5

Kizim ilk parasini kazandi :)

Ilkleri yasamaya devam ediyoruz ;) Ben hic yapmadigim birseyi yapmaktan zevk aliyorum, en azindan nasil birsey oldugunu yasayip görmüs olmak, deneyim kazanmak tam bana göre!
Size bir film olayindan bahsetmistim su yazimda, o rol icin maalesef son asamada (3. de) gecemedim, daha dogrusu karsimdaki ayni rol icin olan aday deneyimli bir oyuncu olunca sansim kalmadi :P
Ama ajansin ilgilisi bana figuran olarak oynamayi teklif etti kizimla birlikte. Kizim icin cok güzel bir deneyim oldu bence ;) Film setinden duygularimi ve ayrintilari bir baska yazida yazmayi istiyorum uzun olacagi icin. Kizim hayatindaki ilk parasini kazandi bu filmden :) ( 50 € ).

Baska bir ilk ise sirke gitmemizdi. Kuzenimin vesilesiyle gitmis olduk. Aslinda her yil bizim evin yanlarinda bir yere sirk cadirlari kurulur durur ama bir türlü nasip olup gitmemistik. Circus Louis Knie özellikle kücük cocuklara hitap eden türdendi. Giris kisminda cok komikti. Biz biraz geciktik, sonra cadira girdik bayagi karanlikti insan yönünü göremiyor nerdeyse. O ara tam bize dogru spot isiklari parladi capcanli ve birde üstüne bir gösteri yapan adam tam önümüzdeymis meger kollarini havaya kaldirdi oleyyy diye :D Ben zaten korkarak girmistim iceri birde böyle olunca ödüm koptu derlerya hani aynen öyle oldum :D
Cicegim gecenlerde ilk kez Go-Kart'a bindi ve cok begendim sürmesini. Öyle konsantreliydiki, diger binenler ondan büyüklerdi yinede onlardan daha iyiydi, kenarlara takilmadi ;)

Kizimin bu yilki dogumgününde ben birsey yazmadim, hayret...
Sanirim sinavlar, kreste ve evde yapilan kutlama derken öyle kaldi yazmam.
Kizim artik 5 yasinda ve evin palyaccosu :) Bizi bazen öyle güldürüyorki. Öyle an geliyor agzimizin payinida veriyor, bizim lafimizi bize satiyor :)
Bu siralar takti uzun saca Rapunzel gibi olacakmis büyüyünce :P
Bugün ona yagmur damlalarini meleklerin yeryüzüne indirdigini anlatinca ellerini uzatti durdu balkondan disari ve sevindi ellerine melekler indi diye :) Sonra yatagina yatinca daha rahat uyuyacagini meleklerin onunla oldugunu düsündü :)
Bir tane pembe incili bir kolyesi var onu cok takiyor, onun koruyucu kolyesiymis o öyle diyor.

Daginikligi eskisine göre daha iyi, yani artik toplamasi gerektigini biliyor ve söyleyince topluyor. Önceden söylesemde kalirdi oyuncaklari ortalikta.

Bir baska acidan ise bizi cok dinlemek istememesi, yani kendi kafasina göre hareket etme istegi bu siralar rahatsiz edici. Yapma deyince daha cok  yapmasi ve ciddiye almamasi bizim uyarimizi :S Ben diyorum bu bizi takmiyor bile :S Sanirim bu da gecici bir 5 yas dönemi olsa gerek...

Iyiki varsin evimin nesesi, kalbimin kelebegi :)

5 comments

neler olmus neler..annesı sakla o parayı ne guzel bır deneyım olmus..
yenı yasıda kutlu olsun allah eksıklıgını gostermesın cocuklarımızın..

Güzel bir deneyim.Çocukar hep bunu yapmak istiyor.İyi yapmışsın annesi...Hayırlı uğurlu olsun.Parasına Allah bin bereket getirsin yumurcağın.
Sevgiler:)

Kucucuk kalpler ve kocaman umutlar... Ilk parasini kazanmis olmak onun ileriki hayatina tasiyacagi cok guzel bir deneyim :)) Devami da gelsin :) Kocaman opuyorum :)

ohhhh masallaaah : )))

Yeni yasi kutlu olsun minik prensesin. Artik minik demeyelim, buyudu, genc kiz oluyooor coook heyecanliii :)

ahaha sirke giriş kısmı komikmiş çok güldüm :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top