0

Arkadasla bulusma ve bebegimin gelisiminden

Güzel bir Cuma günüydü...
Epeydir görüsemedigim arkadasim bugün bize geldi, ayni sehirdeyiz ama 1 yili gecmisti görüsmeyeli.
Yani birde gurur duyar gibi söylüyorum sanki degil mi

Bazen ona uymadi vakit bazen bana uymadi...
Ne kadar vakit gecerse gecsin bunun bir araya gelince hicbirseyi degistirmemesi ne güzel degil mi!

Bebiste bayagi akilli durdu bugün, misafir var diye fazla tekmelemedi:)
Ama arkadasim gider gitmez basladi .
Birde elma yedim üstüne ohh durur mu daha!
Gözlemlerime göre elma ve havuc yedikten sonra tekmelemeleri cogaliyo.

Hee bu arada dün doktordaydik biz.
Bebisi gördük yani . Maasallah bir problem yoktu.
Labaratuvar testine gidicez yakinda, hani su hamilelerin sevmedigi ac karnina yapilan test:(
Bende sabahlari acliga tahammül edemiyorum bakalim ne yapicam!

Esime diyorum uykusuz gideyimde azcik orada uyurum:)
Bir saat arayla birkac kez seker ölcüyolar sanirim.
Yanimada birseyler alirim biter bitmez yerim:)
Amaaan neyse bunu kafaya takmaya gerek yok...

Haftasonu birgün annemle chatlesicez.
Canim annem yaaa..
Benimle konusabilmek icin Internet Cafe'ye gidiyo.
Bilgisayardan cok anlamiyo, acmayi kapamayi biliyo ama gayreti varya o yetiyo!
Cafedekilere ayarlattiriyo Msn'ni..vs.
Evdeki bilgisayari kardesim kaldigi yurda götürdü, yoksa daha rahat olurdu annem icinde.
Teknolojinin büyük faydasi , her an sevdiklerimizle görüsebiliyoruz hemde sesli ve görüntülü.
Böyle iyi yönlerinden faydalanmak gerek zaten!

Neyse ben anlasilan konudan konuya atliycam gibi:) bunu farkettim ve lafimi sona erdirmeye karar verdim

Sevgiler bizi sevenler...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top