30

Pembeler ve sürpriz mektup


Her bayanin pembe renk birseyleri vardir diye düsünüyorum :)
Böyle ufak tefek mutluluk verici seyler...

Iste bende son zamanlar sahip olduklarimdan birkacini göstericem sizlere :)


Sakiz otomatini hep sevmisimdir, Facebook Sayfamizdakiler bilirler, benim olsa diye diledigim seyleri eklerim bazen oraya, bir sakiz kutusuda eklemistim daha önce, esimde bir yerde önümüze cikinca hemen bana almak istedi sagolsun :) Birde yaninda baktik aynisinin yavrusu var, bu da kizimizin olsun dedik :)
Yalniz benimkinde parasiz ya da para atilipta sakiz alinabiliyor, paralar altinda birikiyor ;) Bukadar dolu sakizi nerdeyse bir iki haftada yariladim bile, bilgisayar masamda gözümün önünde oldugu icin, birde cevirmesi ve sakizin düsmesi hosuma gittigi icin... :D

Yanindaki pembe miknatisli ayakta duran kalem ise müsterisi oldugum bir mobilya magazasinin hediyesi :) Cok yazmiyorum kendisiyle bitmesin diye :P

Onun yanindaki ise bir kafes :) Bunu gördügüm an vuruldum, birde indirimde oldugunu görünce hic düsünmedim bile...Bir mumluk kendisi, icinde kücük mum yerlesme yeri var ama ben son zamanlar cok severek yedigim tadimlik milka cikolatalariyla dolduruyorum. Cikolatali kafese esimin ve kizimin üsüstügü zamanlar olmuyor degil, iyiki paylasmayi seviyorum :P

Hep gözümün önünde olmali böyle cici bici seyler :)

Pembelerden bahsetmisken esimin Elif Safak-Ask kitabini okurkenki bir görüntüsünü eklemek istedim :P "Pembe kitap sana pek yakisti" dedim ona birkac kez :P Okudu, bitirdi ve begendi kitabi :)

Simdi bu pembelerden sonra bir güzellik daha paylasacagim sizlerle ki beni cok mutlu etti :) Insan sabah uyanir ve postacidan bir paket alip dogru yataga geri gidip (ailece) paketi acip sasirir kalir mi :) Kaliyormus :P Yalniz kizimin paketi parcalayacak gibi acele etmesine benim heyecanim ve esimin meraki karisinca, halimiz cok komikti :P

Beklemedigim anda bir sürü güzellik cikti karsima, resmi tiklayip yakindan görebilirsiniz...
(Icten yazilmis bir mektup ♥, bluz, kalem, misvak, nikah sekerinden, anahtarlik, post-it, kitap ayiraci, al beni, kina, parfüm testleri, bisküvi gibi küpeler...)

Sevgili Cilekli Süt'e buradan da tesekkür etmek istiyorum, beni mutlu ettigi gibi kendiside daha güzelleriyle mutlu olur insallah :)

30 comments

kafese bayıdlım,sakızlara bayıldım,kaleme bayıldım. hepside çok güzel.
özellikle hediyeler çok hoşuma gitti.iyi günlerde kullan inş.:)
hayırlı akşamlar,sevgiler

pembelere ben de düşkünüm ama ben fuşya pembe gibi değil de toz pembe ve pudra pembe gibi soft pembe hastasıyım, kız çocukları gibi :p hediyeleri biraz özensiz paketledim kusura bakma senin kadar güzel paket yapamıyorum ben :/

bu arada gelmişken reklamlara da tıkladım :))) bol kazançlar ;)

Kübra cok tesekkürler :) Sanada hayirli aksamlar ;)

Cilekli senin soft pembeyi sevdigini biliyorum, bende her tonunu nerdeyse severim ama kiyafette degilde böyle ivir zivirlarda...Hediyeleri özenli paketlesende paketlemesende o paketin acilma sekli ayni olacakti :D Yani insan meraktan paketi bile unutuyorki :P
Bu arada tesekkürler reklami tikladigin icin, cünkü daha tam oturmus sekli degil, önce bir test ediyordum, ufakta olsa tiklanma oluyormu diye...Bir-iki hafta oldu bakalim.Bu konuda cok acemiyim, önerilerini beklerim :P

