;)
Sinav sonrasi insan bir "ohhh" ceker böyle, özelliklede iyi not aldiktan sonra. Iste o öyle güzel bir duygudurki :)

Kresten alip kizimi eve gelirken nasil bir simsek ve gök gürlemesi oldu tepemizde ki sormayin, böyle durdum noluyoo yaa der gibi, yanimda bomba patlamis gibi acayip sesliydi :D
Ben korktum, durdum öylece, kizimda bana " Anne ben korkmuyom merak etme " diyo :D
Aslinda hissettiginin tersini diyor gibi geldi bana, cesur gözükmeye calisiyor :P Eve gelene dek islandik güzelce mutlu mutlu kizimla :)

Havalar burda böyle, yagmur - simsek bolca oluyor yaz geldi mi. Ama bu yazin cidden daha cok. Bende seviyorum aslinda serin serin yagmurlu havalar bana enerji veriyor ders calismama, en azindan evin icine tikanip ders calisilabiliyor serin olunca :)

Aslinda öyle cok seyler birikti ki ne yazacagini sasiriyor insan uzun ara verdikten sonra.
Karisik bir dönem gecirdim, yani oldukca karisikti :S Sonrasi bir rahatlama devri girdi iste o devirdeyim ben suan...

Okula gittigime seviniyorum, bazi zaman, evde olsam patlardim dedigim oldu. Okul benim icin kafa dinleme yeri ayrica, ögrenirken kafami baska seylerle mesgul etmek iyi geliyor. Ayrica sinifimda tek bayan olmanin lüksünü yasamiyor degilim :D Gerci hicte kolay degil bazen erkek sohbetlerine kulak misafiri olmak :S

Hayatimda düzene koymam gereken cok sey var bunun farkindayim, umarim da o güc olur bende!

Kizim hakkinda ayri yazmak istiyorum, ayrintili bir sekilde, bu haftasonu biraz aktif olsam iyi olacak :)

Sizlere kendimi unutturmamak icin bi resim koymak istedim, kablolar karsisinda yorgun yorgun bakinirken :D Sevgiler.
Back to Top