25

27 merhaba :)

Dün aksamdan basladi bir tuhafliklar, baktimki önüme keyif cayi, yaninda tatli ve börek,yanindada bir tane gül... Hepsi bir tepsiye özenle yerlestirilmis önüme gelmisti :) Sonra uyumaya gittik ve 12 civariydiki telefona msj...

Gerci ilk msj Türkiye'den geldi orada bir saat önce diger güne baslandigi icin, ex kankamdan, tesekkürler kendisine :)

Sabah kursa gittim geldim ve Pc üzerinde bir not, güzel sözcükler ve yaninda baska yere yönlendirme, sonra o yere bakiyorum baska kagit ve yine baska yere yönlendirme...derken 15 kagit sonrasi hediyeme ulastim :D Sevdigim ayakkabilar :)

Kayinvalidemde diyor "kipirdaniyordu evde ama o kadar kagidi hangi ara koymus" :D
Esime cok tesekkürler atraksiyonlu hediye verisi icin :) (Bu sekil hediye vermeyi benden alisti ama neyse).

Annecimde "iyiki varsin" dedi telefondan :) Babamda ayri msj yazdi.
Onlarada cok tesekkürler, sayelerinde iyiki varim :)
Diger dogumgünümü kutlayan tüm arkadaslara tesekkürler, sizler sayesinde güzel geciriyorum günümü:)

Bu yukarida gördügünüz biletlerde hediyedir esimden :P
20 Aralik cumartesi kizimi kayinvalideme birakip bir konser macerasi yapicaz bakalim, hep istedigim bir konserdi bu :) (Konser sonrasi belki ayrintilari yazarim).

Neden dogum günlerim dedim diye sorarsaniz buraya bir ugrayin derim :)

25 comments

15/12/08

Doğum günün kutlu olsun Ceyda ablam.

Yeni yaşının gönlündeki tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle :)

15/12/08

Ceydacım nice mutlu yaşlar dilerim.17' side benim kızımın yaşgünü, yani senin gibi yay burcu o da tahminimce senle aynı yaşlar da...

15/12/08

Ayyy cok romantik sevgili Kelebek :))

Keske benim esimde, yani ucundan azcik yapsa :)) Ben durtmekten birhal oluyorum da :P

Mutlu mutlu neseli guzel yepyeni yaslar hep seninle olsun :))

vay be genç aşıklar gibi konser bileti he :D çok cool olmuş cidden .Viyanada olduğunu bildiğim halde ben seni hep Almanyadaymışsın gibi hayal ediyorum nedense nerden kurdum bu olayı bilmiyorum :/ neyse Doğum günün kutlu olsun ablacım daha nice güzel senelere ailen sevdiklerin ve dostlarınla hep birlikte sağlık ve mutlulukla erersin inşallah :)))

nice yıllara canım :))bir ömü-r boyu mutlu olmanız dileğiyle..

16/12/08

Doğum günün kutlu olsun. Nice senelere...

nice senelere....sevdiklerinle inş.

16/12/08

sevgili arkadaşım yazını okuyunca bikez daha yüzüme yayılan gülümsemeyle ne güsel olmuş yapılan süprizler felan dedim,seninle yüzyüze görüşmemiş olsakta yüreği kocaman ve birçok güzelliği hakeden,ve hepsinden öte mutluluğu,huzuru hakeden bi arkadaş olduğunu düşünüyorum,doğum günün kutlu olsun canım,iyiki doğmuşsun,ve güsel bi vesileyle tanışmışız:D

16/12/08

bide canım,dün mesajını alır almaz msj yazdım sana ama nedendir bilmem iletilemedi maalesef:( yoksa ilk telf.kutlamak isterdim doğum gününü,öpüldünüz gül yüreğinizden efendim;D

16/12/08

cekingen'i kutlarken seninde doğumgünün olduğunu öğrendim. o halde seni de ziyaret edip kutlamalı dedim :)) herşeyin gönlünce olması dileğiyle nice senelere...

16/12/08

dogum gunun kutlu olsun ceydacıgım rabbım hayırlı guzel bır omur surdursun sana esıne ve kızına ınsallah

16/12/08

harikaaaaaaaaaaaaa
tarkan konseri süper oluyor
gitmene sevindim
nazar değmesin sürprizleri kim sevmez

16/12/08

nice mutlu yıllar çok güzel hediyeler tadını çıkar

Mutlu Yıllar :)

Benden geride kalıyosun ama olmuyo böyle, ben 27'ye gireli kaç ay oldu sen daha yeni giriyosun :pPp :D

Adsız
16/12/08

Ceydacım ,ben Ebru ...
Yaşını buradanda kutlayayım istedim .Umarım eşinle güzel bir konser gecesi geçirirsiniz .

