10

Kapı arkası Home Office olur mu?

Güzel bir pazartesi gününden merhaba :)
Sabah kizimi babasiyla krese gönderdim (15 gündür tatildeydi ve evdeydi, bugün baslamis oldu yine).
Sonra esim gelene dek (30 dakika), sacimi yikadim-kuruladim, yüzüme peeling yaptim-kremledim, ardindan taktim Fittnes Dvd'mi ve 5 dakikalik isinma hareketi yaptim, devaminda cayi demleyip yanina menemeni yaptim. Ben yaparken o gelmisti ve birlikte kahvalti ettik. O biraz Ney calisti ki kendisi beni gecmis durumda suan düzgün az az ses cikariyor...

Devaminda gözüm yeni bilgisayar masama takildi. Aslinda cok ani kararla alindi bu. 
Esim bana hediye olarak bir süslenme masasi almis. Elinde aldigi kagidini uzatti bana yapmacik gülümsedim o an, cünkü ben böyle birseyi cok istesemde bu eve istemiyorum, bu ev 60 metrekare bile yokken bunu nereye sigdirayim, bir yerlere yerlesir ama istedigim gibi olmazki...
Her taraf esya dolu sevmiyorum hem ben. Onu ileride daha genis evim olunca o zaman istiyorum. Esime bir süre sonra bu duygularimi söyledim. Aslinda istedigim; kocaman bilgisayar masamiz yerine daha az yer kaplayan ve kapi arkasina sigabilecek birseydi, böylelikle hem yer bosalacakti...
Esimde bunun mantikli oldugunu kabul etti, süslenme masasini degisip yerine böyle istedigim tür sade bir bilgisayar masasi aldi. (Eski bilgisayar masasinada hemen ilani verdigim gün alici cikti netten, cok uygun verdim amac evden gitmesiydi cünkü...)


Simdi ben istiyorumki burasi bana özel bir bölüm olsun, istedigim gibi düzenleyeyim.
Ama güzel bir fikrim yok simdilik. Örnek bir resim paylasiyorum, buna benzer birsey olabilir...
Bende bir pinnwand var ve kendi renginde degilde kumas ile kaplamak istiyorum onu, yalniz keske puantiyeli bir kumasim olsa... Gecen Ikea'da baktim ama cok sert tür bir tane vardi sadece...
Internetten alsam bir metre kumas icin gönderme parasi ...vs giriyor icine. Türkiye gibi degil burada öyle kumasci bulmak daha zor...
Hic acele etmiyorum, tam aklima yatan bir sekle girene dek biraz ugrasirim... 
Önerileriniz neler?

10 comments

inşallah gönlüne göre geniş bir evin ve kocaman bir hobi odan olur canım.biz bayanlar her yer düzenli olsun istiyoruz bakınca gözümüzde gönlümüzde yorulmasın pratik olsun.umarım gönlüne göre olur her şey sevgiler

olur olur hemde süper olurrr... keşke hepimizin ayrı bir hobi odası olsa ama yok ne yapalımm bizde böyle kapı arkalarını güzelleştiririzzzz.. eminimmm ellerinde şahane bir yere dönüşücek kapı arkasııı...

9/1/12

ooo kolay gelsin sana :D
Eminim cok guzel olacak,
rengarenk kutular cok ise yariyor... Masanin ust tarafa raflar yapinca bir ton yer aciliyor :)
Ben hep boyle birsey yapcak olsam, ikea ya giderim... Orda yuzde yuz birseyler gozume carpar =D

Sevgilerimle!
Kiymet

http://kucukseylerr.blogspot.com/

Sevgili ablam..senin evde benimki ibi geniş ve ferah ise )74 metrekareden bahsediyorum) yeri iktisatlı kullanmak çok mantıklı..kapı arkasını boş bırakmaya gelmez tabii..yazını okuduktan sonra resme baktım..masanın altı boş yani örnek resimdeki masa..o boşluk mekan yer kaybını gösteriyor..ben kendi fikrimi paylaşmaya çalışacağım..köşelerin olduğu yere ön kısmı oval gelicek köşeye monte edilmiş büyükçe bir raf yaptırabilirsin..üzerine bilgisayarını koyabilirisin veya kozmetik eşyalarını..onun üzerine de aynısından bir tane daha yapabilirsin.duvarı puanlı veya ekose ama açık ton renkli kağıtla kaplayabilirsin..benden bu kadar..sevgiler gönderiyorum..tanıtımımn sırasını sabırsızlıkla bekliyorum..

