27

Corapla mi corapsiz mi?

Filmlerde bazen görüyorum ki corapla uyuyorlar. Bu kafama takildi bugün, netten baktimda biraz corapla uyuyan bayagi insan var sanirim. Bana cok tuhaf geldi, sanki kiyafetle dus almak gibi geldi desem :S

Zaten tüm gün coraplarlaysak özellikle birde gece giyince ne zaman özgür hava alacak bu ayaklar, yazik yani. Hemde mantar olmasi kacinilmaz böyle durumda hep corap hep corap...

Havalar sogudu ve bugünden itibaren ayagima coraplarimi gecirdim evde. Disariya cikarken zaten giyiliyor mevsime görede, evde corap giyinmeyi sevmem ama havanin sogumasiyla giymek sart oluyor. Bu ara 7-10 derece falan.

Sicacik coraplarimi giyip ayaklarimi isitmayi cok seviyorum ama yatak buz gibi bile olsa corapla yatmam, bu sadece aliskanlik degil, kücükten beri bize corapla yatmamamiz gerektigi ögretildi büyüklerimizden...

Corap gece insanin uykusunun bölünmesinide saglar hem, cok sicaklayinca cikarmak icin uyaniriz sanirim :? Ama okuduguma görede uykuya gecisi cabuklastiriyor gibi, ayaklar isininca hemen uykumu basiyor acaba :)

Corapla yatan var mi icinizde? Bu konuda bilmedigim birseyler varsa paylasmanizi isterim, kafama takildiya bir kere :P

27 comments

14/10/09

Evettt bende kisin corapla yatarim. Cunku isinmam cok zor oluyor :(

-ki corapla bile buz gibi oluyor-

Isininca da cikariyorum :)

valla hiç yatmadım ben canım.bizede büyüklerimiz yatmamamızı önerdi.şimdi istesemde yatamam sıkıntı basar bana

14/10/09

:D Ben öyle üşüyen bir insanım ki anlatamam, ömrümde ısındığımı sadece hamilelik dönemimde hatırlıyorum ta ki ozamana kadar hep ayaklarımda çorapla uyurdum şimdi ise hamilelikten kalan ayak yanması özellikle yaz aylarında tavan yaparak devam ediyor :)
Lafın kısası hakikaten üşürken uyuyamayanlardanım ayaklarım çok soğuksa hiiiiç uyuyamam çorabımı giyerim ısınarak uyurum sonra uyanıp çoraplarımı çıkarırım :) üzerim açıksa, hele hele ayaklarım dışarıda uykuya hiç dalamam :) Bu ve bunun gibi bir sürü huyum vardır.
İnsanoğlu işte deyip konuyu kapatıyorum :)
Sevgi ve Selamla.

Vallahi ben evlenene kadar ayagimdan corabi hiiic cikarmazdim. nefret ederim ciplak ayaktan. kendiminkilerdende. yatarkende ayriyeten corap giyerdim. Sicaciiiiik. Kac gundur yine giyorum coraplarimi. Hicde gece uykum bolunmuyor valla gayet sicak uyuyorum. Mantar neyimde olmadi hic insallah da olmaz : )

14/10/09

Çorapla yatmam mümkün değil!
Hatta uzun kollu pijama bile giyemiyorum ben!
Hayırlı sabahlar canım...

valalhi canımcım bekarkene yatıyordum hemde hava sogudugundan yaza kadar biraz üşüyorum tamam tamam çok fazla üşüyorum çünkü.. dinende çorapla yatmak pek uygun değil... sanırım fakirlik delaltlerinden ve insana sıkıntı veriyor ama ben çok üşüyommm...

ben de havalar ne kadar soğuk olursa olsun mutlaka çorapsız yatarım....çorapla uyunmaz diye bilirim, çorapla yatanı görürüsem de sanırım epeyce şaşırırım...

14/10/09

benim ayaklarım yaz kış buz gibidir.Bazen kış gecelerinde çok üşüyorum ve yattığım oluyor ama gece uykusunda sıkılıp çıkarıyorum.Uykuyu kolaylaştıyor olması çok mantıklı geldi bana,güzel bir tespit
Ama kızımın kışın hiç çıkarmam yatarken zaten üztünü hiç örtmüyor:(

ayaklara özgürlük :)
ben de hayret ederim çorapla yatanlara, ama ayaklar üşürken uyumak çok zor o doğru:D

14/10/09

Parmak kaldırıyorum BEN BEN BEN :)

Çorapsız asla diyenlerdenim, eşimde güler sırf alışkanlık! çorapsız yatınca ertesi günü direk burnum sızlamaya başlar önlemini alırım vcudu tembelleştirdim heralde! oğlumuda kendime benzettim çorapsız yatırmıyorum ..

