10

Bu bloglari görmüs müydünüz? (11-20)

Yanda reklam panosunda yaklasik 2-3 gün duran bloglardan yine bir 10'lu yayinliyorum ki o süre icinde belki bazi bloglari gözden kaciranlar olmus olabilir :) Suan icin reklam alimlari durdurulmustur diye bir yazi dikkatinizi cekmis olabilir...Bunun sebebi suan önümde bir sürü linkin bulundugu bir liste olmasi, dahada birikmeden önce bunlari bir bitirelim diyorum ;) Devaminda ise bu reklamin seklinde biraz degisiklikler yapacagim...Kafamda dönüp duran fikirler var ve uygulamaya gecmeleri icin kalbimden de onay almalari gerekiyor :)
Yani yaptigim herseyi severek yapmak benim icin en basta geliyor ;) 
Gerekli kem küm'lerden sonra gecelim panoda yer almis son 10 bloga...
Ekleyecegim reklam resimleri tarafimdan bloga özel düzenleniyorlar. 
(Bloglara ulasmak icin üzerilerine tiklamaniz yeterlidir.)





















* Bunlardan önceki 10 bloguda merak eden varsa buraya bakabilir.
* Reklam Panosu ile ilgili ayrintili bilgi ve baslangic hikayesini okumak isteyenler ise bu yazima...


10 comments

evet gormustuuum :)
Erkencisin buguuun, bir gunaydin diyim dedim yazini gorunce :) Gunaydiiin ..
Bende is saatimi bekliyorum da oyalaniyorum oylece :)
Opuyorum, kendine iyi bak , kolay gelsiiin ..
aklindan gecenleride merak ediyorum dogrusu acaba ne gibi yenilikler :)

21/2/12

Hicbirini bilmiyordum. Sayende ogrendim. Reklam fikri super!

21/2/12

Evet gördüm iclerinde cok severek takip ettigim blogdaslarim var :)
Ama birkacini henüz yeni görüyorum..
Paylasimin icin tesekkür ederim canim..
Sevgiler

canim tekrar tesekkür ediyorum bizi destekledigin icin :)

Bende diyorum ki bu kadar ziyaretci nerden buluyor blogumu :) tesekkürler kelebek cok yardimci oluyorsun..

Çok güzel bir fikir. Tebrik ederim. Ben az önce şuan da reklama yönlenerek harika bir yazı okudum. Büyüyünce bende yapıcam :))

Aysecim, aslinda aksamdan yazip sabaha ayarladim yaziyi. Yazdigimda cok gecti pek kimse online degildir diye düsündüm :P Yoksa nerde öyle 7 de kalkmalar :) Sanada kolayliklar diliyorum cnm islerinde. Yenilikler cokta bir iyilessem iyi olacak :)

Didem, tesekkürler. Yeni bloglari tanimak güzel, hemde onlarin daha cok okuyucuya ulasabilmesi ;)

Nesvünema bulmak, bende tesekkür ederim yorumun icin :)

LiveCillah, destegim ise yariyorsa ne mutlu diyorum her defasinda :)

zümrayade, bunu okumak cok hosuma gitti :) Daha cok cok ziyaretcilerin olsun insallah :)

Ada'nin Annesi, tesekkürler :) Güzel bir yazi okumus olmana sevindim, yap bencede :)

Sevgiler hepinize :) Bu ara ates, grip...derken cok giremedim bloga...

Ama bu bloglar çoook cici, neden daha önce tanışmadık ki?
Paylaştığın için teşekkürler, ellerine sağlık...

ben de buralarda olmayı isterim ama :(

Adsız
7/4/12

Ben burdayım ve bundan ötürü çokta mutlu oldum..
Tşk ederim..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top