1/3/12

PEMMBESİZ HAYAT MI OLUR, BİR DE BAYANSANIZ TAMAM. HAYATI DA TOZ PEMBE GÖRSEK TAMAMDIR. NEYSE HEDİYLERDE PEMBE EŞYALARDA SÜPER, GÜLEREK KULLAN. kİTAP AYRI BİR GÜZEL TABİ Kİ

sakiz otomatindan banada birtane lazim :D postun cok tatli olmus yaa birden pembelesti heryer :))

Adsız
1/3/12

Sakiz otomatina bayildim, bende bulsam alirim herhal:))
Ya su kitapi bi alamadimmm. Neyseki senin esin alip okuyo benimki sirf renginden elime alip bakmaz :))

canim sakiz cektiii :p

1/3/12

O sakızlı şeyden istiyorum! :)

1/3/12

ne güzel şeyler bunlar ama senın kattığın yorum dahada güzelleştiriyo herşeyi mumluğu çikolata kutusu yapışın gibi,çok hoşuma gidiyo böyle şeyler.hediyelerinde çok cici.

pembe gönlüm sende kim sevmez pembeyi dimi ama yalnız sakız otomatiği süper

Güzel günlerde kullan hediyelerin hepsi çok cici:) Bu arada bende mimin var.Sevgiler

Allahiiiiiiiim dogru mu goruyorum ben ! pEMBE pEMBEEE VE YINE gAREZLE pEMBE OYLE ABIDIK GUBIDIK SEYLERDE DEGIL :p Cok guzeller guzel gunlerde kullan ve bak onlara emi :p

Elif safak'in kitabini insallah bende okumak istiyorum, babam alacagi icin kitaplari Ask isimli kitabi nasil al derim diye koyu koyu dusunuyordum ki tv de cikti baba bunu alicam haa dedim kafa goz cevirdi :p

Cilekli Sutun hediyleride sahane guzel gunlerde kullan canim benim
opuyorum simdiden hayirli cumalar ;)
not : Dikkatini cekerim bu sefer minigi öpmedim zira onu asiyor :p Ekrandan olmaz dimi ;) Cocukmuda inansin o boyle seylere ;)

hepsi birbirinde cici ve çok güzel :)

2/3/12

amaninnnn onlar ne kadaaaaaan güzel pembe pembe gönlüm sende cok güzeller yaa bende istiyommm:P hepsinden hemde geliyimde sana kahve içmeye ordan gider alır geliriz :) yazması bile ne güzel ahhh ahhh yakın olsan hiç kurtuluşun yoktu bende yannii:):P güle güle kullan gercekten şahaneler..hediyelerinde cok güzel gönderenin yüreğine sağlık öpüyorummm:)KBR

çoook teşekkür ederim kelebek gibi, o kadar çok mutlu oldum ki anlatamam Allah razı olsun ne dileğin varsa yerine getirsin sen beni mutlu ettin Allah da seni mutlu eder inşallah :) senin bu güzel davranışını bloğumda da duyurmak istiyorum mutluluğumu herkesle paylaşmak istiyorum sevgilerimleee:))

Adsız
2/3/12

sakız kutusu çok güzelll bende istiyorum yaaa:-) iyi günlerde kullan hepsi çok güzel.

2/3/12

Çok güzel.Bende şu anda fuşya pembe ve yeşil renklerden oluşan "sonsuza kadar" kitabını okuyorum.Eşiminde, bu renkler sana çok yakıştı deyip fotosunu çekmiştim:)

Adsız
2/3/12

:) :) o mıknatıslı kalemden ben de isterim bende :)

Mehtap, tesekkürler. Katiliyorum sana pembesiz bayan olmaz, olmasin :P

LiveCillah, zaten renkli olusu insanin istemesine sebep oluyor :P Senin yerine bir tane cignesem olurmu :D

Serife bak kitap satimdan kaldirilir falan al oku bence :P Esim bana uyumlu olmak icin birkac kez pembe tshirt bile giyindi :P Bu arada buna benzer sakiz otomatindan Butlers'da gördüm bugün ;) Hem daha güzeldi, plastik degil metaldi ;)

Gelin Ayseee, kiz canin sakiz cekeli cok oldu gerci ama cigneseydin bir tane yok mu Asude'nin falan..Bizim ev otomati almadan öncede sakizsiz kalmaz genelde...

