0

Geceku$u oldum

Bu siralar cok oturur oldum, gözler yorgun bayagi...
Biraz Msn’de laklak ediyorum, sonra yeni bloga eski yazilardan geciriyorum ( henüz 60 falan yazi gecirdim sanirim ). Birde eski kendime ait eklemis oldugum resimlere ismimi yazdim.

Blog dolasiyorum , yani daha dogrusu kesfe cikiyorum.
Herzamanki ugradiklarimin disinda da gitmedigim degisik bloglari dolasip yeni güzel insanlar tanimayi istiyorum.

Benim icin cok büyük keyif, blog gezinmek, okumak. Yaninda birde chips ve cay olunca süper.

Düsündümde aslinda yapilacak öyle cok aksattigim islerim varki!
Sirayla baslasam bir yerlerden diyorum.
Az yarim birakma huyum var sanirim benim, basariya engel olan en kötü huylardan biri bence bu!
Annem dalga gecerdi benimle, ceyizimi hazirlarken bir tülbente oya yapiyordum, oyayi bitiremedim bir türlü belkide hala duruyordur hatirlamiyorum.
Annem ismini Ya$ar koymustu, hep duruyor diye hahaa:)
Elisilerde falan cabuk bikarim, kisa olmali cabuk bitmeli!
Hem ucuz hem güzel olmali gibi oldu bu :)

Yeni bloga daha ilgili davranmaya calisicam:)
Yani Allah saglik verdigi sürece, kizimda rahat biraktigi sürece buralardayim iste:)

Blog arkadaslarimdan bazilarini artik Msn e de tasimak istiyorumda, bakalim zamanla sorarim kendilerinede.
Daha yakindan tanimak istediklerimi özelliklede!

Bunlar kimler söylemiycem, 4-5 kisi var simdilik.

Hepinize sevgiler güzellikler efendim…

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top