8

Emrah, artik cok GeC :D

Görümcem dün Emrah'i görmüs is yerine yakin ise giderken.
"Benden kisa" diyo birde :)
O öyle deyince ben eskilere gittim biraz...
Emrah'i cok severdim bir aralar, hani böyle cocuklukla genclik arasindaki dönemde!
Babaannemede derdim hep Tv'de görsem etsem yahut sarkisini dinlesem; " Babaanne ben Emrah'i cok seviyorum " diye.
O da " ee iyi kizim seni ona veririz o zaman " derdi :D
Bende " yaa babaanne o beni almazki " diye üzgünce söylenirdim :D
Simdi Emrah Bey taa pesimden gelmis haberim yok :D
Emrah maalesef cok geciktin, evliyim ve esimi seviyorum :D :D
 
Emrah artik Viyana'da yasiyor biliyor muydunuz?
Hemde tam benim oturdugum mahalle cevrelerindeymis ama tam adresi bende bilmiyorum, ögrenirsem paylasirim hayranlari icin ;)
Ona sormak isterdim eger birgün görsem " Neden Viyana'da yasiyorki! Baska ülkemi yok yahut Türkiye'den uzak durmak medyadan rahatsiz olmaktan mi acaba? "
Emrah eger bloguma ugrarsan birgün erinmede cevap yaz hee bak bir yazi konum oldun, az reklamini yaptim ne de olsa degil mi :)

8 comments

Valla emrah bu yazıyı okurda yorum yazmazsa çok ayıp etmiş olur :)

21/8/08

emrah eger birgün bloguma ugrarsannn :)

süpersin, cok güldüm bu arada kuzenim seni okumus ve yazilarini ve kendini cok sevmis :)

hayranlarin var, emrah kadar olmasada :)

slm canım artık ünlülere türkiye dar geliyor hem rahat yaşayamıyorlar hemde kazandıkları paraları layığıyla harcayamıyorlar eminim oralardaa rahat ederlER. EMRAH UĞRAR BELKİ YAAA BLOĞUNA NE DEN OLMASIN Kİ. SEVGİLER.....

Adsız
21/8/08

ehehehh :D merak ettim şimdi emrah bu yazıyı okusa benim kadar gülermi ilahi sende :)

Adsız
21/8/08

Canım benim eşinle mutlulugun daim olsun...
O tatlı yavrunla beraber :)
sevgilerimle

Adsız
21/8/08

hu huu evde kimse yok mu postacı geldi :D bu arada umarım küççük emrahınan karşılaşırsın :)

14/11/08

bu eski yazını okumamışım sanırım gönderdiğin zamanlarda,şimdi çileğe yorum bırakırkenki verdiğin linki tıklayınca okudum ve aklıma senin gibi o ergenlik çağlarındayken hiç dinlemiyorda olsam (arabesk radyolardan kral fm vardı)arkadaşlarım gidiyo diye bende gittiydim,onlar ferdi tayfur beklerken konuk olarak ogün emrah gelmişti,emrahın yanında duran 3 tane italyan mafyası gibi 1.90 lık korumalardan başka dikkatimi çeken bişey olmamıştı o gün:D hee bide emrah bana işaret parmağıyla sen yapmıştı ve göz kırpmıştı bide:D bense hıh der gibi omuz silkmiştim,ay hatırladıkça gülerim o günü:D yazıyim dedim şimdi aklıma gelmişken,,

22/11/11

merhaba canim cicegi burnunda tazecik bir blogcu olarak,öncelikle bloguna bu ikinci ziyaretim ensonki cekilisine katildim,sevgili cati kati ilkayimla tanidim seni:)blogun cok eglenceli ynaisira,seninle bir ortak noktamiz varmis,hahah:)oda emrah:)bende bir dönemler ortaokul lise arasi emraha asiktim:)ewet ewet baya baya hemde:)üstelik benim askimi tüm aile flnda bilirlerdi:)demek tee avrupalara kadar gelmis haa,merak ettim dogrusu neden viyanada yasadigini,umarim bu yorumlari okumaz tatlim yoksa iyice havalanir:))ayrica bencede cok gec emrah bende simdi evliyim ve esimi seviyorumm:)))
neyse cok uzattim canim kusura bakma:dedigim gibi ben cok yeniyim ama yinede bloguma beklerim sizlerin ziyaret ettikce normal bir bloga dönüsürüm heralde:))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top