58

15 Header, bir tanesi senin olabilir...

(Blogumu takip edenlere özeldir, bir nevi onlara tesekkür etmek istiyorum (◠‿  ◠)  )

Istediginiz Header numarasini yorum olarak yazin ve "eger verilmisse baskasina" diye birde alternatif numara yazarsaniz iyi olur.

Siz istediginizi belirledikten sonra, blogunuzun ismini yazip mailinize gönderecegim.
O nedenle mail adresinizi birakmayi unutmayin!
Birde özel birsey yazmami istiyorsaniz yorumunuzda belirtin lütfen!

Header blogunuza tam olana dek ugrasmaktayim, yani izleyici memnuniyeti söz konusu :)



(Buradaki Headerlarin cogu internetten bulunup düzenlenmistir ve bazilarinda cok az degisiklik yapilmistir...)
 

58 comments

HEPSİDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM SEN BİLİYORSUN BU İŞİ VALLA..:) EN BASTAKI COK DEGISIK DURUYOR BENCE..

31/1/12

4-8-yada 11 bunlardan alan olmadiysa birini istiyorum yedek olarak:))insaallah kapan olmamistir;)))

Adsız
31/1/12

Benim bir tane daha alma hakkım var mıı?varsa 4 ü istiyorum

4 numara Zelis'e verildi.

SuPerisi evet ilk alanlar ikinci kez alma haklari var yedek Headerlari olsun diye ;) Ama baska sec lütfen 4 verildi..

CiciBici sagol cnm iltifatin icin, netten alip düzenlemek benimkisi...Keske resimlerin hepsini ben design etseydim o zaman pek bir hosuma giderdi :)

ayy cok güzeller :) benimde ihtiyacim var. 15 veya 14ü kullanabilmek isterim :)
takipcin zumrayade

zümrayade 14 sana geliyor ;)

Adsız
31/1/12

8 yada 5 diyim o zaman

Adsız
31/1/12

gitmediyse 8 i isterim ilk

tesekkürler kelebek'cik :) fikrini alayim 15 daha iyi uymaz mi benim bloguma renk ve sadelik acisindan?

1 numaraaaa :)

Adsız
31/1/12

ben 1 'i istiyorumm ama bloguma uymuyorr:(( karşıda istanbul olaydıı eyiydi..

Gelin Ayse 1 numara senin oldu ;)

Istanbullove senden önce secen biri oldugu icin maalesef veremiyorum, baska secersen sevinirim..

SuPerisi tamam 8 senin.

Zümrayade karar senin digeri henüz duruyor o da olabilir istersen ;) Son olarak hangine karar verdiysen yaz lütfen ;) Bence ikiside iyi secimler, ama sadeligi seviyorsan 15 daha sade durur tabii...

tamam 15 olsun öyleyse :) tesekkürler ;)

Adsız
31/1/12

Çok çok teşekkür ederim Mail adresimi tekrar yazayım istersen macelya@hotmail.com

14 hala duruyor, 15 Zümrayade'ye gitti ;)

Mail adreslerini unutmayalim lütfen bayanlar :)

Bana cadılı birşeyler bulun yaaa;)
Ama tatlı şirin cadı olsun:p

Tamam ben sana ayri tasarlamaya calisicam Tatli cadi :)

14 - 6 cok cici:)

Selam, 4 Numara için hala şansım var mı? ( Kiraz Çekirdeği)

31/1/12

merhaba ben blogspotta yeniyim sizi takip etmek istiyorum ama nasıl ekleyeceğimi izleyeceğimi bulamadım yardımcı olur musnuz

Kiraz Cekirdegi ilk giden olmustu maalesef...
Baska yok mu iclerinden begendigin?


Nohut oda 14'ü sana göndereyim eger istersen?

yemek, hosgeldiniz. Sag yan tarafta "bu siteye katilin" yazan yere tiklayarak hotmail adresinizle giris yaparak ;) (683 kisi yaziyor orasi, sayfayi yukaridan asagi cekerken görürsünüz)

3 -6 istiyorum ama siz gönderince nasıl yapacağımı bilmiyorum

bayılazaaammm:))yine gitmiş caaanım headercııklar:))))4 le 14 e hasta oldum..4 gitmiş ama 14 e şansım var mı acep:))?

ayy bu arada 6 da çook hoşş ))

31/1/12

hiç beceremediğim için boşta kalan varsa alabilirmiyim sevgiler:)

Bir demet hayat, bir önceki dagittigim zamanki Header'dan haber vermediniz hic, mailden göndermistim sanirim size? Headeri bloga yerlestirmeyi mi yapamiyorsunuz? Lütfen mail adresimden benimle irtibata gecerseniz yardimci olmaya calisirim. 3 numarayi ayiriyorum simdilik sizin icin..

SEMA sana 14 ü vereyim o halde sana, yukarida nohut oda begenmisti ama ona 6'yi ayiririz, iki secenek yazdigi icin ;)

yaa ama 14 gitmiş..daha çok baykuşlu isteriz :) ellerine sağlık..

Sevecen 10 numarayi mailine gönderdim ;)

Gül/Inn sen baykuslu istiyorsun sanirim, baykuslu baska hazirlarsam sana gönderirim ;)

kalana talıbım galıba:)

Ellerine sağlık canım.Hepsi de çok güzel kullanacaklar iyi günlerde kullansın.Ben de 4 ü beğenmiştim ama sağlık olsun.
Öpüyorum Sevgiler...

