17

Kombin ve Canom :)

Az önce düsünürken bir kombin yarismasina katildigim aklima geldi :P 
Sonra bunu neden sizlere duyurmadigimi düsündüm.
Aslinda böyle seylere katilmak hic aklimin ucundan gecmez, en büyük sebebi ise öyle güzel tesettür kiyafetlerim olmadigindan...Ee en rüküs secilme korkusuda var tabii :D Ama düzenleyen sevgili CATI KATI Ilkay oldugu icin "buna katilirim" dedim duydugumda...Derkeeen vakit nasil gecmisse gecmis son güne gelinmis ve ben bunu Facebook'tan okudum birgün "bugün katilim icin son gün" diye.
"Aaa benim katilasim vardi ama hangi kiyafetle" diye düsünürken Ilkay "günlük birseylerde olur" yazmisti bir yorumuna.

 Elime ilk gecen bu resimdekiler oldu, sanirim elbise daha yeni bir kez giyilmis oldugu icin henüz hevesimi alamamamdan gözüme carpti :) Cok rahat, ben kemersiz giyindim dümdüz. Bol duruyor üstte ve özellikle boyu benim icin cok iyiydi, tam dizüstü gibi...Minyon tipli oldugumdan sanirim bana uzunca oldu, iyide oldu :) Bu boyda birseyler bulmak kolay degil, ya kisa oluyor ya cok uzun...
Yanina da siyah badi ve siyah pantalon ekledim. Valentino bir esarp, deri kemer, beyaz bilezik, zimbali canta ve ayakkabilar. Yere battaniye serip hepsini yerlestirip resmini cektim Canom'la :)

Hee onuda mi bahsetmedim ben size :P Bu yilki dileklerimden biriydi DSLR fotograf makinesine gecis yapmak, bir firsatini buldum ve aldim gitti. Arastirip baslangic icin en uygunu önerilen Eos serisinden 450d tercihim oldu ;) Onu cözüp coook güzel resimler cekmek istiyorum :) 
 Yalniz bir kamera cantasina ihtiyacim var, var mi online satin alabilecegim degisik birseyler? Benim gözüme bir tane carpti o da bu resimdeki, fiyatida hem uygun ;) Magazalarda baktim cok abartili fiyatlilar vardi cogunlukla :S 
Kameraya lens alir insan o fiyatlarla...

Neyse kamerayi da yazinin arasina yerlestirdikten sonra kombine geri geliyorum :P 
100'ü gecmis oy sayisi hic bukadar beklemiyordum dogrusu, cok sevindim :) 
Oy vermek isteyen ya da kombinlerin hepsini görmek isteyenleri Facebook kullaniyorlarsa buraya davet ediyorum.

* Bu ara kizim hasta; ates, öksürük...Umarim bir an önce iyilesir...
(Rabbim baska dert vermesin)

Sevgiler ""

17 comments

Bence kombin cok güzel. Ikincisi hayirli olsun makinan ama sana tavsiyem orjinal cantasini alki koydugunda zarar olusturacak yerleri cantasinda koruma altinda olsun. Ama tabi genede sen bilirsin. Benimkisi orjinal cantasinda.

canim bu arada bloguna tikladigimda blogunun sablonu hata veriyor ara sira haberin olsun.

15/3/12

harikaa uyum bence cok hoş şık renkleri güzel eminimki sanada cok güzel yakışıyodur güle güle giyin canım :) cantanda cok hoş bence renkleri falan bayıldım öpüyorum iyi geldi gece geec sağol canım :)KBR

Kombinin ve makinan hayirli olsun gule gule cek resimlerini.... kizina coook gecmis olsun rabbim acil sifalar versin.... yine demeden edemicem coook tatli maasAllah...

elbisene bayıldım sıyah beyaz klasıik kaz ayağı deseni çok severim,oyumu atıcam hemen :)

kombin de güzel makinende :) Canon harika bir makinadır... bizim nikon d90 var, ama canon'a geçişi düşünüyor eşim.. hayırlı günlerde güle güle kullan :)

kombin gayet sik kelebek :))
bakalim hayirlisi olsun ;)
kizin icin tekrar gecmis olsun diyorum rabbim sifa versin.

öncelikle kızın için geçmiş olsun, Allah şifalar versin, kombin içinse şansın bol olsun diyorum:)

15/3/12

kızına gecmıs olsun canım bu arada makınanda hayırlı olsun saglıkla guzel cekımler dılerım..
bende alıcam ıns. resmen asık oldum :)) benımde canom olabılır canocan:)) yorum ıcın ayrıca tesekkurler..

16/3/12

Elbiseyi cok begendim burda boyle bisi gorsem hemmen alirdim :)

kominin cok hosuma gitti...sen onlari en iyisi bana ver :P elbisenin deseni bu sene moda herhalde, birisinde daha bugün gördüm bu desende bir etek.

Güzel yorumlariniz, kizima gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkür ediyorum ;) Kombin icin destek olup oy verenler cok sagolun :)

Nesliname, foto cantasi icin Canon almak iyi olurdu ama sanirim ben sevemiycem onu, daha aramadayim bakalim, sagol öneri icin ;)

21/3/12

Kombin hoş! Ama karışık desenli elbisenin üstüne karışık elbiseyi sevmiyorum... Tek renkli eşarp veya şal daha güzel durar; elbisenin güzelliği ortaya çıkar.

Kameran'da hayırlı uğurlu olsun. Kendim Nikon kullanıyorum :D

ebru
22/3/12

gerçekten çok hoşlar...Her yerde kullamılabilecek bir tarz..
Bunları beğendim....(:

Kombin mükemmel bayıldım. Oyum bu kombine idi:) Face sayfasında elbiseyi H&M den aldığını yazmışsın ne yazıkki bizim burada yok şubesi:( internettende satışı yokmuş çok üzüldüm doğrusu. Yoksa hemen alıyodum elbisenin aynısın:)

elbisedas ciktik ve ayakkabimiz da toka farkiyla ayni sanirim =))Allahtan ayni ortama düsüp pisti olmadik cünkü bende genelde kemersiz ,siyahla kombin yapiyodum =))iyi günlerde giyin insallah ....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top