15

PHiLiPS'ten Geriye Kalanlar...

Philips'te ögrenim hayatim bitti 3 haftada...
Yani kendim bitirdim!
2 yil bu sekilde götüremezdim!
Henüz bana ihtiyaci olan bir kizim var ve daha kücük.
Bir denemek istemistim en azindan.
Tabiki bu demek degilki pes ettim, kesinlikle hayir. Baska kendime daha uygun ve zaman yönünden kizimada uygun bir ögrenim bulucam!!!

En önemli sebep vakitten dolayiydi birakmamda. Cocugu olanlar vardi ama en kücügü 6 yasinda diyelimki...
9 saat oradaydim hergün 2 saatte gidis gelis, 11 saat.
Eve gelincede ev isleri yemekle mesgul oluyordum, kizimi sadece yemek yedirirken uyuturken görmek bana yetmedi onada yetmedi!
Ikinci sebep ise bu makina alanini sandigim gibi sevmedim. Yani makinalara dokunmak, demirlerle ugrasmak ilk denemelerde degisik, güzel ama her zaman calisacagimi düsününce istegimi göremedim. Bu benim icin önemliydi! Yani oraya gidip deneyip görmüs oldum!
Bayramin ilk günüyle Philips'teki ögrenimimin kaydini sildirdim.
Bakalim simdi ne cikacak karsima?!
Birseyler yapmaliyim!
Kizim icin, onun gelecegi icin...
En azindan hayal ettigim icin..
Eminim benim icin böylesi hayirliydi ondan böyle oldu!
Sizler icin birkac Philips hatirasi:

Sahur sonrasi uyumayip, sabah 6:26 gibi evden cikardim ve metroyla 9 durak falan giderdim.Sonra bu trene ulasir ve bununla 15 durak giderdim.Nedense her sabah gülerek, neseyle gittim. Kulagimda müzik vardi hep ve ben oynamamak icin zor tutardim kendimi sabahlari :)

Ders gördügümüz siniflardan biri burasi. Ben genelde ortalarda otururdum.


Defterim ve masamin üstü...


Bu aletin türkcesini bile bilmezken direk almancadan ögrendim :) Buraya calisacagimiz demiri yerlestiriyoruz ve simsiki duruyor orada. Bu yanindaki seylerde törpüler, biri ince biri kalin, daha kalini ve inceside var, yani boy boy. Törpülerin yanindakilerde ölcmek icin mm cinsinden.

Bu da elimde calistigim demirimdi. Bunun üstünü 1 mm kücültmek bile o kadar uzun sürüyorki, igneyle hendek kazmak gibi ayni. Yorucu bir is ama tam tutturunca, ölcüsünü ve boyutunu insan seviniyor :)

Burada güzel deneyimler yasadim, epeydir insan ortamina girmemistim böyle kalabalik, okul yasamini özledigimi farkettim.


15 comments

Adsız
2/10/08

resimleri görünce öğrencilik yıllarımı hatırladım.istemeden de olsa makina bölümünü okumuştum ve asla bana göre değildi.keşke zamanında bırakıp başka bir alana yönelseydim diye hayıflanıyorum hala.bence insanlar her yönden sade ve sadece kendilerine uygun alanları seçmeliler.bu mengene ve kumpas resmi bile irkilmeme yetti.sana nice güzel yenilikler diliyorum.

2/10/08

Hakkinda hayirlisi olsun Ceyda cim insaallah istedigin gibi gnlune gore birsey bulursun.

Hayirli bayramlar.

Herşeyin hayırlısı olsun. İşi sevmek en önemlisi, sevseydin belki devam ederdin diye düşündüm.
Sevdiğin bir alanı kısa zamanda bulursun inşallah

Adsız
2/10/08

ceydacım bencede kızın herşeyden önemli.sana en ihtiyacı oldugu anda yanında olamamak zor tabi.bence doğru kararı vermişsin.şimdi biraz daha iyi düşünüp hem saatleri yönünden hemde seni tatmin edicek başka bir meslek grubunu bulursun.:))

biolog77

2/10/08

hakkında hayırlısı olsun abla...

Adsız
2/10/08

ceyda aklıma gelmişken senden şu son yorumlar kodunu ve hani listendeki arkadaşalr yazı yazdığında görünüyorya o kodu isteyecekdim.blogspot kodu blogcuya uyarmı acaba?

biolog77

2/10/08

aplacımmm hakkında hayırlısı olsunn...inşaallah daha güzelll işler bulursun..Rabbim gönlüne göre versin :) sevgiler..

3/10/08

üzüldüm yaa :/ ama her işte vardır bi hayır.. umarım seveceğin bi dalda eğitim bulursun canımcım.. öpüldün ;)

3/10/08

Hayırlısı olsun.En önemli şey galiba insanın ilgisinin olduğu bir konuda eğitim alıp daha sonra çalışması.Uzun vadeli düşünmek lazım..

3/10/08

her şeyin hayırlısı olsun senin için inş önüne daha iyi imkanlar çıkar hem hayalini gerçekleştirirsin hemde kızına vakit ayırırsın inşş :)

Adsız
3/10/08

hepsini okuyamadım..
ama hepsi yokluğunu hissettiğimiz şeylerden..
ahirzamanda en zor bulunacak şeylerden birisi hakiki dost ve faizsiz helal lokma.
gerçekten zaman çok zor:(
dua etmek lazım ve haramlardan sakınmak.kul hakkına girmemek.
tek affolmayacak günahlardan biri şirk biri de kul hakkı..

Hayırlısı olsun zamanın uzun olması da büyük etken tabi.
Zaten çocklar başlı başına bir uğraş bir de diğer işler için zaman ayırmak bazen insanı beklenilenen bile daha fazla yorabiliyor.
Kimbilir belki daha farklı bir yöne yönelirsin.

SEVGİLER

Hakkında en hayırlısı neyse o olsun, doğrusunu yaptığına inanıyorum, insan kendi ideallerini gerçekleştirirken çevresindekiler ihmal etmemeli, kendini çok fazla yıpratmamalı, önünde çokk uzun ylılar var, allah'ın izniyle doğru zamanda tekrar başlarsın, bu arada geçmiş bayramınızı kutlarım.

Adsız
4/10/08

Belki geri kafalı diyecen çalışıp kendi paranı kazanmak gibisi var mı diecen ama çalışmak boş boşver phlips milips otur kıs evde Dilanur Eceye bak :) o daha önemli he adına hayırlısı olsun kıs bu akşam ismail yk çek bakalım bize :P

sağlık olsun şeker, hayat deneme ve yanılmanın toplamıdır. en azından ne yapmıcağını bilmek de güzel:)
istediğin şeye en kısa sürede ulaşman dileği ile...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top