13

Ciftci oldum

Facebook'a bir merakla girmistim, cünkü her yerde duyuyordum ve merak etmiyor degildim.

Ben üye olduktan sonra ailedende bir sürü kisiyi gördüm zaten, okul arkadaslarimdanda birileriyle karsilastim ;)

Ilk basta üye olunca, burasida nasil bir yermis diyor insan, yani karmasik geliyor. Ama bir süre sonra herseyin biraz eglenceye yönelik iletisimli birseyler oldugu cözülüyor.

Oyunlarda oluyor ve ben birkac haftadir Farmville isimli oyuna takilmis durumdayim :S

Belkide oyun bana cocuklugumu hatirlatiyordur :P Köyde büyümüs ve kazmasindan, dikmesinden toplamasina kadar sebzelerle meyvelerle cok ugrasan yardimsever bir kizcagiz olaraktan oyunda kendimi buldum sanirim :D

Bu ara en cok havuc, kahve ve biber dikiyorum oyundaki tarlama :P Tarlamida genisletmeye calisiyorum ama 2 komsu eklemem gerek en kisa zamanda. 25. seviyedeyim.

Simdi bilmeyenler bunlarda ne diyebilir, deneyin derim Face'de üye iseniz ;)

Ekip bicip para kazanip birseyler satin aliniyor, seviye arttikca birseyler aciliyor falan.

Bugünde Annekaz'da Farmville'nin yasaklandigini okudum :S Türkiye'de bayagi yasaklar oluyor internet alaninda, ilginc...Ayrintilarini AnneKaz'da okuyabilirsiniz ;)

Iyi eglenceler, ben bir tarlama bakip geleyim :P

13 comments

hiç anlamıorum ben facebooku..dediin gibi belki karıştırmadıımdandır fazla..

Yasak açıldı :) Bu arada yasaklanmasının sebebi oyunun altttan kişisel bilgilerimizi almasıymış..

Ya çok fena bu hastalık oldu bu oyun. Rüyalarıma giriyo çileklerim fasulyelerim:))

4/10/09

o yasak açılmışta kalan yasaklar ne olacak onu düşünmek lazım.

4/10/09

sormayın tr de bazı yasakları anlamıyorum.. tam da onca level yapmıştım.. ama telekomınukasyon saolsun.. gitti butun emeklerım :)

4/10/09

sende bulaştın demek ben kendimi tutmaya çalışıyordum ama yasaklanmış zaten boşverdim

:D çiftçi kelebek oldun demek..kazançlı günler diliyorum cnm:)
facebook' a ben de üye oldum ama eşimin adınaydı..kendi adıma olamayurmuş:P(pek kıskanç bir insan deildir ama arada böyle bir inad tutuyor..)gerçi ben açtıgım da onun adına haberi bile yoktu:D
sonradan öğrendi..baya liseden arkadaşlarımı buldum oradan..bu yönden ii başka da ynünü pek bilmiyorum:P
bir ara bakmak lazım bende mi çiftçiliğe başlasam:D..komşun olurum belki de:P

Bir farmville çılgınlığıdır gidiyor. Ben hala başlamış değilim bu işlere ama başlamam an meselesi :) Kardeşim puan kazansın diye açtım bir tarla ama benim tarlada şimdilik kargalar dolaşıyor sadece :)

Canım sen o yüzden beni unuttun.
Çık hayatım bu çiflikten.
Sevgier...

Bir ara bende takildim ama simdi biraktim gitti, bilyorum o kadarda kendine baglamadi beni. Facebook aklima geldikce aciyorum artiok.

bi ben geri galdim facebook isinde... cogu kez gecirdim aklimdan sonra aman yok bosver diyerek alikoydum kendimi... guzel bir hafta diliyorum medinem

ceee... ben geldimmmm bidaha.. guzel msj icin tesekkur etmeye geldim... Allah da seni guldursun ve sansli nin dedigi gibi fazla da dalma farmer islerine :) medinem

Adsız
6/10/09

okuyunca bende katildim bu oyuna ama fazla ise yaramadi sanirim bayagi zaman gerekiyo ilerlemek icin gibi :S :D

7/10/09

ama bağımlılık yapıyo biras bence:P
ben pek toprakla uğraşmayı sevmememe rağmen beni bile hayallere daldırıyor bazen:)
komşun olmak güsel bu arada:D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top