Allah gönlüne göre versin tatlım ama söyleyebileceğim en çok dikkat çeken şey duvarları kullanman yönünde.yerin bahsettiğin gibi kısıtlı olduğundan raf sistemiyle hem dekoratif bir görüntü elde edersin hemde yer bakımından kara geçersin ;)

10/1/12

Sen kahvaltidan once ne kadar cok is bitiriyorsun. Sastim kaldim hem de gipta ettim. Cilt bakimlari, cocugu krese gonderme, menemenler...Vallahi bravo:))) Canim menemen cekti.

Didemin de dediği gibi çok beceriklisin maşallah.Ne güzel bir düzen oluşturmuşşun hayatında.
Masa konusuna gelince evim küçük düye üzülme canım. ısınmayan büyük bir evden iyidir.Tek odaya mahkum yaşamak zorunda kalınca daha zor. Kapı arkasında bile yer kalmadı bende 6 m2 lik bir odan olunca:)

Arkadaslarında dediği gibi raflar ve zevkine göre bir duvar kağıdı ile güzel bir köşe sahibi olmuş olursun:)
Güle güle kullan masanı.

cok güzel bir site,cok dogal cok icten.memnun oldum ;) dünden geceden beri kizimin disi ,atesi ile ugrasiyoruz,o yüzden biraz uykusuzum,konsantre olamiyorum.bu 1-2 günde keyifle tüm blogu okumayi planiyorum ;) Sevgile

İstanbulda mı oturuyorsun bilmem ama hasanpaşada cuma günleri kurulan salı pazarında mutlaka güzel bir puantiyeli kumaş bulursun. hem de 3-5 liraya. benden söylemesi :D

mihrimah cok tesekkürler, ev yetiyor genede, misafir gelince cok kisi cagiramiyorum ve birde yatiya kalma imkani sunamiyorum :/..

Mutlu et, biz bayanlar minicik mekanlari bile ferah yapariz degil mi :) Önemli olan olani güzellestirmek onunla yetinmek ;)

Kücük Seyler haklisin, kutular hem düzeni sagliyor, bende bir iki kutu alicam insallah ;) Sagol :)

Degmesin yagli boya, fikrin icin cok sagol yalniz oralara raf degilde yukari duvara düsündüm simdilik, eski masamda vardi o tip raflar simdi biraz daha sade ama yinede süslü püslü olsun istiyorum bakalim...

Mervenin Kirmizisi, bende simdilik bir raf düsündüm belki araya gelecek pinnwand cok genis büyük olsun istedigim icin, ikinci rafa yer kalir mi bakalim...Sagol fikir verdigin icin ;)

Didem menemenden kolay birsey yok, canin cekince hemen yap ye sabah aksam degismez :) Bende her sabah böyle degildim arada esiyor iste :P

Bluestyle, kücük diye üzülmüyorum, öyle yansidi mi bilmiyorum ama kücük haliyle güzellestirmek benimkisi :) Senin oda bayagi kücükmüs ama kullanisli yerlestirince yinede zor olmaz..Beterin beteri var hem, buna cok sükür ;)Tesekkürler.

Vintage Duygular, cocuklar hastayken insan hicbirsey konsantre olamiyor :/ cok gecmis olsun, Alah sifa versin. Tesekkürler blogum hakkinda yazdiklarin mutlu etti :) Umarim okuyunca dahada seversin :)

Mine Ertugrul, cok sagol öneri icin ;) Bugün kumas isini hallettim. Avusturya'dayim, Türkiye'de olsam sanirim daha kolay olurdu, bugün son ümidim olan bir yerde oldukca güzel kumaslar oldugunu farkettim ve daha önce niye girmemisim bile dedim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top