Öpüyorum seni .
http://enesbilal.blogcu.com/

16/12/08

ex kanka mi :)
oda iyimis!

nice nice yaşlara dogum gunun kutlu olsun..tarkan konserine bilet muthiş bir hediye...çok hoş bir dogum gunu olmuş...sevgiyle kal

Doğrusu farkındayım geç oldu ama kabul edersin sanırım dimi sevgili kardeşim, biliyormusun inan ki ctesi gününden aklımdaydı ama abini bilirsin pazar günü çok geç uyandım sağa sola bi yerlere not bıraksaydım keşke ama işte unuttuk artık geri dönüşü yok neyse sen de benimkini 2 gün geç kutlarsın ödeşiriz zaten sen benim bayramımı 2 gün geç kutladın heh bunun intikamı olsun sana:)))
iyi ki doğdun bitanem , bitanemsin çünkü eşin benzerin yok benim için tek kızkardeşim olmanın avantajı işte :) ve batı çekirdek ailesine ilk yavrucağı da sen verdin ki bunun için de çok özelsin bizler için eeee dayı olduk biz de az sanki yaşlılık hissi uyandırıyo gibi ama napalım katlanıcaz o kadar:))
lisede gurbetteydim üniversitede gurbetteydim yine gurbetteyim ama bu sefer sen de gurbettesin...keşke daha çok vakit geçirebilmiş olsaydık ve inşallah ilerde bu fırsatı Rabbim bize tanır en azından araçla bikaç saatlik mesafede otururuz diyeyim ne diyeyim bak buna bile razıyım:)
iyi ki doğdun güzel kardeşim bitanem iyi ki varsın sen ve mehmet beni tamamlıyorsunuz çünkü, biz gerçekten isim yönüyle de sanırım çok şanslıyız çünkü birbirimizi o kadar güzel tamamlıyoruz ki Fatih Sultan Mehmet :P bak gecenin 03:50 si yarın hastaneye gidicem ki yine de bu mesajı yazmadan geçemedim çünkü yarına yine unutma ihtimalim var:)
kendine çok iyi bak olur mu hem sana hem Ece'me zaten toplu bi hediye borcum var onları da taksit taksit görüştükçe ödicez artık:))ben öyle kargoyla falan göndermeyi sevmem elimle vermek ve o andaki yüz ifadeni görmek isterim:)))
Allah sana hem bu dünyada hem ahirette yaşanabilecek en güzel ömürlerden birini nasip etsin bitanem ...mutlu yıllar inşallah tüm sevdiklerin sevenlerin ve seveceklerinle....öpüyorum seni...
Abin ::

YENI YASIN HAYIRLI OLSUN SAGLIKLI MUTLU NICE YILLARA..

canım inanmıcaksın ama yemin ederim doğum gününü facebookta görüp hemen kutlamak için bloğunu açtım ki sen yeni yaşını yazmışın. görmemiştim, facebookta da şimdi gördüm. geçiktim:(
iyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki bloğunu tanıdım. seni seviyorum, nice senelere, birlikte...

aysemmm
17/12/08

yeni yaşın istediğin tüm güzellikleri beraberinde getirsin cnm...iyiki doğdun...iyiki varsın...iyiki seni tanıdım...kocaman sevgiler...

17/12/08

Nice mutlu yıllara sevdiklerinizle birlikte. Eşinizin sürprizleri çok güzel, nazar değmesin.

Tarkan konresine bilet , muhteşem:)))
Sevgiler size.

17/12/08

ne anlarsınız şu tarkandan bi türlü anlamıyorum hee :) tabii zevk meseleside ne bilim ben hiç hazmedemiyorum bu şahsaa ,, bu arada romantik bi doğumgünü geçiriyosun anlaşılan :)

17/12/08

ben de sizinle aynı temayı kullanıyorum fakat ben de yorum yazılmıyor acaba siz nasıl hallettiniz?

Öncelikle dogum gûnunu kutluyorum canim :) Resimlerini gordugum icinde hic yasini gostermiyorsunda demezsem catlarim :)
Ayrica esinin suprizi cooook guzel yaaa. Ben bunu hayal bile etmem ki gercek hayatta basima gelsin, anca filmlerde gorurduk, simdide sayende okuyoruz boyle seyleri :) Iyi olmaniza cok ama cok sevindim. Tarkan konseri guzel bir secim. :)

Birde abiciginin yorumunu okudumda nasil duygulandim. Ne guzel bir ailesiniz :)
Yeni yasin hayirli olsun arkadasim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top