27

Onunla en son ne zaman göz göze geldik?


Sizce hayatın en çok okunan kitabı hangi kitaptır?
Ve hayatta en çok yazılıp, çoğaltılmış olan kitap hangi kitaptır?
Tanıyor musunuz öyle bir kitabı?..diye sorsalar..
Süphesiz ki Kuran-ı Kerim denilecektir..
 
Denilecektir denilmesine ama gelin görün ki, ortada çok hazin bir gerçeklik var..
Ve bu hazin durum yürek yakıyor..
Neden yürek yakıcı?
Okundukça en anlaşılmaz kılınan, hayattan koparılıp atılan, hayattan uzaklaştırıldıkça, kendisine varılabilecek yolun, zahmet yokuşuna dönüştürüldüğü, eşsiz bir kaynak...
Ölülerin arkasından okunan, onbir ay geçtikten sonra, on ikinci ayda anlaşılmak yerine, zinhar okunan ve süre bitince, kabına istiflenip duvara asılan, kendisine yapılan bu muameleyi hak etmeyen hayatın en önemli kaynağı...
Insanlık için gönderilmiş olmasına bakılmaksızın, hayatın içinden dışlanması hüzün vermiyor mu size?..
 
Sahi onunla en son, ne zaman göz göze gelmiştiniz?..
Başkası için değil, kendiniz için gönderilmiş bir kitap olduğunu, hiç düşündünüz mü?..
 
Unutmayın yüreğimizi açmaz isek o kitaba, o Kerim olan kitap kapısını asla aralamaz bize.


"Mailime gelen bir yaziydi.
Gercekten hakkini veremiyoruz yüce kitabimizin...Gecen elime aldigimda bunu farkettim, tam yazida bahsedileni (maalesef). Degisiklik olsun dedim ve ayetleri anlamaya calistim okurken anlamindan, bunu daha cok yapacagim insallah.
Resimdeki gökkusagi Kur'an-i Kerim'i cok sevdim, ilerde birgün kizim ögrendiginde ona hediye etmek isterdim...
Hayirli Cumalar"

27 comments

Çok güzel bir yazı olmuş Yürekten tebrik ederim. Gerçekten de öyle hayat meşgalesine dalmış gidiyoruz. Ama inanır mısınız elimden daha yeni bıraktım Kur'an-ı Kerim'i :) İnşallah düşüncem o ki hatim indirmek istiyorum bu yıl :) Canı gönülden katılıyorum yazdıklarına. Sevgilerimle.

Güzel yazıymış sahiden canım.Paylaştığın için Allah razı olsun.Ben de şöyle bişey duydum geçenlerde:
Okuduğunuz her yeni ayet sizin için yeni nazil olmuş gibidir...
Aynı heyecanla okumak paylaşmak dileğiyle inşaallah :)
Hayırlı cumalar olsun canımcım :)

ne şahane yazılmışş bu böyleeee.. ne kadar doğru nekadar acı...

Kelebeğim..yazının sahibini bilmiyorum ama çok doğru yazmış,yok o muameleyi hak etmiyor..
Bizim için yazıldığı tabii ki haktır doğrudur..
Kur'an'i Kerim muhteşem bir kaynaktır..
Kısa bir şey anlatmak isterim..
Bazen derdim olunca rastgele bir sayfasını açıyorum ve karşıma çıkan ayet tam da o anki durumuma yol gösteriyor..
Bir yolculuk esnasında günün namazlarını kılmam zor olduğu için mecburen kazaya bırakmıştım,otobüs beklerken ofisin takvimini gördüm ilk sayfanın arkasına baktım..
Ne yazıyordu?
Namaz kılmayanların cezası..
Bu tesadüf mü..
Allahü Ekber..
Bu kılavuzu bırakmamak gerek..
Sevgiler,uzun oldu bağışla..

