8

Okuyalım Okutalım


Yine bir kitap alisverisimi paylasmak ve devaminda en son okudugum kitaptan bahsetmek istiyorum :)

1- Ciceklerimi Rüzgara Verdim (Debbie okumaya devam ^^)
2- Her Anneye Lazim Dua ve Bilgi Hazinesi (Öneri bir kitapti, faydalanacagimi düsünüyorum...)
3- Allah De Ötesini Birak (Bu kitap hakkinda asagida ayrintili yazacagim...)
4- 9 Ay 99 Esma (Belki lazim olur diye...)
5- Cocuklarimiza Namazi Nasil Sevdirelim (Biraz inceledim ve gayet faydali olacagini düsünüyorum...)
6- Aile Risalesi (Cep Boy bir okumalik...)
7- Tavuk Suyua Corba / Hayallerinizdeki Hayati Yasayin (Kisa öyküler olan kitaplari seviyorum sanirim...)
8- Bögürtlen Kisi (Sarah Jio'dan okuyacagim ilk roman...)

Kizim icin aldiklarim:
1- Gülperi
2- Basima Icat Cikardim / Zeynep'in Asiri Komik Maceralari-3 (Kizim okurken bayagi gülüyordu, diger serilerini de istiyor...)
3- Ucurtmam Bulut Simdi
4- Cilgin Ögretmen
5- Ayse ve Kücük Midl
6- Billur Ece (Kizimin simdiye dek okuyacagi en kalin kitap..)
7- Lokman Hekim ile Ciragi / Anadolu Masallari

Kitaplarimi Kitapyurdu.eu'dan aldim, bu defa internet sayfalari yenilendigi icin biraz uzun sürdü elime ulasmalari ama ulastilar cok sükür :)


Vee simdi gelelim "Allah De Ötesini Birak" kitabi ile ilgili görüslerimi yazmaya:

Kim okursa okusun huzurdan baska birsey hissetmesi imkansiz diyorum ben! Bu kadar net söylüyorum ve sükrediyorum. Sükrediyorum cünkü böyle kitaplar yazan insanlar var dünyamizda. Allah razi olsun Ugur Kosar ve onun gibi gönülden, sevgiyle yazanlardan...
Herbir cümle merhem oluyor yaralara...
Korkutmuyor, acitmiyor, dislamiyor, hor görmüyor, hüzne bogmuyor...
Sadece sevgi var, huzur var.

Bir arkadasinizin son zamanlar morali mi bozuk, gidin bu kitabi hediye edin.
Bir tanidiginiz zor günler mi geciriyor, bu kitabi verin okusun.
Onlarin gönlüne ferahlik hediye etmek gibi birsey olacak bu!

Ben yazarin bir baska kitabina basladim bile :) Tam da ihtiyacim vardi son zamanlar böyle cümleler okumaya...


8 comments

Allah de ötesini bırak, cok sık cıkıyor bu kitap karşıma. Sanırım bana lazım böyle bir kitap. En kısa zamanda ulaşamaya calışacagım bu kitaba.

Superrr. Cok yararli bir paylasim canim :)

kitap okumayı o kadar çok özledim ki cesuuuu :)))) hayırlı cumalar, sakın seni takip etmediğimi sanma emi? yazıların mailime geliyor ordan okuyorum, yorum yazmaya vaktim olmuyor sadece. bu arada bana da beklerim yeniyim :)) http://www.tesetturiceblog.com

26/3/14

Hayırlı olsun yenı kıtaplarınız, okuduklaırnız da ıns bır omur sıze faydalı olmaya devam ederler. ben de bu gunlerde kıtap okumaya basladım Alıye ızzet begavıcın kıtaplarındna baladım gercekten okumak ınsana cok huzur verıyor tabı cocuklardan fırsat buldukca.

Kıtaplarınızın yorumlarını merakla beklıyor olucam. Ve onerdıgınız son kıtabı ılk Turkıye zıyaretımde gozden gecırebılrım ıns.

paylaşımiçin çok teşekkürler..

6/5/14

Ben de çok beğenerek okudum bu kitabı, bir nevi terapi etkisi yaratıyor insanda. Paylaşım için teşekkürler:)

Hatice
27/5/14

Facebook da yazmışsınız hangi hastane almadı bende viyanadayım 3 evladımıda lainz de yaptım yeni adıyla hitzing ve çok temiz çalışanlarî doktorları iyidir faydam olursa ne âlâ sevgiler...

Aysecim evt bu kitap piyasaya bir cikti tam cikti dogrusu :) Yalniz yazarin her kitabi hakkinda ayni seyi diyemeyecegim sonraki gözlemlerime ve kitabina göre...Yani bana ters gelen ya da hosuma gitmeyen cümlelere de rastladim..Kitaptan faydalanman dilegimle ;)

Melekcim, rica ederim, seve seve paylasiyorum ;)

Cilekli kiz sen hangi ara yeni blog actin hemen birazdan ugrayacagim insallah :) Takip et ya da etme arada ugra ben buradayim iyiyim de yeter ^^

Merhaba Yusuf ve Yunus'un annesi :) Kitaplari okuyup yorum yazmayi hep ihmal etmisligim vardir :P Sanirim düzenli blog yazari olmadigim icin...Evet dediginiz gibi cocuklardan firsat kaldikca okumaya da vakit ayirmak istiyor insan, arayi acinca kitaplar küskün kaliyorlarmis geliyor bana :) Size de keyifli okumalar ;)

Prenses Annesi, rica ederim, sevgiler :)

Dryny evt kesinlikle terapi etkisi yapiyor ;) Sevgiler :)

Hatice Viyana'dan bir ses daha ciktigi icin mutlu oldum :) Hietzing'de bana önerilen hastanelerden biriydi ama öncelik olarak baska bir yeri aradik ve randevu aldik cok sükür :) Normalde 3. Viyana'daki hastaneyi istiyordum (Rudolfstft.). Yardimsever yorumunuz icin cok tesekkürler :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top