0

Kizimda Hayati Adimlamaya Basladi..

Ahh kizim kiziiiiim kartopu kizim ay ile yildizimmmmmmmm...

Kizim bu sabah ( 3 Haziran 2007 ) ilk kez yatagindan kendi indi. Ben uyandigimda baktim yerlerde oynuyordu, yatak parmakliklarindan ikisi acikti oradan ben cikariyordum ama ama kendi inmemisti hic, maasallah barekallah.
Bir ilk daha gerceklesti ayni gün kizim bana yardim etti. Ilk kez bir kiz annesi oldugumun mutlulugunu yasadim ve sevindim. Genelde onunla pek is yapamam hep stresli olurum; herseyi dagitir, döker karistirirda. Bugün bulasik makinasini bosaltacaktim baktim oraya cikiyo falan, sonrada bana vermeye basladi tek tek alabildiklerini:) Büyüyüncede böyle yardimsever olursun insallah kizim ,masallah sana.
Yanda videolar kismina ekleyecegim görüntüsünü isteyen izleyebilir.

Kizim dogumgünü öncesi birkac saniye ayakta durmustu ve sevinmistik. O zamandan beri tek tük adimlar adiyordu bugün ( 14 Haziran ) daha cok gayretlendi. Baktiki rahatlikla adim atiyor, durmadan denedi. En fazla 10 adim atti. Kendisi de bizde cok seviniyoruz öyle görünce.
Az önceki satirlari önceden aklima geldikce yazmistim bir kenara ve artik kizim yürüyor.

Kendi kendine yemeyi ögrensin diye önüne koyuyorum kati yiyecekleri ve eliyle alip yiyor. Bazen elleriyle banada uzatip yedirmeye calisiyorya cok seviniyorum. Hem paylasimci olmasina hemde benide düsünmesine...

Katalog, gazete..vs daha cok bol resimli olan seyleri karistirmayi cok seviyor! Bir cocuk magazasinin katalogunu almistik 15 gündür arada bir karistiriyo bazen taa icine egilip yakindan bakiyo, cok komik gözüküyo. Bende ’’ oku kizim oku ’’ diyorum bol bolJ Allah’im güzel yollarda okumayi nasip etsin insallah kizima.

Gezmeyi cok seviyor simdiden belli! Ayakkabilarinin yanina gidiyor ve ayagina degdiriyo, güya giyecekmis ve ’’addaaa’’ diyo bana :).
Kizimi birkac kisi Reklam Ajansina yazdirmami önermisti, özellikle dayisi cok istiyor:) Bende biraz arastirdim internetten ve ''Mini Models'' adinda bir Casting buldum Viyana'da. Buraya önce kayit olmamizi istedigimiz yazdim ve yaninda birkac resim ekledim kizima ait. Bekledigimden cabuk cevap geldi ve ilk firsatta degerlendireceklerini ve bize ulasacaklarini ..vs yazmislar. Hayirlisi bakalim. Bazilari bunu cocugu kullanma, ondan para kazanma gibi görebiliyor. Bizim amacimiz degisiklik yasatmak ona biraz. Yani onun icin de bizim icinde eglenceli birseyler olmasini istedik. Baktikki begenmiyoruz tabiki hemen cikar geliriz.

Aslinda yaptigi baska seylerde var ama suan aklima gelmiyor, bir dahaki yaziya kalsin digerleride :)

Kizimin tüm blogcu abilerine, ablalarina, teyzelerine selami var:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top