12

Sevimli Vampir :P

Epeydir izlemek istedigim filmi ancak izleyebildim.
Cünkü izlemek icin esimin calismadigi bir aksami beklemem gerekti korkakligimdan dolayi :D
Blaid wampir filmi dahil bir iki vampir filmi izlemisimdir ve yalniz kesinlikle izleyemem bu tip filmleri :S Twilight'de vampir filmi diye duymustum bu yüzden esimle izlemek istedim.

Filmi cook begendim, cok romantik :) Edward bayagi bir karizmaydi yani...Hem sert buz gibi biri distan ama o sertligin icinde sevgidolu biri var :) Bella'ninda sade siradan bir kiz olusu ve ondan korkmamacasina herseyi göze almasi cok hosuma gitti :)

Yani kesinlikle izlemeniz gereken bir film diyorum! Hic ama hic korkmadim, devamini sabirsizlikla bekleyerek izledim ;)
Sonundanda anlasildigi gibi devami var ve ben izlemek icin sabirsizlaniyorum :)

Tugba arkadasim kitabinin dahada romantizm dolu oldugunu söyledi, merak ediyor insan ama görsellik ön tercihimdir :)

Iyi seyirler ;)

12 comments

11/10/09

:) ben de bugun bi kanal da yabancı gerilim bir film vardı..komşum olmasa asla bakamazdım.ama baktım arada deiştim kanalı falan:P
şu düşünce var ben de..neden korkayım ki durup dururken eğlenceli hoş romantik filmler dururken;)
gerçi senin izlediğin de romantikmiş ama:)) korkusu da var:))
hayırlı geceler olsun kelebekim;)

Hmm merak ettim doğrusu:)

11/10/09

hemen izlemeleyim bu filmi cd si vardır herhalde,paylaştığın için çok teşekkürler

öneri için teşekkürler kelebekcim :)

Canım vampir ismi geçtiya beni zaten korkutmaya yetti.
Gece uyuyamıyorum sonra çok geriliyorum.Bu konuda kendime güvenemiyorum tatlım.
Sevgiler...

Bayilirim ble filmlere, aksi gibi benimde e$im sevmez : )) en iyisi tk ba$ina seyretmek : )

canım filmin ikincisinin çekimleri daha süper fragmanlarına bakmanı tavsiye ederim :))) ayrıca kitap okurkene hayal gücünle romantizimin ennngin derinliklerine ulaşman mümkündür anacımmm :PPPPPPP

12/10/09

bu filmi izlediğimde bunalıma girmiştim nasıl beğendin anlamadım. çok sıkıcı gelmişti bana ya!!
ayrıca kitabının yanında esamesi okunmaz ama tabii bence. bir çok hayranı var biliyorum :)

hmm bu tarz filmleri sevmem ama içinde aşk olunca bunu çok merak ettim doğrusu:) bi de senin tavsiyen önemli. aklımda olsun şeker, sağol paylaştığın için. öpüldün...

13/10/09

korku filmlerini sevmeyen ben bu filmin içinde romantizm oluşundan dolayı izlemek için biyerlere not ettim bile:)

14/10/09

aplaaaa sen daha yeni mi izledin bu filmi ,yazııık çok yazık :P ben 5 kez mi ne izledim ya :D Ahh edvırd ahh :P geçen gün gördüm çok sinir oldum,feysbukta grup kurmuşlar antiedvırtçılar , ''bahçelerde vırt vırt koca kafalı edvırt'' diye :D ikinci filmini sabırsızlıkla bekliyorum :)

23/10/09

Ben de çok merak ediyorum bu filmi izlemek istiyorum en kısa zamandaaa !

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top