17

Bayram Gelmis Neyime :(

 Kötüyüm...
Berbat bir bayram geciriyorum :(
Bayram sabahi duydugum seylerle azcik olan güvenimde sarsildi!
Güvenmiyorum kimseye daha, hemde hic kimseye...
Ben dürüst olmaya bu kadar önem verirken neden beni bulur böyle seyler demiycem, bu da benim sinavim biliyorum ama yoruldum galiba :(
Bu hayat yolunda ayagima arada bir takilan celmeler beni biktirdi artik!
Tam ayaga kalkarken bir celme daha....
Iyi olunca, bu iyilik kullanilmalimi illaki, yahut affedince nasilsa affeder gene mi oluyor :(
Insanlar neden hatalarindan ders almazki !
Bugün hic tatli birsey yemedim daha, hatta tersine acili seyler yedim.
Yüregimin tadi yok, agziminda varsin olmasin...
Suan dört duvarimin icinde yalniz Allah görüyor gözyaslarimi...
Baska kimsem yok iste!
Kizim uykuya daldi, görse beni " üzülme anneee" der durur.
Bayram gelmis neyimeeee
Anaaam anaaam garibeeem :(
Kan damlar yüregimeeee
Anaam anaam garibem :(

17 comments

Adsız
30/9/08

üzülme canım ya..herkesin hayatında bu tarz zamanlar oluyor ne YAZIKKİ.uMARIM ÇABUK ATLATIRSIN :(

Adsız
30/9/08

ne oldu ablacım yahu :( bayramımızın ilk günü hepimiz mutlu olalım mutlu edelim diye birbirimizin gözünün içine bakarken bütün müslüman alemi olarak seni kim üzdü böyle de göz yaşları dökmene izin verdi üstelik :(( Allahım yardımcın olsun birdaha da çıkarmasın karşına böyle şeyler ama çıkmaması imkansız hayat o düzende işliyor çok güvenmemeyi öğrenmek lazım ....

kelebeğim , bayram gelmiş neyime başlığını görünce hemen zıpladım geldim. Umarım geçici bir duygudur ve çoktan gelip geçmiştir. Sakın kendini bu kadar yalnız hissetme, bak yazını yazalı bir saat olmuş , taa anavatanından koptuk geldik yanına. Hadi bakalım neşeli yazılarında en kısa zamanda buluşmak üzere. Seni öpüyorum kucaklıyorum ablan olarak

Adsız
1/10/08

Noldu be Ceyda ablam :(

:( üzülme ablaaa

Allah yardimcin olsun. Derdinin sebebi gecmis linklerde okudugum sey sanirim. Cok zor. Disaridan akil vermek kolaydir, o yuzden pek bir sey diyemiyorum. Hayirlisi olsun demekten baska. Eger konusmak, yazismak istersen: annevebebisi@gmail.com

Sevgiler, her seye ragmen iyi bayramlar :)

Ceyda eger sorun benim bildigim düşündügüm şey ise seni çok haklı buluyorum!! :((
bende insanlara güvenimi kaybedenlerdenim o yüzden seni nasıl teselli edecegimi bilmiyorum. Herkes yaşadıgını kendi bilir. İnşallah rabbim yardımcınız olur diyorum ve senin ve ailen için çok dua edecegim.
Bayramında berabet başladı hay allah :( İnşallah bundan sonaki günler gülmene sebeb olacak şeyler yaşarsın, ögenirsin.

Bayramda gurbette olmak ne kadar acı biliyorum ve anlıyorum seni. Ana yok baba yok, bayram havası yok .. Aynı duyguları yaşıyoruz şu an.

"Love is the one who masters all things"

Mawläna Rumi...for you...

1/10/08

Herkesin hayatında böyle dönemleri oluyor galiba değil mi appa? Önemli olan bu dönemlerden çabuk çıkmak.Bayram denen şeyin tadını çıkarırsın inşAllah.

canım, yüreğini acıtan ne ise ben yazını okuduğumda inş. geçmiştir. geçmedi ise şayet etz zamanda geçer inş. acısız hayat yok malesef; ama bayram günü hissedilmesi katmerliyor acı denen şeyi:(
Rabbim duyduklarının zararından seni korusun.
hayırlı bayramlar, nice bayramlara erişmek duası ile...

canım her ne olduysa umarım canını daha fazla acıtmaz
çok üzüldüm
bu bayram günü seni üzenler üzülsün
lütfen iyi yanından bak
mutlu olmaya çalış
gülümse hayata
kötüler cezasını muhakkak çeker
sevgiler

1/10/08

her ne olduysa inşş artık azda olsa yoluna girmiştir bişieyler,üzülme herşey biizm için en önmeliissağlık sağlıkdan başka önmeli bişey yok...
sevgiler..

1/10/08

ceydaa abla noldu yaa şimdi seni ne kadar teselli etsem azz ama hayatta hiç bişey üzülmeye değmez kalbini rahat tutmaya çalış kendini kötü hissedersen dilanurla oyna iyi gelirr bence

Adsız
1/10/08

ceydacım sorun eşinmi?bir zamanlar bazı sıkıntılarındna bahsetmiştin gene onlarmı cereyan etti eşinde:(( of yaaa insanın sevdikleri mutsuz olunca kendi mutlu olamıyorki:(((


rabbim tez zamanda seni sıkıntılarındna feraha çıkrtsın inş.(AMİN)

biolog77

Sevgili Kelebek, yazıdan bugüne inşallah moralin düzelmiştir. Çok üzüldük, bayramlarda hep mutlu olunmalı gibi geliyor ama hayal kırıkları yaklalıyor bazen istemediğimiz zamanlarda.

2/10/08

aplacım noldu sana ya? senden böyle postlar görmeye alışık değilis :(( Rabbim kalbine ferahlık versin inşaallah :(

3/10/08

neyin var? ya da vardı? umarım sıkıntın ortadan kalkmıştır güzelim

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top