9

AiLe SaaDeTiNe iLaC

Sihirli Reçete

*Ailemizle birlikte Kur’an okuyacağız; 1 sayfa bile olsa.
*Birlikte namaz kılacağız; 2 rekat bile olsa.
*Birlikte Rabb’imizi zikredeceğiz, 2 dakika bile olsa.
*Birlikte dua edeceğiz; kendi kelimelerimizle, dilimiz döndüğünce.
*Birlikte bir aileye iftar ettireceğiz.
(Ama yemeklerin hazırlanmasına tüm aile katkıda bulunacak).

Bakın ondan sonra Rabb’imizin rahmeti nasıl iniyor tek tek evlerimize.
Nasıl olmazları olduruyor Rabb’imiz (cc).
Nasıl cennetten bir köşeye dönüşüyor evlerimiz.
Kalpler nasıl ısınıyor, nasıl diriliyor çöle dönmüş yürekler...
Denemek gerekiyor!
Hiç değilse şu Ramazan boyunca.

Sonuca siz de inanamayacaksınız!
Not : Yaziyi ayrintili okumak icin buyrun aldigim sayfaya yönlendiriyorum.

9 comments

Keşke!!!!
Çok güzel bir yazıydı, gercekten!

Adsız
20/9/08

çok güzeldi bence çok da doğru hayat bir sınav bunları yapsakta hayatımız kötü gidebilir isyan etmemeliyiz hiçbişiye ne bilim ama yine de inancı ve duayı bırakmamlıyız beklenen gün muhakki gelicektir harikaydı ya :)

Adsız
20/9/08

ÇOk manidar bir yazı.herkes kendine birşeyler alabilir.keyifle okudum paylaşımın için teşekkürler ceydacım:))

biolog77

20/9/08

güzelmiş gerçekten reçete.. her eve, aileye lazımm ;)

22/9/08

doğru gerçekten doğru her şeyin ilacı rabbimizde saklı gerçektende şu dediklerinin bir kaçını yapsak neler olacağını görürüzzz

Merhaba canımcım,bloğunu Laçin e yazdığın senfonik ilahi konusuna yazdığın yorumdan buldum ve çok beğendim,paylaştığın tavsiyeler de çok güzel,Rabbimiz rızasını kazandırmak nasip etsin bu mübarek günlerde,ben de bloğuma beklerim canımcım sevgiler ...

şeker bunu denersen sonucunu bildir lütfen. zira ben,m denyeceğim çekirdek bi ailem yok:) bu yaştan sonra anne ve babamı da zorlayamam ki:) inş eşim olunca uygularım:)
öpüldün bolca...

13/9/09

evt huzur paylaşımdan doğuyor ben de yaşıyorum çok şükür

15/9/09

kesinlikle bu güselliği yaptığında karşılığı kat kat fazla oluyor,inanıyorum buna ben,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top