15

3 gün sinav :O

Üniversitedeki ilk dönemden sonra baska birseyler denemeye karar verdim.
Biraz bölümün zorlugu gözümü korkuttu, tabiki tek sebep bu degil.. Dil sorunumda tam bitmis degil, bilimsellik ayri bir dilmis gibi gelmedi degil okulda...Birde süresi...3-4 sene en az hatta ben hizli ilerleyemeyecegimden bu 5'i bulurdu belki. Daha kisa sürede birsey yapsam önce, sonra yine devam edebilirim nasilsa Üni'ye diye düsündüm...

Bu defa IT Teknikerligini deneyecegim bakalim. Ben meslek arayisi, kendime en uyani bulma cabasindayken sanirim buldum hangisi, deneme tahtasi diye bir meslek yok mu :D

Herseyi denesem, hepsinden birseyler kapsam bana uyar dogrusu :D (Üni'ye baslangic yazim, birde burdaki Ellerimin kirine bakin hele)

Üniversiteyi soranlar oluyor bazen, onlari aydinlatmak acisindan yazmak istedim özellikle bu yöndeki durumumu.

Üniversiteyi donduruyorum yani bu yil ( eger bir yil donduruluyorsa tabii..).

Gidecegim ögrenim ise özel bir kurumda devlet tarafindan da desteklenicem eger gidersem. Yani hem maas alicam, Üni'deyken bir kurus vermiyolardi...

Sali-Carsamba ve Persembe, yani 3 gün ön alinma sinavi var :S

3 gün niye orasini bende bilmiyorum, hepsini bir günde yapip yormak istemediler herhalde :S

Ilk gün, testvari bilgi, konsantre..vs. zeka sorulari olacakmis. Ikinci gün matematik olmali ( hesap makinasi serbest yaziyordu ki hic kullanmam :P ama götürücem saglama yapmak icin :D ). Ücüncü gün ise tek tek özel görüsme oradaki danismanla...Bunlar benim tahminim, yüzde 70-80 böyle oldugunu okumustum.

Hicbiri gözümü korkutmuyor simdilik, bu tip testleri ben zaten oyun oynamak amacli yapiyorum nette. Matematigime güveniyorum bakalim :P

Sizlerden dua etmenizi istiyorum ;)

Cuma günü yazarim eger aciklanirsa son durum. Biraz heyecanliyim ama bu tip heyecanlari seviyorum :P Yeni insanlar, yeni ortam ;)

Allah'im bu son denemem olsun insallah diyesim geliyor bazen, yani artik bir meslek sahibi olup calisayim söyle haftada üc-dört gün kafama göre, hic fena olmazdi! Ama bir yandanda hayirlisi neyse oraya kadar deneyeyim yeterki hayirlisini bulayim sonucunda diyorum ;)

15 comments

4/10/09

dualarım senınle kelebek gibi.

Bol şans canım Allah yardımcın olsun

hersey gonlunce olur insallah simdiden basarilar...

Hakkında ennnn hayırlısını versin rabbim inşallah, başarılar gülüm :))

Canim basarilar diliyorum. Ben eminim bu son denemen olacak :)

5/10/09

çok başarılar diliyoruumm

IT teknikerlerinin ne iş yaptığını araştırdın mı ne kadar öğrendin bilgin varmı bilmiyorum ama güzel meslektir az çok biliyorum eşimden fakat bir olumsuz yanı var ki hah tamam öğrendim bitti diyemiyorsun sürekli yeni sistemleri kodlar vs takip etmen gerekiyor

5/10/09

Canım sende nerde zor şeyler var onları seçiyorsun :)) Bence bu da pek sana uygun değil ama umarım içinden gelerek severek takip edersin bakalım :) Allah yolunu açık etsin

Adsız
5/10/09

deneme tahtası mesleğini hiç önermem :D herşeyden anlayan ama hiç bir konuda uzman olmayan biri olmak kulağa pek hoş gelmiyor.Umarım bu yeni seçimin daha güzel olur senin için sınavlarında başarılar şimdiden .Hususi dua edeceğimden emin olabilirsin :))))

benimde dün nereden aklıma gelsidyse (haabuldum eşim pazar sınava girmişti zannedersem ozaman aklıam düştün:)) ceyda acaba ünvteyi ne yaptı diye düşündüm.sanada uygun bir zamanda sorucakdımki bu yazıyı yazmış oldun:)) bende bilgilendim.hakkında hayırlısı olsun.

Allah yardımcın olsun.

6/10/09

Senin de dediğin gibi, hayırlısı olsun.. Belki geç, belki güç ama hayırlısı neyse o olsun..

( Hem sana hem kendime yazdım bunu, oto-telkin :P )

Adsız
6/10/09

ALLAH yardimcin olsun cnm herhalde teknik bölümü biraz daha kolay bende informatik bölümünüde denemismiydin acaba

6/10/09

OO KOLAY GELSİN DİYELİM İŞİN ZOR GÖRÜNÜYOR..

Umarım herşey gönlünüze göre olur ve bahsettiğiniz sınavlarda başarılı olusunuz :))

7/10/09

bakalım netice ne çıkacak:)
seninde deidiğin gibi hayırlısı çıksın inş. hakkınızda..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top