Ama uykuyla&çorap ilişkisine katılıyorum.Benim kadar kısa sürede uykuya dalan yoktur heralde:) başımı yastığa koyarım mışıll mışıll kesintisiz uyurum.{aynen oğlumda öyle}

ay yok,ben zaten sıcağı sevmem,yatarsam kalkamam herhalde sabah hafizan allah :)

14/10/09

selam canim ben havalar cok soguk olunca genelde corapla yatarim degilse uykuya dalamam elimde degil napimm ayaklarim ve ellerim genelde buz gibidir de :) esimde bana arada takilir buzdolabi gibisin diye ,elleri ve ayaklari soguk olan genelde sicak kanli insanlar diye duymustum ne kadar dogru bilemem ama ben oyleyim sevgilerimle...

14/10/09

ben çorapla yatmam da,çok yorgun olunca eve geldiğim gibi uyuya kalırım bazen bikaç saat,sonra gece uyanır pijamalarımı giyer çoraplarımı çıkarır ööle devam ederim uyumaya:)
çok soğuklarda eskiden benim yattığım oda soğuk olunca geceleri giydiğim bi hırkam vardı ama bak aklıma geldi şimdi,sıcacık onu giyer yorganıda güselcene sıkıştırır ööle uyurdum:)

14/10/09

:D benim bi bilgim yok bu konuda ama bilenler varsa bende bu sayede ögrenecegim :D tsklr

ben sadece grip olunca isinamazsam yatakta asiri üsürsem corapla yatarim yoksa evde bile giymeyen birisiyimdir yatilirmi :S

çorapla yatanlardanım ben de:P
yazın bile ince bir çorap geçiririm ayağıma. zannederim ki yattığım da rüzgarlar esiyor ayağım da..tuhaf bir bunyem var:D veeseeelam;)

şeker ben de kış aylarında çorapla yatanlardanım:)
ayaklarım çok üşür ve yatarken giyeceğim özel çoraplarım vardır onları giyip yatarım:) herkesin bir tarzı var işte:)

Benim kesin sınırlarım yok bu konuda. Üşürsem giyerim, üşemediysem giymem zaten. Rahatsız da olmam çorap var ayağımda diye . Kızıma yatarken giydiriyorum ama. Çünkü ne yorgan utuyor üstünde ne bişey. Bari ayacıkları üşümesin diye gece çoraplarını giydiriyorum.

Asla ve kat'a çorap sevmiyorummmm. üşüyenler bence pekmez içsin. kesin çözüm. üşümenin en baş nedeni kansızlık...

kesinlikle yatamam çorapla ve uyuyamam sanıyorum çorapla yatınca ama benim oğlum bebekliğinden itibaren çorapsız yatamazdı çok ilginçtir demekki içten gelen birşey bu...yatma çorabı olurdu pijamalarıyla birlikte yatarken onu giyerdi...yeni yeni alıştırıabildim çorapsız yatmaya:))

15/10/09

selam ben de kesinlikle çorapla yatamam zavallı derim ne zaman hava alma imkanı bulacak

15/10/09

Ben de bazen çorapla yatıyorum, çünkü üşüyorum. hatta bazen pijamamın üzerine kazak bile giyip yatabiliyorum :) hisarüstü'nde evde kalırken kazaklı, çoraplı bi de üstüne battaniye alarak geçerdi kış mevsimi :) ha bu arada kaloriferi de kapamazdım gece. fazla sıcak seviyormuşum, ya da daha önceki 5 sene üniversitenin yurdunda fazla sıcağa alışmama bağlıyorum bunu :)

Asla yatamam daral gelir:)))

16/10/09

yok şeker çorapla yatmıyorum evler çok sıcak

eskiden tek odada soba yanardı
yatak odaları buz gibi olurdu
o zaman sadece çorap değil bere ile bile yatardı babam :))

16/10/09

ben kis olunca yatarim.
yani özel yatak corabim vardir böyle yünlü tüylü seyli meyli :)

ve gece uykuda onu cikartirim - sicakliyorum herhalde - cok severim.
böyle sicacikkk :)

18/10/09

ayaklarım çok çabuk üşür ve ısınmaz kolay kolay ama yine de yatamam bende çorapla

ya tabi sen yalnız yatmıyosun çoraba ihtiyacın yok :)))))))

Adsız
16/12/10

herhalde bi takinti olsa gerek :) bende bazen corapla uyuyamam bazende kalkip corap giyerim :) bizim ev baya serin oluyo yazin bile corapla geziyorum ,
saclarimi toplamadan yani baglamadan hayatta is yapamam,
elime yüzüme krem yapmadan uyuyamam, banyodan cikarken aynada dislerime bakmadan cikamam, vs vs :) takinti cooook bende

nisa

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top