28

2.2+18:3+3²+10-1 = .. yasindayim artiiik

Bir sene daha gecti gitti ömrümden, iyi mi :S
Iyi yaa, iyi...

Bu yil dogumgünü yazimi gec yazdim biraz. Dogumgünü kutlama istegim yok öyle genel anlamda ama hediyeye hayir diyemiyorum :D

Gecen yil ki dogumgünümde güzelmis okudumda burdan :)

Önceki aksam kankim geldi ve ilk hediye veren o oldu :) Cok mutlu oldum, sagolsun :)
Sonracima ayin 15 i oldu ve kutlama msjlari geldi bayagi :) Face'den kutlayan arkadaslarimada cok tesekkürler :) Hatirlanmak, bir not dahi olsa güzel, hele de bu not ictense :)

Yaa gecen yil esim ayakkabi almis, onlari degistirmistim ve begendigim baskalarini almistim hatirliyorumda. Esimin bu yil aldigi hediyeyide degistirmem gerekli, cünkü benzeri evde var ve ben baska modelini istiyorum :S

Esim isten sonra hediyelerimi almis gelmisti eve. Sonra kipirdandi durdu evde :) Paketledi falan odada. Sonra lamba söndürüldü kizim tarafindan ve en sevdigim Sacher Tortem geldi tüm güzelligiyle :) Mumlari üfledik kizimla ve pastaya giristik, o esnada hediyeler geldi :)

Esim kizim icinde hediye almis ama ilginc yani ben bile hic beklemezdim bana kizimin adina poster alacagini :S
Kizim uzatti kendide bakiyor bu ne anne diye :D Esim Edward'in posterini almis :D :S Kendi adina baska birseyler almis bunlar özel, yani degistirmek istedigim sey falan...
Edward posteri cidden sasirtti desem, hemde Bella'siz :D Simdi kendimi genc bir kiz gibi hissettim poster falan :D Nereye asarim bilmiyorum ama görünür yere asmam sanirim, belki gardrobun ic kismina bir yerlere...

Yine en son hediye aldiginda rengini begenmemistim faturasida yoktu ve degisememistim birseyi. Nedense esim sanki bana hediyeleri tam tutturamiyor gibi :S Gerci en önemlisi düsünmesi ve emek harcamasi ama hani beni tanimasi lazim bunca yildir ondan :P Yani zevkime uygun olarak :S Neyse artik degise degise gidiyoruz bakalim :D

Önceden dogum günlerimi bir hafta derdim ama artik 14 ve 15 Aralik.

Abimin kesin olmayan dogum tarihim üzerine arastirmaya girmis bu yil, baska isi yoktu herhalde, yahut hastalari azdi belki doktor beyin :D Anneme de sormus ve sonuc olarak ben pazar gecesini pazartesiye baglayan bir gece saat 4'te dogmusum. Annemde o gece Dallas filmini izlemeden gelmis bir yerden, her evde Tv olmadigindan. Abimde o yilin tüm pazartesilerine bakmis ve 14'ü diye söyledi, nufüsta 15'i yaziyor.

Ne duygulardayim?

Aslinda duygusuzum dogum günleri...Söyle bir süre zamana geri dönüs ve ileriye yönelik düsünmeler oluyor. Insan kendini tartip biciyor. 30'a yaklastigimi bilmek beni biraz tedirgin etsede :S

Esim diyor ki ben henüz 22 yasindaymisim :P Yani hareketlerim, görünüsüm ve hallerim öyleymis, 18 dese daha cok sevinirdim ama :D

Nice saglikli, mutlu ve güzel yillara sevdiklerimle birlikte girerim insallah :)

Seneler sonra birgün 70. yasimida burada yazarim ins. :)

28 comments

16/12/09

Valla ben bu hesaptan pek bir sey anlamadim :) Tek anladigim daha otuzunda bile degilsin hem olsan kac yazar? önemli olan hissettigin yas. Demekki 18 yasindasin:) yeni yasin sana güzellikler getirsin. Güzel yasa saglikli yasa canim.

Canım hayırlı yaşların olsun. İnsanın doğumgününde sürpriz yapması hoş oluyor. Bekleniyor da zaten değil mi :) Gizli saklı bir işler çevirmeye çalışmalarına içten içten hep gülmüşümdür :)

Sevgiler.

Adsız
16/12/09

inşallah canım 70. yaşını da kutlarız burada..Nice güzel yıllara..sevgiler ...

16/12/09

Öncelikle Çok teşekkür ederim,Bende sizin Doğum gününüzü kutlarım :)

16/12/09

SAĞLIKLI MUTLU UZUN YILLARA İNŞALLAH.70 YAŞINDA YAZARKEN BENİ HATIRLARSIN VEDE BİR DUA GÖNDERİRSİN İNŞALLAH.ÇOK ÇOK ÖPERİM.

16/12/09

İnşAllah...:)) Nice sağlıklı, mutlu yıllar!!!!

16/12/09

yaa ben matematikten nefret ederim aldım elime hesap makinesini hesap yaptırıyorsun 25mi valla öyleyse beni boşuna uğraştırdın:))
yeni yaşın hayırlı olsun
sevdiklerinle bir ömür mutlu yaşa inş..

16/12/09

canım önemli olan yazan değil hissettiğin yaş tabi nice yıllara

16/12/09

nice mutlu saglik dolu yillara!!

