8

BüYüK KaMPaNYa, kacirmayin

Bir Kandil Gecesi daha geliyor, aldim elime takvim yapragimi ve yine klasik neler yapilirmis göz atiyorum. Kandiller öyle güzel imkanlar ki bizim icin, bunlari iyi degerlendirmek kaliyor bizede. Diyelim ki bir alisveris merkezinin indirimli günü olsun, o gün cok giden ve bu imkani kullanan olur degil mi? Kandillerde bizler icin bolluk ve indirim günleridir zaten...

Berat Kandilinde annemle 100 rekat namaz kilardik onu hatirliyorum, evleneli bir ya da iki kez kildim o namazi. Her rekatte Fatiha'dan sonra 10 Ihlas okunur, iki rekatte bir selam verilerek 100 rekat tamamlanir.

Buna gücü yetmeyen Tesbih namazi kilabilir. Tesbih namazini zaten ömründe bir kez kilmak gerekmis en azindan. Cok sükür bu namazida bayagi kilmak nasip oldu. Hatta bir keresinde ben kildirmistim yasli bir komsu teyze ve annem ücümüz :)

Tesbih namazini böyle güzel acik anlatan bir resim buldum. Basinda sayi olan ve kac kez okunacagini belirten yerlerde tesbih olan duayi okuyoruz:

"Sübhânallâhi vel-hamdü lillâhi ve lâ ilâhe illallâhü vallâhü ekber. Ve lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil-aliyyil-azıym"


************************

Manevidir, ibadettir kandil

Uhrevidir, saadettir kandil

Seviyedir, keramettir kandil

Misafirine sonsuz huzur verir


Hepimize hayirlisiyla gecirmek nasip olsun, Allah dualarimizi kabul etsin insallah, sevgiler.

8 comments

canim benim ne kadar güzel bir baslik bu böyle:)
Gercekten süper bir kampanya,masrafi yok,ama kazanci cok.

Senin kandilini simdiden kutluyorum,tüm günahlarimizdan beraat etmemizi diliyorum.Burayi okuyan herkesin kandili mubarek,dualari kabul olsun.Amin.

Canım hayırlı kandiller.

5/8/09

kandilin mübarek olsun aplacım...dualarında unutma inşaallah ^_^

Canım benim. Yazıyı açmadan önce amanın dedim. Bir yerden kampanya var galiba :)

Haklısın. Bu günleri değerlendirmek lazım. Kandilin mübarek olsun canım. Dualarımızın kabul olması dileğiyle...

Kandilin mübarek olsun Allah sevdiklerinle nice kandiller kutlamayı nasip etsin inşallah.Namaz açıklaması için teşekkürler.

tesbih namazının çok kıymetli olduğunu hep söyler bizim pamuklar. insallah rabbim dualarımızı kabul eyler. hayırlı kandiller :)

CANIM KANDİLİN HAYIRLI OLSUN...

12/8/09

geçmiş kandilin mübarek olsun ve bu güsel kandiller hayırlı işlerinde vesilen olsun inş. canım..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top