8

Sevgi Agaci ve Plaj Rüyasi

Bu aralar canim hep birseyler üretmek istiyor ,bu duruma sevinmiyor degilim. Tr dönüsümden sonra kendime gelmem bayagi zaman almisti cünkü.
Bu defa ne mi yaptim ?...

Aslinda amigurumi yapmayi özledimde Ramazan dolayisiyla pek ince islere girismiyorum :P
Daha pratik ve cok vakit almayanlar cekiyor beni simdilik.

Kitap ayiraci yapmak istedim, aslinda ilk basta amacim kumas üstüne karisik birseyler dikmekti, yani dikis makinasiyla ilgili planlamistim. Sonra kiyi kösede kalan parcalari görünce bunlari ince kartona yapistirmak daha iyi olur hemde düzgün durur kitap arasinda diye düsündüm.

Bir Sevgi Agaci yaptim :P Bunu yeni kitap okumaya baslamis olan esime hediye ettim hemen ( aman nazar degmesin diyorum, hic kitap okumayan biridirde, is yerinde bos vakti oluyor bazen bir kitap vermemi istedi bende roman vermistim, sevdi demek, suan balkonda hala okuyor hemde 2 saattir :S )

Digeri ise Plaj Rüyasi :D Kücük motiflere dikkat ederseniz yukaridan asagiya dogru ; sapka, yildizli günes gözlükleri, bikini, sandaletler ve plaj cantasi :) En yukarisina ise tas yapistirdim, öylesine icimden geldi iste :P
Kitabin disina dogru sarkan ip ya da serit yapmak istemedim, nasilsa kitabi acinca gözükür kaldigimiz yer.
Bu malzemeler kizimin eski kiyafetlerinden kesilmistir :)

Kizimla birlikte zevkliydi bunlari yapmak ;)

8 comments

çok şirin olmuş helede kitap okumayana okutmak okumasını sağlamak dahada bi hoş olmuşş

yaa,bana da yapsana :)

17/9/09

ÇOK GÜZELLER HELE PLAJ RÜYASINA BAYILDIM.KIŞ GELİYOR YİNE RÜYALARDA GÖRECEĞİZ PLAJLARI GÜNEŞİ.ALLAH ÖMÜR VERSİN SAĞLIKLA BEKLEYELİM YAZI.KATRE-İ MATEM İSKENDER PALA ÇOK GÜZEL BİR ROMAN EŞİN BEĞENİR GİBİME GELİYOR.SEVGİLER

Arkadaşım çok güzel olmuş eline sağlık.Eşin için iyi bir başlangıç olmuş.
Sevgiler...

Eline saglik, guzel olmus.

Her ikisi de birbirinden güzel olmuş :) ellerine sağlık.
Bu arada, bir kitap okuma özürlü de bizde var :/

18/9/09

Çok şirin olmuşlar Ceyda.. Plaj teması tamamlanmış maşaallah :)) İyi denk getirmişsin objeleri ayrı ayrı..

Bunlar tablo bile olur.. Şöyle etrafına pembiş bir çerçeveyle :))

Adsız
26/9/09

bence o kadar abarymayın

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top