10

Sosyetik BiT Pazari Acildiiiiiiii


Biz bayanlar ne kadar caliskaniz ve üretkeniz deyip lafa giriyorum :)

Gurur duyuyorum ve sonuna dek destekliyorum böyle kendi basina birseyler yapma cabasinda olanlari.

Hepsinin kendine göre amaclari var : Bazisi hayir yapmak ister, bazisi evine destek olmak amacli, bazisi sirf hobi ugruna, bazisida ceyizini düzmek icin :P

Iste bu ceyizini düzmek icin cabalayan arkadaslarimdan biride sanal dükkanini acti :)
Ee banada bir "Allah güzel kazanclar - bereket versin" demek düsüyordu buradan beri.

Dükkan daha cok yeni, bir süre sonra eminim bir sürü ürünle dolacaktir ;)
Muhakkak ugrayin bir bakin derim, belki gözünüze birsey carpar ;)

Bu konuda kendisinin yazdigi yaziyi okumak icin bir TIKLAYIN.


Neyse sadade gelip sevgili CiLeKLi SüT' ün Sosyetik Bit Pazari'na ugurluyorum sizleri.

(Ismini cok sevdim bu pazarin :P )


Bu ciceklerde acilis hediyem olsun :)

10 comments

ilk açıldıgı gün gemiştim canım arkadaşıma buradan bol kazanç diliyorum.

12/9/09

PAZAR OLSUNDA NE PAZARI OLURSA OLSUN GİDİYORUM SAĞOL

Hii ben ugramistim sayfasinda okudugumda. Insallah coooook kazancli olur : )

Canım paylaşımın için teşekkürler.
Hayırlı iftarlar...

İş bilenin kılıç kuşananın demişler. Tebrikler arkadaşımıza. Bende gidiyorum şimdi bu bir pazarına. Sevgiler.

13/9/09

aaaa negzel bi tanıtım yazısı :)) çok hoşson Ceyda çiçekler için de teşekkür ediyorum ayrıca :))

Hayırlı olsun arkadaşımıza inş :)

13/9/09

hayırlı olsun doğru söylemiş yazısında

15/9/09

bende uğramıştım sayfasında görüp,hayırlısı olur inş. bu girişimciliği,

26/4/10

Ah canlarım benim ne güzel de yorumlar bırakmışlar hiç haberim yok :)

Camlarım gittigidiyor'da artık burdayım, sahibinden.com'a da satış yapıyorum işte burası o da.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top