Tamam tatlım beklemedeyim;)
cadikizindirdiri@gmail.com

Öpüldün;)

10-11-12 hangisi boştaysa onu istiyorum :)

Ayy hepsi birbirinden güzel 10 numara diyorum ben :) çok tatlı gerçi ben öncekinden kapmıştım ama :( dayanamıom çok şekerler :))

14 olursa çok mutlu olurum ..(: ellerine sağlık hepsi harika

yesilerik tamamdir kalanlardan bir tane göndericem mailine ;) (7 numara gelecek)

bluestyle maalesef hemen gitti 4 numara...Aslinda Facebook'tan takip edenler sanslilar, cünkü ben bir gün önceden haber verdim Header gelecegini, o nedenle oradan da takip etme sansiniz varsa iyi olur ;)

Cadi Kiz, sana sevimli bir cadi bulur bulmaz yapmaya koyulucam birseyler...

Santiyenin gülü evt bosta olanlar var henüz, bir tanesini sana göndericem ;) (12yi yapabilirim)

Bebeko 11 sana geliyor ;)

1Gül 10 numarayi maalesef gönderdim...Baska var miydi kalanlardan secmek istedigin?

Emel Tasarim 14'te gitti...Insallah bir sonraki defaya, cok istek oldugu icin devamini getirmeye calisicam ;)

bahriye 5'i sizin icin düzenleyip göndericem ;)


Bosta kalanlar suan icin 2,3,6,9,13

yetiştim mi yetiştim mi? yok ya yetişemedim galibaa ama ben ikizlerden anca fırsat buluyorum yine geçkaldım. öfff. beğendiklerim genelde gitmiş amaolsun ben yinede de şansımı deneyeceğim:)iki meleğime uygun boşta kalan bir tanesini alayım mı ? hııı olur mu? 14-4-5-6 beğendiklerim ama :( gitmiş galiba ben yine de mail adresimi vereyim.
sirinayilmaz@hotmail.com,blogum:iki melek bir anne

boşta kalan 6 olabilir de yani:)

IKI MELEK, 6 nohut oda icin ayrilmisti ama kendisi geri dönüs yapmadi henüz... Ayrica istedigine dair yorum birakmamisti sanki...
O nedenle senin icin düzenliyorum ;)

Sevgili Nohut Oda Header isterse ona yine baska yapmaya calisirim ;)

Merhaba güzel bir blog olmuş.
14 nolu header a bayıldım
www.locosmetico.blogspot.com

headerım geldı ama ben yuklemeyı beceremem ustune temamıda bozum:(

http://keremlianlar.blogspot.com/2012/02/gezmece-ve-ilk-tiyatro.html

teşekkür ederim :))

Kozmetik Delisi, tesekkürler, yalniz 14 yok, gitmeyenlerden bir tane secerseniz sizin icin gönderirim ;)

Yesil Erik mailden sana ulasicam simdi ;)

Merhaba kelebeğim,

Sitene uğruyorum fakat yorum yazamıyordum ne zamandır. Bunların hepsi çok şeker, birbirinden güzel. Ellerine sağlık.
7-12-8-14 benim bloguma uyar sanırım...

Teşekkür ederim.
Sevgiler,

Kirmizi pabuclar sagol :) Belirttigin numaralar maalesef verildi...Bir sonraki sefere insallah sanada nasip olur bir tanesi ;)

Adsız
2/2/12

selamu aleykum. blogun çok güzel :) headerlerin de öyle. eğer seçecek olsaydım 1 numara derdim ama ben fotoğraflarımı yayınladığım için onla alakalı bir header olsun isterim tabii ki de :) anladığım kadarıyla tasarımla ilgileniyorsun başarılar dilerim.
sevgiyle..

Adsız
2/2/12

6 yada hangisi olabilirse hepsı bırbirinden güz ller ellerıne saglık ben blogumu yenı actım şu kutucuk resımler altta çıkmıyor yenı kayıtlar süreklı duruyor onu nasıl düzeltebılırim sevgıler belkıs b-karapinar@hotmail.com

bacim ben headeri kullandim ama o etrafindaki cizgileri yok edemezmisin?

merhabalar bende istiyorum benimde yok bende bloğumu yeni açtım ama nasıl kullanılacağınıda bilmiyorum rica etsem bana yardımcı olurmusunuz seçimide size bırakıyorum bloğunuzdan anladığım kadarı ile zevkli birisiniz güzel birşey vereceğinize eminim şimdiden teşekkürler

ben öncedende yazdımama bilgisayarımda bir sorun oldu kendi kendine kapandı o yüzden size geldimi gelmedimi anlamadım bende bir defa daha yazayımda emin olayım dedim bende istiyorum seçimide size bırakıyorum hepsi birbirinden güzel

Aysecim mail yoluyla senin sorunu cözdük sanirim ;)

Esotron Aleyküm selam :) Tesekkür ederim :)
Fotografla ilgilenmeyi bende istiyorum makina alabilirsem kendime güzel ;) Ben tasarimla ugrasmiyorum ama hep ugrasmak istedigim bir alan ;) Bilgisayarla aram iyi diyelim biz buna :) Sevgiler

bakimli anneler, buradakilerden cogu verildi kalanlarda senin isine yaramaz sanirim..Insallah bir sonraki sefere belirli konulu Headerlar dagitmak istiyorum, lütfen takipte kal ;)

Tesekkürler ilginiz ve yorumlariniz icin ;)

nohut oda bişey demez :)

3/2/12

Harikasin! Eline saglik!

Iki Melek o isterse ben ona muhakkak yine yaparim elbet ;) Yalniz fotograf ceken biri oldugundan fotograflarini kullaniyor genelde Header olarak ki cok begeniyorum ;)

Didem cok tesekkürler :)

Adsız
5/2/12

10 ve 11 cok güzel olmuslar:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top