16/12/09

canım arkadasım benım :) hesap karısık oldu benım ıcın bıraz:)))
rabbım sana cok guzel bır omur versın esınle kızınla mutlu saglıklı huzurlu guzel bır yasam sur bıtanem
bızde her yıl dıleklerımızı sana ıletelım tıpkı dedıgın gıbı 70lı yaslarda bıle bırlıkte olalım:)))
not:benı ve kızımı merak ettıgını bılıyorum canım ama nete pek gıremıyorum suanda bulundugum evde ınternet yok o nedenle annemlere geldıkce gırebılıyorum bızımkıler saolsun faceye fılan bakıyorlar ara ara yorumlarımı onaylıyorlar :))

Adsız
16/12/09

canım bebek kokusuna geçmişte üye olmuşum...ama öyle kalmış..aktif değildim..linki verirsen sevinirim..oradan nasıl ulaşacağımı da bulamadım sana..:))

16/12/09

İnşallah :)

16/12/09

Doğum günün kutlu olsun kelebek gibi ama bizi bu küçücük rakam içinmi uğraştırdınki daha çok yıllar var önünde hem sen kedini hangi yaşta hissediyorsan odur ben 15 hissediyorum 24-25 olmuşum ne yazar ;) mutlu yıllarrrr

Canımm uzun mutlu sevdiklerin le beraber mutlu bir ömür diliyorum:)

16/12/09

benim matematigim hiccc iyi degildir - bu yüzden basligi görünce dedim ki, ANA COK YASLANMIS KADIN :D

daha sonra vazgectim bu düsünceden :)

dogum günü bayiyor bir zaman sonra kelebegim, sundan dolayidir herhalde ki: her sene her sene - dogar mi insan yeniden :)

seneyede yine dogum günün var nasilsa - artik bir degisiklik gerek :) ne o öyle her sene her sene - herseye ragmen - dogum günün kutlu olsun! ;)

Caniiim dogum gunun kutlu olsuuun :))
Hediye almayi bende cok severim, nedendir bilmem en cok dogum gunune onem veriyorum ben. Esim bana daha hic hediye almadi bu ozel gunlerimde :( Insanin icine oturup kaliyo boyle baskalrini okuyunca. Neyse, belki ilerde alir daha :) Daha gencsin gencsin. Esinin dedigi gibi daha 20 yaslarinda ancasin, oyulede gorunuyorsun zaten :))))

16/12/09

Ceydacığım seni çok tebrik ediyorum. bu 3. doğum gününe tanık oluşum. Rabbim yeni yaşında da seni sevdiklerinden sağlığından ayırmasın ama diş tellerinden ayırsın kısmetse :) ben de bir zamanlar tel taktırmıştım ama daha fazla devam ettirememiş çıkarttırmıştım. ne dersin yeni yaşında tellerinden kurtulabilecek misin...

16/12/09

Hz Allah hayırlı ömür versin.Nice yıllara!

Bu arada yaş 28 mi oldu.Yanlış yapmadıysam hesap böyle çıkıyo:)))

nice yıllara..

SEVDa
16/12/09

yasamak istedigin kadar yasatsin rabbim :) nice hayirli yillar insallah

16/12/09

benden 3yaş büyükmüşsünüz yanlış hesaplamadıysam:)))
insan tabiki mutlu olur kutlamalar genelde herkesi mutlu eder çünkü

doğum gününüz kutlu olsun ailenizle nice mutlu huzurlu sağlıklı bir yaşam geçirmen dileğiyle canım

nice yaşlara canım,hiç tedirgin olma 30 lu yaşlar bir kadının en guzel yaşlarının başlarıdır...çok öptük seni

16/12/09

mutlu mutlu nice yıllaraa! :))

Cok cok sagolun güzel dilekleriniz ve mesajlariniz icin :) Iyiki varsiniz güzel insanlar :)
Bu arada yasim 28 oldu, isi birazcik zorlastirmis oldum hesaplar ama :)
Victora insallah yaa bir diger yasima telsiz girerim diye umuyorum öyle olmasi lazim hesaplara göre :)
Sevgiler hepinize blog misafirlerim :)

canım dpgum gununu kutlarım mutlu yıllarrrr ve hayırlı cumalarrr

sa.Çok sağol canım güzel dileklerin için..Hicri yıl ailenizle birlikte hayırlı,sağlıklı yıllar olsun amin..sevgiler..A.E.O

Canım çok acele yazıp kaçıyorum UZUN SAĞLIK DOLU ÖMRÜN OLSUN, SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE HER GÜNÜN BİRBİRİNDEN GÜZEL GEÇSİN İNŞALLAHHH.

29/12/09

Şimdi gördüm doğum gününüz için yazdığınız yazıyı kaçırığıma üzüldüm..
Geçen yıl çok sıkıfıkı olduğum arkadaşlarımla doğumgünümü kutlarken içlerinden yaşı benden iki yaş küçük olan bitanesi ayyy Nuuuur :)30 'una 4 yılın var ne korkunç demişti :D Şimdi ise 2010 diyelim 2 yılım kalmış olacak gerçekten korkunç gelir banada 30 yaş...
Herneyse diyeceğim oki eşinile zevklerinizin uyuştuğu değiştirmek zorunda kalmayacağın hediyeler alacağın güzel bir yıl dilerim arkadaşım.
Nice yıllar bu arada bugün yazığın yazıya içim burkuldu kadınlar hiç gözyaşı dökmeyi haketmiyor en azından senin kadar zarif olanlar...
Üzüldüğün her ne ise dilerim çözüm bulursun...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top