11

Suri Cruise, bu bakışlar ne...

Ben bu Suri Cruise ile ilgili daha öncede yazmistim ve bu kiz ne alemlerde diye merak ettim birden.
Belki topuklu giydirilmeyi atlatmistir diye ümit ettim ama yanildigimi ve bunun üstüne dahalarinin eklendigini gördüm. 
Seviyorum ben bu ufakligi yaa, belkide kizimla ayni yasit olmalarindan mi ne...
Birazda üzülüyorum bir anne olarak, yazik :/ 
Cocugu moda ikonu olacak diye cocuklugunu yasayamadan büyütecekler...Yüz ifadesine bakin daha emzigi agzinda 5 yasinda olmasina ragmen, ben daha kücügüm dercesine (gerci emzigi birakmis olmaliydi coktaan).
O dudagindaki ruja ne demeli :S Ben kizimin dudaginda ruj düsünemiyorum mesela...
Yani bu minik güzelim kiz herseyi en az 10-15 sene ilerisi gibi yasamak zorunda mi, annesi yüzünden! 
O farkinda degil elbet ama cocuklugunu yasayamamis olmanin acisi muhakkak cikacaktir ilerde. 
Insallah bu kizi kötü yerlerde görmem...

11 comments

19/9/11

Üzülünecek durum.
Fakat böyleleri artmaya başlıyor sanki gün geçtikçe.
Kadınlaştırılmaya çalışılan Çocuklar..
Çok üzülüyorum.
Bilinçli anneler olmalı inşAllah.

Sevgiler.

Valla sana katilmamak mümkün degil ben de daha önce görmüstüm yavrucagin bu hallerini ve beni de rahatsiz etmisti ......mümkün oldugunca uzun süre cocuk kalmak heralde en güzeli =))

Gercekten ben de üzülüyorum cocuklugunu yasamadan direk 20 li 30 yaslarina ayak basmis gibi yetistiriliyor

Adsız
20/9/11

kesinlikle öyle.. bırakın çocuk çocuk gibi yaşasın canım bu ne ya!! çocuğu şempanzeye çevirmişler hale bak :P ona buna hava atıcaz bizim çocuğumuz da havalı demek için kızın psikolojisi bozulacak..

çilekli süt

Çocuğa eziyetten başka birşey değil diye düşünmeten kendimi alamıyorum...

21/9/11

slmlar ablacım nasılsın. senin yorumunu görmek yüzümde gülümsemeye sebep oldu :) uzun zaman odu.. bi kaç kere yazdım sana ama okudunmu bılmyorum...

ŞU ufaklık için yazdığın yazı içimi burktu umarım böyle devam etmez bu çocuk (ailesi yuzunden)!!!

SAĞLICAKLA KAL ABLACIM...

22/9/11

bir de bu insanlar özel dadılarla, psikologlarla çocuklarını büyütüyorlar... yine de bu halde yavrucak... Çok üzücü gerçekten

22/9/11

ya inanılmaz bir şey,ufacık kız çocukluğunu genç kız gibi yaşıyor,ilerde nasıl biri olur acaba..yazık..

24/9/11

Bir cocugu mutlu yapan mal mulk degil demek ki...

Adsız
27/9/11

Sasirdilar artik iyice! Yazik cocuga ya. Büyüyünce yapacak bisey bulamayacak cocuk.

merhabaa ben yeni izleyicinim.. blogunla yeni tanıştım ve çok begendım samimiyetin çok hoş gerçekten..
bu kucuk kızın haline bende çok üzülüyorum daha küçücük 5 yaşında ama annesi yüzünden bazı şeyleri cok erken yaşamak zorunda kalmış çok yazık..neyse bu konuda söylencek çok şey var aslında ama uzatmıyım en iyisi..:)
kendinize iyi bakın bende beklerim bloguma..sevgiler.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top