11

Hatim Günü


Sahur yolu gözetledigim su dakikalar insallah hayirlara vesile olmasini diledigim bu yaziyi yazmaya koyuldum :)
Öncelikle bize verilen sürenin ne kadarini Allah icin harciyoruz diye konuya girsem? Eminim ben de dahil bircogumuz bu soruya pek mutlu olarak cevap veremeyiz...Yalan dünya aldatiyor, seytan kandiriyor, nefis bosverdiriyor...
Günde bir sayfada olsa Kur'an-i Kerim'i hergün okuyamiyoruz mesela, halbuki o bizim yol gösterici kitabimiz...Özellikle bu konuda ki eksigimizi biraz olsun doldurur diye bir etkinlik baslatma fikri olustu kafamda.

Bunun icin bana tam 29 kisi gerekecek! Bu kisilerden her biri 30 gün icinde 1 Cüz bitirecek. Ve toplamda beni de sayarsak, ayda bir Kur'an-i Kerim hatmi tamamlamis olacagiz. Ayni kisiler ile her ay bunu gerceklestirecegiz, arada cikan olursa aramizdan yeni kisilerde eklenebilir ya da cok ilgi görürse iki ayri grup olusturup ayda iki hatme cikarabiliriz...Kimler "ben her ay 1 Cüz okurum insallah" derse buyursun aramiza :)
Hep altin-para günü yapacak degilizya bir de diger taraf icin birikim yapalim :)

Bu etkinligi Facebook sayfamizdan duyurmustum bir süre önce, simdilik 8 kisilik katilim var.

"Ben bir Cüz okuyamam ama katkim olsun yinede" diyenler ise bu yaziyi herhangi bir sosyal agda duyurabilirler :) "Hayra vesile olan, hayri yapan gibidir" insallah.


*Ramazan ayi icin hatim baslattik bile ama buna yukaridaki etkinlik harici kisilerde katilabilir, 14. Cüz'den itibaren Cüz almak isteyen? 

Herkese hayirli Ramazanlar diliyorum. Umarim kiymetini bilerek, kendimize ceki düzen vererek, bolca faydalanarak gecirebiliriz.  

Sevgiler :)

11 comments

17/7/13

BEN VARIM :))) beni saydın değil mi ? :))

17/7/13

çok güzel bir fikir. Bayıldım. Sadece internette değil altın, para günü diye toplanıp zamanını boşa harcayanlarda keşke böyle şeyler yapsa. 30 kişiden biri de ben olmak isterim. Yeterli sayıya ulaşılamazsa kendi blogumda da duyururum: bosugraslarmuduru.blogspot.com

Böyle hayırlı bir işe giriştiğin için Allah senden razı olsun. Ramazan haricinde biraz tembellik edip Kuran okumaya fazla vakit ayıramıyoruz. Ortak hatim bahanesiyle her ay bir ortak hatimimiz olur inşallah. Her ay 4 kişi olarak beni de unutma.

@ipekEvt Ipekcim seni en basta saydim hatta :) Allah razi olsun.

@Sümeyra AkRabbime cok sükürler olsun böyle bir fikir getirdi aklima, ben de dahil öyle cok dakikalarimizi bosa harciyoruzki..En azindan böyle birseyler yaparakta vesile olmus olmak istedim.Aslinda dediginiz gibi internet harici cevrede de yapilabilir... Allah razi olsun, hem katilim hem duyuru icin :)

@GülmekanAmin, hepimizden insallah Gülmekan :) Aynen öyle ben de Ramazan'da yogunlasiyorum ama sonrasi cok cok azaliyor bu okumalar :/ Ben 3 kisi olarak kaydetmistim? 4. yeni biri daha mi eklendi acaba?

Çok güzel bir etkinlik başlatmışsınız. Allah razı olsun. Ben katılmak isterdim ama defalarca hatim yapmayı denedim ama hep yaptığım programı yarıda bıraktım. Sizi de yarı yolda bırakmak istemediğimden sadece belki faydam olur diye blogumda duyurdum

duyurum için
hayatpaylasilincaguzel.blogspot.com

@Hacer DayiCok tesekkür ederim yorumunuz ve paylasiminiz icin, insallah duyurulardan görüp okuyacak kisiler cikar :) Ben de blogunuzu Facebook sayfamda paylasmak istiyorum, sevgiler :)

@KelebekGibi

teşekkür ederim o halde benden desevgiler

Allah sizden razı olsun

@ADC ŞEKERAmin, hepimizden insallah

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top