10

Annemle Firar

Annemle bir hadisemiz aklima geldi bugün ve gülümsedim :)

Bizim hastaneden firar etme gibi bir olayimiz olmustu :P Olayi bastan alalim: Simdi benim bas agrilarim oluyordu ara sira...Bunlarin bazilari gercek bazilari ise isten kaytarmak icindi sanirim :S :P Annem dedi ki "hadi seni iyi bir yere götürelim muayene ettirelim, zirt birt basin agriyor". Bende ikna oldum demekki gittim. Beni taa Tip Fakültesi'ne götürdü ki bizim eve bayagi bir uzakti orasi, ilceden ile gidip oranin da taa neresinde...
Doktora anlattik, bakti etti. Birde arada bayilma durumlarim olurdu ama genelde durduk yere degil, ya discide, ya hastane ziyaretinde, ya asi olurken, ya kan görünce :D Doktor hepsini bir dinledi ve anneme öyle tepki verdiki " Kiz cocugu bu, neden sikayeti olunca hemen getirmiyorsunuzda..vs. " bir sürü söylendi. Bize beklememizi, kan tahlili yapacaklarini söyledi. O an ben tirstim, kan man falan yani...Annemde herhalde doktoru sevmedi, "hadi gidelim" dedi bana. Bende dururmuyum hic :D Gidis o gidis, sonra nedense sikayetlerim olmadi pek :D

Birgün halami ziyarete gitmistik hastaneye, ameliyattan cikmisti ve ben halami görür görmez serildim halamin yanindaki hasta yatagina :D Hastane ziyareti yapamiyorum bile düsünün :S Ama Viyana'ya geleli hastane fobimi atlattim, cok temiz ve odalar tiklim tiklim degil gayet ferah.

Benim abimde benim gibiydi, hatta bir dolguyu yaptirmak icin bile kac kez gitmisti, igne vurdurup degilde ilacla yaptiriyordu. Ama kendisi suan doktor :S Tabii bu yolu alirken derslerde bayilmis duyumlarima göre :P Yinede bunu asmis olmasi güzel, yoksa meslegini nasil yapardi.

Biraz ic bayici yazi oldu :D

10 comments

keşke yaptırsaydınız tahlillerini...

İlahi ya demek kaçtın hastaneden :))
Benim eşimde kan görmeye dayanamaz.
Kızıma aşı yapılırken bile yanımda durmamıştır.
Bakalım o ne zaman aşacak kendisini....

2/9/09

maşallah annende hadi gidelim demiş,benim annem ben teşebbüs etsem bile orlara biyere bağlardı heralde beni doktor gelene kadar:)
beni ve eşimide kan tutar bu arada:)

:)))) ilahi :) gülümseyerek okudum :) annemde beni doğuracağına yakın kaçmış hastaneden kapıyı bulamamış kazan dairesine girmiş :)

Bu konuda çok cesaretliyim. Ama eşim:) sağolsun çocuklar aşı olurken bile bütün ilgiyi üzerine çekiyor:) eşim de tıp okuyabilecekken bu yüzden okumamış. Babası hala başına kakıyor bu durumu.

Canım haklıısın insan elinde olmadan yapıyor ama keşke yaptırsaydın...

2/9/09

psikolojık ti demmkki aştın bunları:) ama keşke yinede tahlilleri yaptırsaydınız amacınız dr neden öğrenmek için di değilmi?

Çok ilginç bir anı.

Annenin sana eşlik etmesi daha da heyecan verici doğrusu.

Ben bir de alttaki yazıdan dikiş makineni sormak istiyorum.

Gerçekten sağlam dikişler dikebiliyor mu?

Tavsiye eder misin?

Aynı zamanda penye türü kumaşları da mı dikiyor?

3/9/09

hoş bir anı olmuş ama bu gibi şeylerin üstüne gidildikçe geçeceğini düşünüyorum bende

Ben ziyaretinden dolayı teşekkür ederim.Hayırlı bir dostluğun başlangıcı olur inşallah.Hikayelerini sonuna kadar okudum.Benim annaemde kan görmeye ayanamaz.Firarınız beni gülümsetti doğrusu.
Sevgiler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top