2

Yorumlarimi okuyamiyorum, onaylayamiyorum

Offf diyorum ve yardiiiim diye bagirmak istiyorumm. 12 yorum oldugu yaziyor ama ne yorumlar gözüküyor ne de iki tane gözüken yorum onaylanabiliyor. Onayla dedigimde hata uyarisi veren bir sayfa cikiyor.
BAD Request : Your client has issued a malformed or illegal request :S Bu yaziyor yaaa, nasil illegal birsey olabilir ki kendi blogumda offf :S Formattan sonra birsey mi eksik acaba?
Yukaridaki yazimdan sonra Blogger Yardim Ekibiyle temasa gectim. Öyle hizli geri cevap verildi ki, bir gün bile beklemedim, sorunum ilk öneride halledilmis oldu ;) Erdem Bey'e tekrardan tesekkürler blogumdan.
Benim gibi ayni durumda olanlar yapacaginiz sey, tarayicinin önbellegini silmek, bu kadar basit bir islemle hemen yorumlari yine görebiliyor ve onaylayabiliyorsunuz :)
Bu tip bir kötü durum daha yasamistim daha önce, blogum silinmisti ( o daha beter birseydi ). Buradan okuyabilirsiniz onuda.
Blogcugum nice saglikli günlere :)

2 comments

Adsız
14/8/09

alakasız olcak ama blogun cok guzel.

14/8/09

yorum formunun formatını değiştirirsen belki düzelir.. hala sorun varsa tabi..

Yeni yorumlara izin verilmiyor.
Back to Top