19

Suri Cruise ve topuklulari!


Suri Cruise desem sanirim kimse kim bu demez.
Kiz dogdugundan bu yana medyayla büyüdü zaten.

Suri bugün ne giymis? Hangi markadan?..
Sirf bunun üzerine blog bile var...
Kizi bu yasta cocuk giyiminin stil ikonu yaptilar! Tamam buraya kadar belki olabilir ünlü cocugu...Ama bugün magazin haberlerinde izledigim beni oldukca sasirtti ve kizdirdida!

Bu Suri benim kizimla ayni yasta hemen hemen.

Topuklu ayakkabi giyinmis bu kiz (10 cm den büyük ) :O O minicik ayaklara yazik degil mi?
Hadi ayaklarin yorgunlugunu gecelim, o cocugun kemikleri nasil gelisir cok merak ediyorum!
Yani daha vucüdu yerlesmemis ki büyük insandaki gibi.

Kocaman bir "YUUUH" dedim izleyince. Yani birileri bu kizin resmini ceksin yahut stilini takip etsin diye mi bu, yoksa kendileri kizlarina yakistirdiklari icin mi...Neyden olursa olsun cocugun sagligiyla oynamaktir bunun adi bence!

Kötü örnek ayrica!
Simdi bunu gören ve cocugunu bunun gibi giyindirenler icin bu ayakkabilardan üretilip moda olur icabinda!!

Ayni yasta kizi olan bir anne olarak ben mi abartiyorum? Sizce?

19 comments

yok artık! yazık yahu yazık..

haklısın canım yaaa
geçen alışverişte elif berra için ayakkabıcısında topuklu ayakkabılar gördük bu kadar ince yapmamışlardı ama tüm taban platformdu...

unutmuşum hayırlı cumalar canım :)

25/9/09

DÜNDE GAZETEDE DUDAKLARI KIRMIZI BOYALI BİR RESSİM VARDI BENCEDE YUH ÖTESİ YUH.BÜYÜYÜNCE YAPACAK B İŞEY KALMAYACAK.NEYSE AĞZIMDAN KÖTÜ BİR LAF ÇIKACAK FAZLA YAZMIYAYIM

Bu çocuğun 3 yaşında olduğuna gör de inanma :(
Yazık valla çok yazık.
Birde babası" kıyafetlerini kendisi seçiyor, geçen gün pantolon giydirdim odasına koşup çıkarttı" demiş. Benim kızım da pantolon sevmiyor ama bir şekilde ikna ediyorum. Daha şimdiden topuklular falan tabiiki her kız çocuğu gibi özeniyordur ama ....

Hayır Ceyda'cım abartan biz değiliz, kendilerini mükemmel anne olarak gösteren bu ünlü bozuntuları, bazen benim kızlar da ayaklarına benim ayakkabılarımdan giyip yürümeye kalktıklarında içim gidiyor, topukları dönüp ayaklarına birşey olacak diye çok kızıyorum onlara, bu annede hiçmi vicdan yok acaba...

Adsız
25/9/09

abartmıyorsun canım bende cok sasırdım ve senle aynı fıkırdeyım.

Bende görünce bu haberi gazetede acaba annesinin ayakkabılarını mı giymiş dedim ama acelemden de bakamamıştım. Şimdi sende görünce dikkatlice baktım da ayakkabılar ona özel yapılmış.

Hayret doğrusu. Başka ne denir ki?

Adsız
25/9/09

bence kesinlikle haklısın siteminde bu gibi girişimler çocukluk masumluğunu öldürmekten başka birşeye yaramaz :/ Yabancıları bilmemde umarım bizimkilerden senin gibi anneler uyanıklık yaparda fazla yayılmaz bu saçmalık..

Kesinlikle abartmiyorsun!!
Kizinin ayak sagligini dusunmeyen anne nasil bir anne ki? Medya moda o bu su daha mi onemli onun icin? anlayamadim. Ayrica cok da igrenc duruyor kucucuk bbir kiz cocougunda boyle bir ayakkabi.

Canım hiç abartmıyorsun.Çok haklısın bence!çocuklarıda kendilerine alet ediyorlar.Pes doğrusu!
Sevgiler...

25/9/09

ben henüz bir anne değilim ama bana göre de abartı.. fazlasıyla hemde..

25/9/09

höbölkjgaölj !!!

yani...simdi tamam bende kücükken annemin ayakkabilarini giyerdim, ayakkabilar arkadan bes karis büyük gelirdi ama evin icinde tik tik yürümeye bayilirdim.

iyi yönden bakalim - kizi özenmistir annesine ve bir kerelik annesi, iyi hadi giy demistir ve para cok ya, yaptirmistir...olamaz mi?

cok mu abes?

evet tamam kabul ediyorum.

o zaman YUH! :)

yazını okumadan resmleri görünce bile , bu ne ya küçük kadın dedim. Hiç de hoş olmamış,bence çok haklısın Sevgiler sana

Tesekkürler güzel yorumlariniz icin, yüzde 99 benimle ayni fikirde dogal olarak ;)
Ama bir tane adsiz cikti aykiri olan, o belkide cocuktur ve bilmiyordur böyle seylerin inceligini, ya da öylesine kendince etkinlik yapan bir adsizdir. Zaten blog aleminde bu adsizlar cok :D Birde isim verip ayni yorumlari yazsalar tanisak kendilerini :D

Valla ben bu kızı ilk defa görüyor ve ilk defa duyuyorum :S

Ben bile bu yaşta(25)topuklu giymekten sıkılan biriyim böle daha çocuksu babet mabet giyerim bu ne tuhaf görüntü böle büyümüşte küçülmüş küçük kadın misali :S

27/9/09

canım ortalıkta o kadar çok kötü örnekler geziniyor ki bu yanlarında sanki biraz sevimli bile kalıyor..

29/9/09

görünce yok artık dedim pes yani bir de çocuk istismarı diyorlar böyle yaparsan neden olmasın

bende size katılıyorum bu konuda farklı olmak adına yapılan çok abartı şeyler bunlar.iyi yetiştirmek bu değildir.bu yaşta topuklu ayakkabı giyen topuklu ayakkabı giyeceği yaşta neler yapar bilnmez.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top