Allah razi olsun :)
çok sirin rengarenk kur'an-i kerim, ama yazilari küçücük, kizina ilk olarak açik yazili olanini alirsin insaAllah :)

13/1/12

hakkaten ne çok zaman oldu:( en kısa zamanda açıp okuyacağım,vesile olduğunuz için allah gönlünüze göre versin derim:) benim yoğun bi dönemim olmuştu aslında dini görevleri yerine getirmekle alakalı ama yoğun çalışma hayatına girince evlilikti vesaire bu tarz şeyler insanı alıp dünyaya sabitliyo gözleri kör ediyo sanki makine gibi olduk :(

13/1/12

off kelebegım of yarama tuz bastın utandırdın benı.ben cok guzel kuranı kerım okuyordum.okumaya okumaya unuttum.bıle bıle ......offf susuyorum.....

utanıyorum bu tarz yazıları okuyunca :( hem kendimden hem çevremden :( yazık ki bunu anlamayanlar oldukça fazla

merve, maasallah, cok gözgöze gelen birisin belliki devamida hep böyle gelir umarim, hatim yapma fikrin cok güzel, bende anlamini okuyarak hatim etmek istiyorum, arapca okumak belirli süre sonra rutin oluyor ama anlayinca daha bir koyulasiyor hersey ve ilgin artiyor, anlamak icin kafayi iyice veriyorsun...Sevgiler

Taze Kahve, bunu senden duydum ilk ne güzel, nazil olmamis ayet kalmamasi dilegimle.

Mutlu Et, evt güzel ifade edilmis hüzün veren bir nokta...

Degmesin yagli boya, bu yorumunu okurken etkilendim, cünkü birkac aydir aynisini yapmaya calisiyorum. Allah'im önüme öyle bir ayet indirki bana birseyler ifade etsin, bir eksigimi farkettirsin diye diliyorum icimden acarkende sayfayi...

mavi rüyam, haklisin. Yeni okuyan biri icin kücük yazi biraz zor, bu yönüne bakmadim güzel görünce renkli :) Sagol önerin ve yorumun icin.

mamba, cok mutlu oldum sana epeydir yapmadigin birseyi hatirlatmis oldugum icin. Dedigin gibi dünyaya dalip diger dünyamiza hazirlik yapmayi ihmal ediyoruz, halbuki bu dünya sonu olan bir yasam, digeri sonsuz. Sonsuz mutsuzlugu kimse istemez sanirim...Ve öyle affedici bir Rabbimiz varki :) Sagol yorumun icin saclarinda gözüm kalan bayan :)

dolunay, cnm bende neler ezberlemistim neler..Ezberimdekileri unuttugum icin kiziyorum kendime :/ Ama okumayi bari ihmal etmeyeyim diyorum...Sende umarim yine eline alirsin, Rabbim bize kolaylastirir biz istersek :)

isterenklihayat, bunlari anlamayanlar cokca dedigin gibi, birde anlamak istemeyenler var ki kendilerini beyinlerini tamamen kapatmislar! Seytanin askerleri olmus dneiliyor hatta öyle kisilere...O sekle gelmis olanlara Rabbim yardim etsin gözlerindeki perdeyi kaldirsin insallah, en yakinimda bunu gözlerimle gördüm, nasil körelirmis bir insan kalp gözü kapanirmis, kendi bile eski haline sasiyor...

Tesekkürler yorumlariniz icin.

biraz gec oldu, ama simdi okudum yaziyi... gercekten günümüzü okadar cok (bos) seylerle dolduruyoruzki, Kurani-Kerimi okumaya 5 dakika ayiramiyoruz, oysa hergün en azindan bir yaprak okusak hic bisey kaybetmeyiz, tam tersine kazaniriz...
Ben kendimde güya 2012 icin hergün kuran okumaya karar verdim hatta (hergün aklimizda olmasi gerekenler listemdede var)ama ne yazikki sadece cuma aksamlari okuyabildim simdiye kadar... bu yaziyi okuduktan sonra DONK etti :) insallah bundan sonra her gün okumaya gayret göstericem... yaziyi paylastigin icin allah razi olsun...
s.a

Adsız
26/4/12

S.a. arkadaslar ya bu kurani kerim cok hosuma gitti bunu nerden bula bilirim lutfen bilen bi arkadasimiz biliyor ve soylerse cok sevinirim siparis vermek istiyom allah raziolsun allaha emanet olun s.a.

