7

Evimi kelebekler bastiiiiiiiiiii

Simdi bu yandaki resme aldanipta evimi kelebeklerle süsledim sanmayin :D
Perdede bir büyük kelebek gördüm, hersey bununla basladi...
Sonra esim gelene dek daha mutfaga girmedim, esim mutfakta kelebekle savasti ve "%70 cikti sanki" dedi.

Bir sonraki gün mutfakta isigi yakmamla büyük kelebegin meydana cikmasi bir oldu, ben gene hemen kacar :)

Bu defa esim " kesin gitti" dedi.
2 gün sonra bir gece Pc basinda otururken aniden lambaya dogru saldirmaya basladi kelebek, ben hemen banyoya :) Bu defa esim uyuyordu ve onu uyandirmak icin odadan yatak odasina gecmem gerekti, basima büyük havlu gecirdim ve hizlica yatak odasina kostum :D

Esimi uyandirdim, biliyor rahat edemeyecegimi , hemen kalkti ve kelebegi aramaya koyuldu, sonra buldu ve balkon kapisindan cikardi.

" Bu kesinlikle baskaydi, mutfaktaki degildi " dedi.

Birde "üstüme üsütme saldiriyo ne cins kelebekmis" diyor yaaa :D

Neyse ben o günden sonra camlari dikkatli acar oldum.

(Gerci gecen yil kocaman yesil cekirgeden sonra ben böyle oldum, aniden karsimda bulunca mutfakta, birde 3. katta oturuyoruz yani.)

Kücük kelebek gördüm sonraki günler evde, baktim her gecen gün cogaliyo, bir , iki üc, dört derken dün gece mutfaga girdim 6-7 yarim cm lik kelebekler dolasiyo.

Esime " canim kurtlandik mi nolduk, bu kelebekler nerden cikiyor böyle " diyorum.

O da " büyük kelebekler dogurup gitmislerdir, hem sen kelebek gibisin seni ziyarete geliyorlardir" diyor :D

Bugece olayi cözdüm ama, evde arastirmaya girince artik, kesin bir yerde birsey var kötü olan tahil tipi ve bundan kelebeklenme oldu diyorum ben gene.

Ve cekmecelerimden birinden birsey alacakken oradan minik bir kelebek daha uctu ve ben oraya iyi baktim ,gerilerde patlamis misir poseti delik desik olmus!

Halbuki ben cekmecelerimi temizleyeli 1-2 ay oldu daha, o zaman hatta hatirliyorum " bu misirlari atmayayim demistim (daha saglamlardi), annem Türkiye'den gönderdi nasil olsa dedim :D Sanki hatira :D

Mikrodalgada misir kolayima gittiginden hazirlardan, onu birakmistim öylece.

Siz siz olun böyle benim gibi bir kenara misir falan koymayin hatira niyetine :D

7 comments

Adsız
22/8/08

nicki kelebek gibi kendisi kelebek gibi olan biri nasıl olurda kelebkelerden korkar yahu :D ben odamda arı besliyorum neredeyse sen kelebekten mi kaçıyorsun :) fobi işte kelebeğini sineğini ayırmıyor.

Adsız
22/8/08

aynı olay benimde başıma geldi.Korkunç bir şey ya.Ben de yer fıstığı unutmuşum sebzelikte.Ve artık o sebzelik,Dolap olarak kullanılıyor.Bakliyat türü her şey buzdolabında.Bazen oluyor böyle şeyler :)

Adsız
22/8/08

kelebekten bişe olmaz .. bizim evde de manyak böcekler vardı bi gece operasyonu yapıp 20 tane fln öldürmüştk sonra kalmadı daha :D

23/8/08

bence eşin haklı seni ziyarete geliyolar :)

hehehe gitmeden beni de basmıştı hem de benimki de mısırdan. Ama kelebek gibi kelebekten korkarmış bunu da öğrendik:))

Adsız
25/8/08

Ya evet hem adın kelebenk hem de korkuyon :) biliyo musun ben de korkarım hele üzerime üzerime geldi mi Allah kaç Fulyaaaaaaaaaa :)

Adsız
28/8/08

Kelebek gibi deyip kelebekten kormak... Aslında uzaktan baksam çok garip gelir ama kendime psikopatkedi diyip bi kediyle değil aynı odada aynı sokakta bile bulunamayacak kadar korkak olmamdan dolayı hak veriyorum sana...
Demek ki bakliyatlar uzun süre kalınca kelebekleniyor...Blog aleminin faydası işte. Bunu da öğrendim annem gelene kadar hepsini pişirsem bari. Ben uğraşamam kebeleklerle, korkarım =S

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top