Kimyon, keske herkese gönderme imkanim olsa, belki ilerde olur takipcilerim arasindan kisiler secip göndermek falan düsündümde süper olurdu :P

Fatmacim cok sagol, yani diyorsunki kendine göre bir tarz olusturma isi güzel ;)

Hatice Karadayi, pembe gönlüm sende diye yazacaktim bende basliga aslinda :) Sagol yorumun icin ;)

Zeytin Cekirdegi cok tesekkürler. Mim icin söz vermis olmayayim ama yazmak isterim insallah...

Kelebek Misalim, pembeyi sevenler kendini gösteriyor bir biiir hee :P Ask kitabini umarim alir baban :))Tamam sen beni öp artik, kizimi bosver :D Öpmeyi-öpülmeyi sevmez zaten :P

Gamzeli Anne cok sagol, daha güzelleri senin olsun :)

Kübracim, ne güzel bir hayal kurdun yaa, kahve icmeye gelip dogru alisverise cikmak süper olurdu :D Sana Viyana turu attirirdim biraz...Ugurlarken sakiz otomatini verirdim :D

Bakimli Anneler, dualarin icin ve paylastigin icin bende tesekkür ediyorum ve amin diyorum :) Sevgiler

Duygus, sagol :)

Kardesim, sagol yorumun icin, o dedigin kitap hangisi bakicam ;)

isterenklihayat, degisik oldugunu gösterdin sanirim, herkes sakiz otomati ister sen kalem :D sagol yorumun icin ;)

Mumluk cok guzel....

Adsız
3/3/12

Ürünlerin hepsi birbirinden güzeller, iyi günlerde kullan canim ;)

hele, hele renkleri pink olunca daha'da cok hosuma gitti, bende pink-rengi-tutkusu oldugu icin ;)

arkadasinda cok ince düsünmüs, ellerine saglik ;)

sevgiler ಌ

5/3/12

nerden baslasam dur duurr cok heyecanli:)bi kere benim olsun dileklerimiz snele ayni biliyosun:))gelelim o sakiz otomatina,ben onu satilik oalrak görmedim hicc,süper biseymis yaaa:)bayildimmm ben onaa:))
kafese gelince benimde muhakkak düüsndügüm bisey ve hatta gecen dükkanda gördüm beyaz renkte ve biraz büyükceydi,elime aldim ama bunun icine kusta lazim deyip biraktim gerii:))pembesi daha harikaymis ama:)
elif safak ASK:)ha okudum ha okuycam daha baslayamadim,ama bak simdi nasilda okuyasim geldii:)
gelelimm tr den gelen hediye cicisi seysinee:)snein anlattiginin aynisi bende yasadim:))
sevgili Sonaycimdan gelmisti pkt sabah postacidan alip yatakta hediye paketi acmanin zevki muhtesemm:))güle güle kullan canim benim:)

5/3/12

sakız makinesi ve kafes bir harikaaaa!! hani derler ya bir kızın çeyizinde neler olmalı diye ben bunlardan da istiyorum çeyizimdee :)) pembe değil de renklerini beyaz seçebilirim ama :)
sevgiler

güle güle kullan güzel hediyeler
ne mutlu oluyor insan hediye alınca değil mi

gunlukcugum, daha güzelleri senin olsun insallah :)

streetfashionandmore, sagol canim ;)

Zeliscim, buna benzer objelerden görürsen birgün beni hatirla ve al kendine :P Ayrica lütfen basla artik Ask kitabinaaaa :D

Merve, ceyizde bunlari gören kaynana ne düsünür acaba :D

Mavianne, tesekkürler :) Seni buralarda görmek sevindirdi beni ;) Evet hediye almak coook güzel, vermekte öyle ;)

kafese bayıldım. nerden aldınız?

Tesekkürler, Mömax diye bir mobilya magazasindan aldigimi hatirliyorum entelkedi :)

24/11/15

merhabalar..acaba o sakız otomatını nerden aldınız kız arkadaşıma almak istiyorum da

@Busah Caymaz Merhaba, Butlers diye bir yerden aldigimi hatirliyorum...Bir de ToysRus'ta da olmasi lazim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top