@LiveCillahMaalesef cnm bunu basarabilecegimiz günlere insallah...

@AdsızMaalesef bir bulsak hemen blogtan duyuru yapariz muhakkak ama...Cok güzel gercektende...Gerci önemli olan icindekiler ama yinede insan böyle bir Kur'an-i Kerim'i olsun istiyor.

Adsız
2/5/12

Haklisin kardesim kuranin hepsi guzel ama ben bu guzel kurani kerime cok sevdigim bir insana hediye etmek istiyom bu ay lutfen bulursaniz.yazarsaniz cok sevinirim s.a. AEO

@AdsızA.S. Insallah bulursam blogtan da duyurucam. Su siralar birisiyle irtibattayim bu konu icin, ben kendime alacagim sorun olmazsa sizlere de almanizda yardimci olacagim...

Adsız
2/5/12

Cok sevinirim kardesim allah izin verirse dugunum var bu ayin sonunda o guzel allahin kitabinic ok sevdigim esime dugun gunu hediye etmek istiyom eger kendinize alirsaniz haberim olsun lutfen artik vaktim olcukca insallah hergun bakacam bu siteye yazarsiniz bana lutfen cok tesekur ederim allaha emanet olun

@AdsızAy sonuna yetisir mi bilmiyorum ama bende o kisiden daha cvp beklemekteyim, yani karsi tarafa da bagli nekadar sürecegi...
Siz bana yine ay ortasina hatirlatirsaniz iyi olur.ELimden geleni yapmaya calisicam insallah.
Sizde Allah'a emanet olun.

Adsız
3/5/12

İnsallah kardesim ayin ortasinda tekrar hatirlatirim allah raziolsun

Adsız
7/5/12

S.a. Kardesim bir haber varmi acaba kurani kerimden kusura bakma rahatsiz ettigim icin aeo

Adsız
7/5/12

S.a. Kusura bakma tekrar rahatsiz edecem acaba varmi bir haber kurani kerimden tesekur ederim allaha emanet ol

@AdsızHenüz cvp vermedi karsi taraf ben size zaten haber veririm bir durum oldugunda..

Adsız
14/5/12

S.a. Kardesim ne oldu acaba haber varmi kurani kerimde

@AdsızMaalesef, sanirim bu ay sonuna yetismez. O kisi bana Ramazan ayina özel yeni basilacak demisti cünkü o nedenle bir süre daha gecer gibime geliyor...

Adsız
21/8/12

s.a. kardesim acaba varmi kurani kerimden bir haber tesekur ederim

@AdsızBeyfendi bu Kur'an-i Kerimler biraz pahali geldi almayi erteledim...
Size iletisim kurabileceginiz linkleri vereyim, kendiniz bizzat aliniz oradan:
1. olarak burasi var: https://www.facebook.com/pages/Fifiey-Lychee-Maration-On-Facebook-fifieylycheemarationblogspotcom/107219502664721

2. bir sayfa ise: https://www.facebook.com/Etnik.Divas.Butik

Adsız
9/1/13

s. a. kardesim sizden bi ricam olacak bana bu kuran ani bulmamiz lazim kutfen en gec bu ayin sonuna bu verdiginiz sayfalardan siparis veremiyom lutfen bana yardimci olursaniz senirim allah razi olsun

@Adsıza.s. Size bu konuda linkleri vermekten baska yardimci olamayacagimi bildirmek istiyorum.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top