11

Sürprizlerim

Gördügünüz gibi nete karsi soguklugum devam ediyor :S Iki güzel sürprizim oldu demistim Tr dönüsü, iste onlari yazmaya giristim suan, paylasmadan edemem. Iki tane birbirinden güzel posta geldi.

Öncelikle eve geldigimde Moonsun'cugumun postasi zaten evdeydi, kayinvalidem almis, hic beklemedik anda böyle eve girince cok hosuma gitti :)

Moonsun'un gönderdigi kartlara diyecek yok zaten, insanin ici aciliyor bu ciceklere bakinca, cok zarif. Suan yazarken elime aldim gene bakiyorum :)
Kizima her renkten tokalar süslü püslü :)

Kitap ayiraci, yesil kurdelasi ve simli yesil yapragi var. Bunun sihrinden midir nedir ama Tr'den geleli bir kitap bitirdim ( tahtaya vurayim durun ), nerde görülmüs benim bu kadar kisa sürede bir kitap bitirdigim yahuu :S

Bir kutu sakizimda vardi ama canim bu sakizdan bir tane denedim ve gerek o kokusu gerekse tadi hic benlik degilmis, cok agir geldi kokusu falan :S
Birde o tek olan Earl Grey'de agir geldi nedense normal ictiklerime benzetemedim.

Bu piramit seklindekilerin sirf bu sekillerine bayildim, onlari özel bir zamana ayirdim öyle esimle iceriz ;)
Ellerinle yaptigin bu brosu en sona biraktim cünkü onu öyle cok sevdimki, bir nikaha gittik ve onu esarbimin kenarina taktim :) Bu rengide cok kullaniyorum bu sene ;)

Hepsi icin ayri ayri tesekkür ederim, yüregine saglik.


Ikinci postam ise anne olmasina az kalmis olan göbisi burnunda Zehra'dan :)
Canim bebisle ikiniz mi hazirladiniz bu paketi :)

Oyali bir yazma, kizima iki tane seker gibi toka, yine kizima sevimli bir bebek ki kizim elbisesini cikarir durur bu siralar, ben giydiriyorum o cikariyor :S

Önünde güzel bir resim olan bir havlu diyelim, kizimin havlusu olacak kendiside :)

Bu arada resim cercevesinin cami kirik geldi canim :( Camini cikardim tamamen ve öyle resim koyacagim yinede ;)

Bu arada not yazdigin kagida bile öyle serit baglamissin yani pembe pembe, cok seker.

Cok tesekkürler Zehracim, ayrica buradan bebise diyorumki; tam zamaninda ve cok kolay gelsin dünyaya :)


Ben bunlari mektup olarak almak istiyorum yani hediyelesmede güzelde, yazismalarda biraz uzun olsa diyorum hani :P (En uzun mektup yazan benim sanirim :S )

Arkadaslar mektuplara cok cabuk cevap veremeyebilirim ama eninde sonunda ters bir durum olmadikca cevap verecegimdir ;)

Sevgiler renklerim benim :)

11 comments

iyi gunler de kullan hediyelerini :)

sevgiler

çok guzel hedıyelerın.gule gule kullan canım.

Hediye almak da vermek de çok güzel. Hepsini güle güle iyi günlerde kullanın. Sevgiler.

hadi hadi canınlan canlan toparlan birazz sogumayı bırak özledik yogun yazılarınıııı...

ne guzel ciciler bunlar ...iyi gunlerde kullan gonderenlerin ellerine sağlık

4/8/09

Sürprizlerin çok ama çok şirinmiş.. Güle güle kullan :))

Hoşgeldin canım, seni yine aramızda görmek ne güzel. Umarım keyifli bir tatil geçirmişinizdir.

4/8/09

Çok şirinler. Güle güle kullan canım.

Öptüm
Canan

hayırlı günlerde kullan hepsini canım:)

Ayşş çok beğendim güle güle kullanın kızınla birlikte =)
Ne güzel şey blogcu arkadaşlarla mektuplaşmak falan yaa, devamı hep gelir inşallah =)

12/8/09

yüzünü güldüren sürprizlerin her daim olsun hayatında kelebeğim:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top